March 9, 2004
kwansa wrote: Hur gick det nu då?!?!?!?!
'
Jag klarade det 😀
Var typ den lättaste uppkörningen någonsin. Frågade om jag skulle göra en fullständig kontroll av bilen men hon sa att jag bara skulle sätta mig ner och ställa in stolar/speglar och testa vindrutetorkaren och styr/broms-servo. Körde iväg ut på landsvägen, gjorde en vänstersväng och backde runt ett hörn. Tillbaka till staden och en snabbtur in på ett område för att starta i en backe, körde tillbaka till vägverket,, klart Hur lätt som hälst ingen anmärkning alls.
btw nu firas det med tårta plus en resa till Vegabaren i Hanige 😀
March 19, 2003
kwansa wrote: [quote=BarateaU]Grattis!
Nu äru med i gänget 😉
Välkommen in i gänget :), ta det lugnt nu. Jag har haft tur blivit stoppad 4 gånger, fast ingen böter :eye:
Grattis 🙂 :pidu: :D/
Heh mjo sånt har hänt.
Blivit stoppad 5ggr men bara 1 böter och de var för tullkepan 😛
March 9, 2004
.ToL wrote: Ja gratulerar! Det är nu du kommer märka hur dålig du igentligen är på att köra bil, så var det för mig iaf 😀
Hur gick det för Vamp då???
Ja du det undrar jag oxå
Sen så tycker jag att det har gått ganska hyfsat men man är ju inte en proffs förare direkt.. inte än iaf 😉
March 9, 2004
Vamp wrote: Jag klarade det ;D.
Har vart ute och lekt med morsan bil nu ett tag, underbart att kunna köra utan förälder!
Ett stort Grattis 😀
och vist är det härligt att morsan inte sitter brevid 😛
Det här är en gyllene dag, både körkort och förhoppningsvis 500 inlägg på NH. Kan det bli bättre? 😀
May 19, 2003
Alex_88_ wrote: [quote=Vamp]Jag klarade det ;D.
Har vart ute och lekt med morsan bil nu ett tag, underbart att kunna köra utan förälder!
Ett stort Grattis 😀
och vist är det härligt att morsan inte sitter brevid 😛
Det här är en gyllene dag, både körkort och förhoppningsvis 500 inlägg på NH. Kan det bli bättre? 😀
Tackar!
Grattis till dig också! Ska vi räjsa? 😎
July 14, 2003
Grattis boys, skönt för er att ni klarade det på första försöket, jag själv misslyckades första gången för min kontrollant var dum i huvudet. Så då gick det 1000kr extra 🙁 Men men, inte hela världen, sånt som händer! Ser jag er vid något rödljus förväntar jag er att ni är med på streetrace :bgrin:
March 9, 2004
optimuz wrote: Grattis boys, skönt för er att ni klarade det på första försöket, jag själv misslyckades första gången för min kontrollant var dum i huvudet. Så då gick det 1000kr extra 🙁 Men men, inte hela världen, sånt som händer! Ser jag er vid något rödljus förväntar jag er att ni är med på streetrace :bgrin:
Hehe självkart... 😀
Tror iaf att jag har en chans. Saab 9000 chiptrim och ny stor turbo 😀
August 4, 2005
2 Guest(s)