September 28, 2003
Farbror wrote: [quote=fastbullit][quote=BelGarath]Det rinner nån kletig vätska från mitt vänstra öga :cy:
Va fan är det? Har ja fått nån ögoninfektion eller nått?
är du säker på att din pojkvän inte har... "aim" problem 😛
Thats LOW .... :bgrin:
den här tråden är väldigt LOW som jag förutsa att den skulle bli
February 16, 2004
fastbullit wrote: [quote=Farbror][quote=fastbullit][quote=BelGarath]Det rinner nån kletig vätska från mitt vänstra öga :cy:
Va fan är det? Har ja fått nån ögoninfektion eller nått?
är du säker på att din pojkvän inte har... "aim" problem 😛
Thats LOW .... :bgrin:
den här tråden är väldigt LOW som jag förutsa att den skulle bli
Nej ögat är högt uppe alltså HIGH
March 10, 2002
LorD_Kvadd wrote: Okey 😛 TACK då vet jag iaf var jag ska vända mig ifall jag har problem med snoken, synen och förkylningar.
Pojo: Jag tror läkare kan det ordet 😉 och jag tror att läkare vet att det inte ska sitta i ögonen 😛 Dock vem vet vad bella och hans polare gör på varandra... :cy:
Ja, man vet aldrig med hårdrockare. Jag menar, de kan inte kolla på handboll sen så sminkar de sig. 8)
February 3, 2003
Dehman wrote: [quote=LorD_Kvadd]Okey 😛 TACK då vet jag iaf var jag ska vända mig ifall jag har problem med snoken, synen och förkylningar.
Pojo: Jag tror läkare kan det ordet 😉 och jag tror att läkare vet att det inte ska sitta i ögonen 😛 Dock vem vet vad bella och hans polare gör på varandra... :cy:
Ja, man vet aldrig med hårdrockare. Jag menar, de kan inte kolla på handboll sen så sminkar de sig. 8)
Är bella hårdrockare? 😛 jahaja 😀 visste inte att han sminkade sig heller, men det kanske händer? det är ju inget fel med att sminka sig och skita i handboll/all annan sport på tv'n 😛
February 3, 2003
BelGarath wrote: [quote=LorD_Kvadd]
Är bella hårdrockare? 😛 jahaja 😀 visste inte att han sminkade sig heller, men det kanske händer? det är ju inget fel med att sminka sig och skita i handboll/all annan sport på tv'n 😛
😮 snacka om att ligga efter 😛
Inte kapabel att förstå ironi?
February 12, 2003
BelGarath wrote: [quote=LorD_Kvadd]
😮 snacka om att ligga efter 😛
Jag trodde du var synthare...:-?
Fiskar efter en elak kommentar om synthare, kvadd lyssnar på synth
2 Guest(s)