September 20, 2001
http://www.aftonbladet.se/vss/.....50,00.html
Ja, vad ska man säga? Personligen anser jag hela artikeln vara ett skämt. Hon påstår själv att hon tankar musik, och betalar sedan för den, om den är bra enligt henne. Vad är det då för skillnad att tanka hennes skitfilm och sedan inte betala för den? Ska alla betala för den bara för att hon tycker den är bra? Tycker man den är bra så köper man den.
Hoppas hon hamnar i domstol för att ha tankat musik och inte betalat, då hade det vart så ironiskt om musikproducenterna hade sagt precis samma sak som hon...
November 4, 2001
Jag gillar hög volym men argumentet "film ska ses på bio" kan dom ju stoppa upp i ARS.....T.
man ska se filmen där det behagar!
Sen säger jag det igen! Om ingen köper filmen pga att det är för dålig/kostar förmycket pengar är det bara lägga ner!
I alla andra brancher kallar vi det KK och uppstår när varan inte möter efterfrågan eller har ett rimligt pris.
Snart ser man väll krogarna i stockholm skylla på radio och bolaget när dom inte går runt!
November 26, 2002
Som ngn tankar hem en film och ser den med tjejen. Sen visar det sig att hon gillar den men inte han. Ska tjejen då gå på bio ensam och se den igen för "betala" sin del av filmen? För enligt Teresa Fabik så behöver ju inte han betala, iom att han tyckte den var kass???
January 20, 2002
Haha, vilken idiot.
Ska hon bestämma vart & hur vi ser filmen?
Har du själv fildelat på nätet?
-Aldrig film. Jag har laddat hem musik ibland för att lyssna om det varit bra. Har det varit det har jag köpt skivan.
Säger detsamma om 'film'.
Om folk laddar ned och ser den så kanske hon får några som över huvudtaget kollar på den där dåliga filmen 😀 *asg*.
November 22, 2001
NES_Boy wrote: [quote=Cezar]Haha, vilken idiot.
Ska hon bestämma vart & hur vi ser filmen?
Jupp, men självklart ska detta endast gälla _hennes_ film, andra filer man kan tanka och se om man vill och samma sak med musik.
Becasue that unknown person said it, it Must be true!
Ja, precis. Amerikanska filmer med stor budget gick ju bra att ladda hem.
August 4, 2005
1 Guest(s)