80-åring nedslagen...|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
80-åring nedslagen...
ManicBlue
Member
Medlem
Forum Posts: 2005
sp_UserOfflineSmall Offline
458721
November 13, 2003 - 8:06 pm
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: [quote=ManicBlue] Min svärmor hade bara en person kvar i sin släkt efter andra världskriget. Sin mamma, resten blev slaktade i Hiltlers koncentrationsläger.

Vad har det med tråden att göra?

Stjälv tycker väl jag som alla andra här så jag behöver inte skriva det..

För att utveckla de hela. Hon är av samma folkslag som smutkastas här. De lever samma liv som vi. Har villa, volvo och jobb som kräver högskoleutbildning.

BubbleAng3L
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 599
458729
November 13, 2003 - 8:13 pm
sp_Permalink sp_Print

ManicBlue wrote: [quote=HELIX][quote=ManicBlue] Min svärmor hade bara en person kvar i sin släkt efter andra världskriget. Sin mamma, resten blev slaktade i Hiltlers koncentrationsläger.

För att utveckla de hela. Hon är av samma folkslag som smutkastas här. De lever samma liv som vi. Har villa, volvo och jobb som kräver högskoleutbildning.

som sagt.. vad har hon med att göra för att en 80 åring blev nedslagen av en zigienare?..

Xuestor
Member
Medlem
Forum Posts: 2156
458733
November 13, 2003 - 8:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Har iofs inga konkreta bevis för detta, men sett per inv. så står invandrare/zigenare för den största brottsligheten i hela sverige.

Det är detta jag reagerar på när det gäller sånthär, nåt som ligger i bakhuvudet hela tiden...

Det är nog därför många tycker som dom gör, tror iaf jag.

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
458736
November 13, 2003 - 8:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Ok, det beror väl mycket på vilken uppfostran man har också. Men det är inte så konstigt att folk ser snett på zigenare.

ManicBlue
Member
Medlem
Forum Posts: 2005
458737
November 13, 2003 - 8:16 pm
sp_Permalink sp_Print

BubbleAng3L wrote: [quote=ManicBlue][quote=HELIX][quote=ManicBlue] Min svärmor hade bara en person kvar i sin släkt efter andra världskriget. Sin mamma, resten blev slaktade i Hiltlers koncentrationsläger.

som sagt.. vad har hon med att göra för att en 80 åring blev nedslagen av en zigienare?..

Måste jag förklara allt eller tycker ni bara att de är kul att jävlas eller? Eftersom denna tråden generaliserar ett folkslag baserat på en händelse så har de en jävla betydelse för mig.

PaiN
Member
Medlem
Forum Posts: 2534
458740
November 13, 2003 - 8:18 pm
sp_Permalink sp_Print

BubbleAng3L wrote: [quote=ManicBlue][quote=HELIX][quote=ManicBlue] Min svärmor hade bara en person kvar i sin släkt efter andra världskriget. Sin mamma, resten blev slaktade i Hiltlers koncentrationsläger.

Manicblue kanske tycker att zigenare har lite att ta igen? Vem vet. Eller så menar han att man förtryckte zigenare då och nu början man igen, inte konstigt att man reagerar på sånt.

Det är ungefär som att någon skulle störa sig på en avatar som inte gör en fluga förnär. 😉

Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
458778
November 13, 2003 - 8:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Manicblue det är tråkigt när skötsamma invandrare kommer i kläm, alla dessa idioter som inte beter sig förstör för dom få som verkligen försöker, vilket är trist. Hårdare lagar och mer utvisning skulle gynna dom invandrare som sköter sig och minska främlingsfientlighet, då bara skötsamma skulle få stanna i sverige, och om alla invandrare mer eller mindre skötte sig finns det inget att hata eller vara fientlig mot.

BubbleAng3L
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 599
458785
November 13, 2003 - 8:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Hauk wrote: Manicblue det är tråkigt när skötsamma invandrare kommer i kläm, alla dessa idioter som inte beter sig förstör för dom få som verkligen försöker, vilket är trist. Hårdare lagar och mer utvisning skulle gynna dom invandrare som sköter sig och minska främlingsfientlighet, då bara skötsamma skulle få stanna i sverige, och om alla invandrare mer eller mindre skötte sig finns det inget att hata eller vara fientlig mot.

Precis Hauk.. 🙂 de finns många invandrare som är bra.. och för din vetskap Manicblue.. så är en "plastmormor" till mig överlevande från koncantrationsläger.. så ja vet nog vad du försöker säga.. men jag drar inte ALLA över en kant som du får det att låta.. jag har t.o.m. en kompis som är Jude.. som just tog magisterexamen i biologi.. men t.o.m. hon skulle sucka över dom som hela tiden drar upp hela den grejjen med hur synd de var om judarna.. för de handlar inte om dom nu. det handlar om sveriges Invandring.

