October 21, 2005
http://www.aftonbladet.se/vss/.....50,00.html
Var är världen på väg haha, gäng 13 åringar som ska slå ihjäl andra ungar med järnrör mm. Man borde ju lära dom en läxa som dom aldrig glömmer :bok:
November 18, 2003
Jag tycker att dem som håller på så borde slaktas och sen för att förhindra att nåt sånt händer igen så ger man varje gravid kvinna en dator för varje barn hon ska födda, så ska alla ha en sån feteuppkoppling och man får tanka så fett och alla skivbolagen som tjänar massa pengar släpper ut ett par gratisspel som man kan spela över nätet med.
Hade det varit så här kan jag lova att ingen 13-åring slåss med järnrör längre!
Viva la D3ischism
August 7, 2001
D3mpa wrote: Jag tycker att dem som håller på så borde slaktas och sen för att förhindra att nåt sånt händer igen så ger man varje gravid kvinna en dator för varje barn hon ska födda, så ska alla ha en sån feteuppkoppling och man får tanka så fett och alla skivbolagen som tjänar massa pengar släpper ut ett par gratisspel som man kan spela över nätet med.
Hade det varit så här kan jag lova att ingen 13-åring slåss med järnrör längre!
Viva la D3ischism
Då äter dom flesta fel mat och slutar röra på sig och det skapar ett väldigt hetsigt humör.
August 21, 2001
Moscow wrote: Jag förstår inte hur 13åringar kan få för sig att slagsmål är den enda lösningen och att dom tar till järnrör mm. Kan ju skada någon ordentligt som sagt^^ 🙂
13 år, går man i 7an då?
Som sagt någon borde lära dom en läxa som dom aldrig glömmer..
Detta är väl ingen nyhet?
Var själv ute på massor av räder..
Visserligen lugnade jag mig i högstadiet..
Skillnaden då och nu är väl knivar..
Vi hade inte knivar.
September 3, 2001
men lol.. sånt här händer ju varje vecka utan att nån får reda på det.
Det slutar oftast med att ledarna muckar me varandra eller med att nån av ungarna går för långt och alla andra blir rädda för att bli inblandade.
Det är mest för att visa tänderna.
Ibland kan det ju gå åt helskotta iofs.. men men. Aftonbladet överdriver en hel del och ja, dom ungarna behöver verkligen lite disciplin 😛
May 19, 2003
Borde ge dom ett straff så dom verkligen inte tänker på det igen.
Förhoppningvis så har dom något intelligenta föräldrar (om det finnas såna i dagens ungdom :S) som läxar upp dom rejält, + att skolan och andra "social grejer" ger dom straff.
Om dom visar nåt sånt här igen så borde dom typ bli avstängda från skolan eller nåt, så deras framtid blir helt fubar.
1 Guest(s)