June 3, 2001
GeneSiS wrote: När man har en fet turbo då växlar man långsamt..
Säg det till den här killen. :bgrin:
http://gscdownloads.com/leh/se.....ebring.wmv
June 28, 2001
Snowman89 wrote: [quote=.ToL][quote=Snowman89]hmpf, visst visst rätt nice 😛 kanske ska fixa en film själv i sommar 😉
Ja det tycker jag ;)!!
iof ingen saab men den duger nog, när vi e klara me den kommer den ha runt 250hk visst inget mot 850 men vår väger ca 600kg också, scirocco 1a , 1.8l med kompressor
vadå, bygger du en egen kärra ? du är ju i moppeålder.
btw, är det inte bättre att satsa på en större motor när du ändå är i farten ?
November 4, 2002
hawkie wrote: Varför lägger man ner så mycket pengar frivilligt på en från grunden ful bil är bortom mitt förstånd. Att den sedan har 700nm och åttahundravaddetnuvar HK är inte så imponerande, han kommer ju ingenvart?!
ps. försökte han säga något där när han låg i tvåan bakom volvon 🙂
OMFG, du är ju inte riktigt klok ifall du inte tycker att 9-3SS är snygg.. My god.......
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
November 18, 2003
Mind wrote: [quote=Snowman89][quote=.ToL][quote=Snowman89]hmpf, visst visst rätt nice 😛 kanske ska fixa en film själv i sommar 😉
Ja det tycker jag ;)!!
iof ingen saab men den duger nog, när vi e klara me den kommer den ha runt 250hk visst inget mot 850 men vår väger ca 600kg också, scirocco 1a , 1.8l med kompressor
vadå, bygger du en egen kärra ? du är ju i moppeålder.
btw, är det inte bättre att satsa på en större motor när du ändå är i farten ?
hjälper far lite 🙂 ang motorn, de är en 1.6l original men vi kör med en 1.8l uppborrad till 2l med kompressor, kommer ladda ungefär 1bar så får se hur de går i sommar när vi ska ha igång den
January 28, 2003
Steel wrote: Sulan vet du om den kommer synas vid några events i sommar? 🙂
Ja, den kommer vara vid de flesta Sibylla-kiosker runt Trollhättan varje vardagskväll under sommaren, enligt löpande schema.
Btw, sjukt mycket pulver iaf. Dessutom tycker mitt otränade öga att motorrummet inte ser så jäkla ändrat ut. Inte som någon japs med 500hk+ direkt... 🙂
January 23, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Steel]Sulan vet du om den kommer synas vid några events i sommar? 🙂
Ja, den kommer vara vid de flesta Sibylla-kiosker runt Trollhättan varje vardagskväll under sommaren, enligt löpande schema.
Btw, sjukt mycket pulver iaf. Dessutom tycker mitt otränade öga att motorrummet inte ser så jäkla ändrat ut. Inte som någon japs med 500hk+ direkt... 🙂
hehe, mjo de har pillat en del jämfört med vanliga 9-3:an. 🙂
May 23, 2002
Steel: Jag både tror och hoppas det, han och P-A kommer nog att regera på framkrafs i sommar. Edstrand (han med SSR:n) har kört 11.67 med sin gamla 9-5:a, samma motor i den fast bara 580 hk + gas. P-A körde 11.43 i slutet av förra säsongen och den bilen har fortfarande mycket att ge.
Hoppas bara grabbarna från The SIS Project kommer med sin nya bil snart. De körde mitten/höga elvor med en gammal Saab 900 för några säsonger sen... 😀
May 23, 2002
Grusbus är ju det som är roligast, satan va brett man kan åka 😀
Sardaukar: Gå in på http://www.93ssr.com och kolla om det funkar därifrån. Filmen finns under bilder tror jag...
1 Guest(s)