July 14, 2003
DarkStormZ wrote: [quote=bloodman]invandrare har det bra här, kommer hit lever på oss genom socialbidrag och allt möjligt sen när dem får damp i huvet så går dem loss mot oss svenskar fy va jag blir förbannad på dem och vi tar bara in mer och mer av dem.
Då är vi iaf 2 som blir förbannade 😉 några fler som hänger på ?
Jag har redan fått träningsvärk av att räcka upp handen.. 8)
July 19, 2001
Öwall wrote: Om vi nu ska generalisera så kan vi väl lika gärna göra det ordenligt.
Vi utrotar alla människor. Människor är i princip den enda rasen som leder jorden mot undergång. Människan är den enda rasen som dödar för annan anledning än att äta, människan är den enda rasen som slåss annat än för att försvara sig eller jaga, människan är den enda rasen som utbreder sig mer än den behöver.
Varför förtjänar någon av oss att få finnas kvar?
Det är just därför vi utvecklar smarta datorer som kan tänka bättre än oss och som kan förinta oss... weeeh...
November 26, 2002
HELIX wrote: [quote=Öwall]Om vi nu ska generalisera så kan vi väl lika gärna göra det ordenligt.
Vi utrotar alla människor. Människor är i princip den enda rasen som leder jorden mot undergång. Människan är den enda rasen som dödar för annan anledning än att äta, människan är den enda rasen som slåss annat än för att försvara sig eller jaga, människan är den enda rasen som utbreder sig mer än den behöver.
Det är just därför vi utvecklar smarta datorer som kan tänka bättre än oss och som kan förinta oss... weeeh...
heja arnold 8)
March 10, 2002
Xuestor wrote: Har iofs inga konkreta bevis för detta, men sett per inv. så står invandrare/zigenare för den största brottsligheten i hela sverige.
Det är detta jag reagerar på när det gäller sånthär, nåt som ligger i bakhuvudet hela tiden...
Det är nog därför många tycker som dom gör, tror iaf jag.
Hrmm hur menar du? Alltså av alla invandrare i Sverige så är de procentuellt mer brottsliga än vad vi svenskar är?
Detta är exempel!
Typ om det bor en miljon invandrare så är kanske 50% av dem brottsliga.
Sen av 8 miljoner svenskar så är 20% brottsliga.
Är det så du menar?
August 22, 2005
Öwall wrote: Om vi nu ska generalisera så kan vi väl lika gärna göra det ordenligt.
Öwall... Jag trodde att du om någon skulle vara påläst på sin biologi.
Även katten (läs: Catstyle) dödar för nöjes skull.
December 15, 2002
Catstyle wrote: [quote=ManicBlue] Min svärmor hade bara en person kvar i sin släkt efter andra världskriget. Sin mamma, resten blev slaktade i Hiltlers koncentrationsläger.
Koncentrationsläger?
Du menar fångläger?
Försök inte göra dig lustig. Du vet med största säkerhet vad jag menar. Tänker inte diskutera detta vidare nu.
November 26, 2002
Catstyle wrote: [quote=Öwall]Om vi nu ska generalisera så kan vi väl lika gärna göra det ordenligt.
Öwall... Jag trodde att du om någon skulle vara påläst på sin biologi.
Även katten (läs: Catstyle) dödar för nöjes skull.
Jag hatar biologi. Och det du har sett i disneyfilmer är inte på riktigt.
(Det finns säkert enstaka fall där andra djur dödar för nöjes skull eller dylikt, men knappast i någon relevent omfattning)
November 26, 2002
Catstyle wrote: Jag är på intet sätt påläst om den såkallade "förintelsen", därför är jag väldigt intresserad av att se fakta samt bevis för den, då sex miljoner är en himla massa människor.
När jag gick på högstadiet läste vi om det tills det rann blod ur öronen på oss...
har du missat det, eller var det bara något lokalt?
January 30, 2003
1 Guest(s)