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
458799
November 13, 2003 - 8:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Hauk wrote: Manicblue det är tråkigt när skötsamma invandrare kommer i kläm, alla dessa idioter som inte beter sig förstör för dom få som verkligen försöker, vilket är trist. Hårdare lagar och mer utvisning skulle gynna dom invandrare som sköter sig och minska främlingsfientlighet, då bara skötsamma skulle få stanna i sverige, och om alla invandrare mer eller mindre skötte sig finns det inget att hata eller vara fientlig mot.

Oj oj kunde verkerligen inte sagt det bättre själv! Mycket bra inlägg! Vettigaste inlägget jag sett av dig Hauk. 😛

PaiN
Member
Medlem
458801
November 13, 2003 - 8:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Woird.

Hauk
Member
Medlem
458814
November 13, 2003 - 9:06 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus ordblind fram tills nudå ?

OT: PaiN, det jag kan avläsa av din avatar är följande; Du vill att folk ska komma från vänster och övergå till center, korrekt? väldigt politiskt btw 😉

PaiN
Member
Medlem
458827
November 13, 2003 - 9:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Hauk wrote: macrus ordblind fram tills nudå ?

OT: PaiN, det jag kan avläsa av din avatar är följande; Du vill att folk ska komma från vänster och övergå till center, korrekt? väldigt politiskt btw 😉

Då byter jag igen 🙂

MrWolf
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 126
458833
November 13, 2003 - 9:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Waco wrote: [quote=MrWolf][quote=Waco][quote=Hauk]"Dom har väl inte fått tillräckligt med bidrag stackarna, svenska folket är ju så rasistiskt, inte lätt för dom..."

Beklagar verkligen.. kan inte förstå hur man kan ge sig på någon gammal..

Rösta SD

kan lova att jag inte tänkar rösta på S iaf. Sen att SD är lite väl ,öhm ja ni fattar säkert, för mig men annars tror jag på att vi ska utvisa och landsförvisa dom som gjort brott som inte är svenska medborgare.

Vad är det SD är?Måna om det svenska folket o den svenska kulturen och ser till det svenska folkets bästa först?Ja jag tycker iaf det är bra 🙂

jag anser att dom är lite väl främligsfientliga men jag tycker att dom på vissa punkter har rätt.

Tyvärr betecknas man ofta som främlingsfientlig om man värnar om sina traditioner o värderingar.Sen att vissa invandrare inte kan acceptera att man i Sverige har vissa värderingar och att man inte måste ha en minaret i varje jävla stad är tragiskt.Jag kan iaf INTE acceptera att ett "skriktorn" ska vara i varje stad.Bah det e så fel alltihopa...

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
458876
November 13, 2003 - 9:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Hauk wrote: macrus ordblind fram tills nudå ?

Hehe, antagligen. 😛

Jerry
Member
Medlem
Forum Posts: 4381
458885
November 13, 2003 - 9:47 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWolf wrote:
Tyvärr betecknas man ofta som främlingsfientlig om man värnar om sina traditioner o värderingar.Sen att vissa invandrare inte kan acceptera att man i Sverige har vissa värderingar och att man inte måste ha en minaret i varje j**la stad är tragiskt.Jag kan iaf INTE acceptera att ett "skriktorn" ska vara i varje stad.Bah det e så fel alltihopa...

Man kan värna om sina traditioner utan att förbjuda andras.

Hauk
Member
Medlem
458895
November 13, 2003 - 10:07 pm
sp_Permalink sp_Print

Um, angånde minareter, dom har väl inte på allvar funderat på att sätta upp en sådan någonstans i sverige ?

BloodMan
Member
Medlem
Forum Posts: 5990
458902
November 13, 2003 - 10:09 pm
sp_Permalink sp_Print

invandrare har det bra här, kommer hit lever på oss genom socialbidrag och allt möjligt sen när dem får damp i huvet så går dem loss mot oss svenskar fy va jag blir förbannad på dem och vi tar bara in mer och mer av dem.

Darkstormz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 593
458921
November 13, 2003 - 10:20 pm
sp_Permalink sp_Print

bloodman wrote: invandrare har det bra här, kommer hit lever på oss genom socialbidrag och allt möjligt sen när dem får damp i huvet så går dem loss mot oss svenskar fy va jag blir förbannad på dem och vi tar bara in mer och mer av dem.

Då är vi iaf 2 som blir förbannade 😉 några fler som hänger på ?

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
458926
November 13, 2003 - 10:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Blir det inte enklare om man utgår från att alla blir förbannade och man får räkna bort de som inte blir det?

Öwall
Member
Medlem
Forum Posts: 4377
458934
November 13, 2003 - 10:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Om vi nu ska generalisera så kan vi väl lika gärna göra det ordenligt.

Vi utrotar alla människor. Människor är i princip den enda rasen som leder jorden mot undergång. Människan är den enda rasen som dödar för annan anledning än att äta, människan är den enda rasen som slåss annat än för att försvara sig eller jaga, människan är den enda rasen som utbreder sig mer än den behöver.

Varför förtjänar någon av oss att få finnas kvar?

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 261
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL