December 28, 2004
Rätt övertalande dokumentär men vilken dokumentär är inte det?
http://video.google.com/videop.....e%20change
Själv gillar jag konspirationer så jag vet inte var jag står, om det var Bin Laden & CO eller "The Goverment".
July 3, 2003
Riktigt bra dokumentär! Kan rekomenderas till de som inte sett 🙂
Det mest övertygande är delen om Pentagon, väldigt lite skador på byggnaden för att ett stort trafikflyg skulle kraschat in och var är skadorna efter vingarna (och vingarna själva eftersom de uppenbarligen inte "åkt in" i huset)? - tänkte själv på det när man såg det live... 😕
August 23, 2001
ingen som vet om den där filmen finns någonstnas med lite bättre kvalite?
Verkar klart intresant iaf att titta på, lite lång bara 😛
Edit:
Har tittat på hela nu, och ja.. jag vet inte riktigt vad jag ska tro länge 😕
Är ju så mycket som inte stämmer enligt fakta :bok:
Men någon sitter ju på all information om hur det har gått till.
May 19, 2003
Iskall wrote: Det mest övertygande är delen om Pentagon, väldigt lite skador på byggnaden för att ett stort trafikflyg skulle kraschat in och var är skadorna efter vingarna (och vingarna själva eftersom de uppenbarligen inte "åkt in" i huset)? - tänkte själv på det när man såg det live... 😕
Mm, det med Pentagon är mycket intressesant. Finns en flashfilm (glömt namnet dock) som även den tar upp det med Pentagon och hur det inte var ett plan.
Filmen var mycket intressant och jag har överhuvudtaget inge svårt för att tro på att det som sägs i filmen är sant.
May 1, 2005
jävligt läskigt detta. Varför skulle det vara en konspiration bakom detta egentligen? Och vilka skulle vara inblandade i detta? I vilket fall tror jag på det, skulle faktiskt vara kul att också få veta vad som pågår i det där Area 51 om det nu finns nått. Hoppas de håller öppet hus nån gång :p
August 11, 2005
Genom att se vilka som fått ut mest av hela historian och vilka som fått åka på mest däng kna man börja spekulera.
Tex kan UAS och Israel ligga bakomdåden för att på så sätt börja härja i mellanöstern. Detta skulle betyda mer kontroll åt bägge staterna i området, pengar i form av uppbyggelse för USA och utökat militärt inflytande i området.
Sen kan man ju nämna fröreningen av amerikanska folket vilket också ledde till att alla ögon riktades mot mellanöstern istället för de egna, inhemska, plitiken.
Spekulationer alltihop men alltid kul att se hur långt man kan dra det...
Filmerna måste väl att få tag på på Dc annars, eller nån torrentsida
May 19, 2003
Det konstiga är att dom (regeringen där borta) vill att vi ska tro att det var en Boing 747. Men endå så pekar alla bevis mot det, plus att dom tar bort alla inspelningar och tystnar ner dom som sett vad som egentligen hände.
Vi är väl inte dumma i huvudet för att förstå att det var nånting som dom absolut inte vill att vi ska se.
Om det nu var en missil, eller missil + militärt flyg, vad skadar det egentligen att berätta det? Visst, folk kanske tänker på hur dåligt skyddade/bevakade dom måste vara isf, men det kunde ju ha vart nån "from the inside" så att säga.
Nej, jag skulle vilja veta sanningen. Tror inte ett dugg på vad som officiellt sagt.
August 11, 2005
Tror heller inte på det som sagts officielt (det som sägs är efterallt anpassat til lamerkanares intelligensnivå + hade det varit en från inside så hade det varit mindre stöd för invasioner)
att det skulle vara en missil skulle ju tydligt påpeka hur kasst koll usa hade på det som påstods vara världens säkraste plats...
February 4, 2003
Intressant film. Men tar den inte för riktigt tyvärr....
Mycket av deras påståenden är ju rena vanvettet, förstår inte hur man kan dra såna långa paraleller. Det ena leder till det andra lite för långt för att jag ska uppleva det som sant.
Om attacken var så planerad så hade man ju sett till att planet var ett riktigt plan med fönster och inget amatör plan. För det andra så är folk väldigt chockade i det läget och vill väl "hoppas" att det inte var ett vanligt plan. Och i hoppet så säger dom i princip vad som helst, i minnet leder det ena till det andra. Och när dom väl sagt det en gång, så håller dom fast i i det, övertygade om att det är sanning, och fler och fler ansluter sig.
Och de riktiga planen, för det försvann ju besviersligen plan.... Vart tog dom vägen? Skickade man planen till Area51 och dödade alla personer som var incheckade ?
Det är för mycket folk inblanade i nått sånt här.
* Planering
* Brandmän
* Polis
* Trafikledare
* Flygplatsarbetare
* Övriga flygplatsarbare
* Vakter
* Ev. hemliga agenter
Finns knappt en chans tror jag att man hade kunnat dölja nått så stort. Man kan inte bara trolla bort planen....
Men konsipirationer är alltid kul! ALLTID 🙂
March 20, 2001
*host* http://www.zatzy.com/showthrea.....p?t=241949 *host*
2 Guest(s)