July 19, 2001
Poontus wrote: det var ju förut någon lärare som hade knullat sina 15 åriga elever (kvinlig lärare, skit snygg)
asså hon var så snygg så jag hade kunnat leva länge på det, var lite avis på eleverna, skummt att hon hamnade i fängelse
USA får ju sand i röven när det gäller sådana okristerliga saker..
September 28, 2005
Poontus wrote: skummt att hon hamnade i fängelse
Varför då ?? Jag fattar inte att folk verkar göra skillnad på om kvinnor förgriper sig på mideråriga och om män gör det.
En man är alla beredda att nacka utan rättegång så fort de hör om det men om det är en kvinna är det helt okej tydligen ?
Rättssystemet i USA är ju helt åt skogen så 30 år eller ej så tycker jag det är bra att de börjat uppmärksamma alla kvinnliga pedofiler, det finns massor av dem, även i sverige !
March 5, 2002
QllQ wrote: [quote=Poontus]skummt att hon hamnade i fängelse
Varför då ?? Jag fattar inte att folk verkar göra skillnad på om kvinnor förgriper sig på mideråriga och om män gör det.
En man är alla beredda att nacka utan rättegång så fort de hör om det men om det är en kvinna är det helt okej tydligen ?
Rättssystemet i USA är ju helt åt skogen så 30 år eller ej så tycker jag det är bra att de börjat uppmärksamma alla kvinnliga pedofiler, det finns massor va dem, även i sverige !
Det ÄR ju trots allt skillnad på pojke och flicka, biologiskt. Flickan kan skadas betydligt mer vid övergrepp.
September 28, 2005
Fackamato wrote: Det ÄR ju trots allt skillnad på pojke och flicka, biologiskt. Flickan kan skadas betydligt mer vid övergrepp.
Allt KAN hända.
Alla är lika inför lagen, det är ingen som helst skillnad på om en tjej eller kille blir utsatt för övergrepp.
Problemet är att i samhället idag pågår en ren hatkampanj emot män, kvinnor är änglar och män är svin. Kvinnor gör aldrig något fel, män gör allt fel.
March 5, 2002
QllQ wrote: [quote=Fackamato]Det ÄR ju trots allt skillnad på pojke och flicka, biologiskt. Flickan kan skadas betydligt mer vid övergrepp.
Allt KAN hända.
Alla är lika inför lagen, det är ingen som helst skillnad på om en tjej eller kille blir utsatt för övergrepp.
Problemet är att i samhället idag pågår en ren hatkampanj emot män, kvinnor är änglar och män är svin. Kvinnor gör aldrig något fel, män gör allt fel.
Övergrepp är en sak, men fysiska skador pga[ övergrepp är en annan, vilka antagligen inte finns alls lika mycket hos pojkar som hos flickor.
January 12, 2004
Fackamato wrote: [quote=QllQ][quote=Fackamato]Det ÄR ju trots allt skillnad på pojke och flicka, biologiskt. Flickan kan skadas betydligt mer vid övergrepp.
Allt KAN hända.
Övergrepp är en sak, men fysiska skador pga[ övergrepp är en annan, vilka antagligen inte finns alls lika mycket hos pojkar som hos flickor.
men de psykiska skadorna kan vara nog så jävliga att få, oavsett om det är en kille eller tjej.
March 10, 2002
På tal om sex med minderårig. Detta är fan sjukt:
http://www.aftonbladet.se/vss/.....09,00.html
March 5, 2002
obelix wrote: [quote=Fackamato][quote=QllQ][quote=Fackamato]Det ÄR ju trots allt skillnad på pojke och flicka, biologiskt. Flickan kan skadas betydligt mer vid övergrepp.
Allt KAN hända.
men de psykiska skadorna kan vara nog så jävliga att få, oavsett om det är en kille eller tjej.
självklart, jag menade inte att tona ner de psykiska aspekterna på något sätt
August 21, 2001
Dehman wrote: På tal om sex med minderårig. Detta är fan sjukt:
Helt jävla vansinnigt.
Blir så förbannad när jag läser det.
Sveriges lagar är fanimej helt fockade.
Jag skäms fan för att vara svensk ibland!!
January 28, 2003
Dehman wrote: På tal om sex med minderårig. Detta är fan sjukt:
Läste det imorse när jag käkade frukost, var förbannad hela förmiddagen typ. Jag tycker fasen det är tvärtom. En minderårig har inte hunnit bygga upp någon "vuxen" verklighetsbild, och har så jävla mycket kvar att lära (det har jag med, som är 18), hur mycket omkullkastar då inte detta?!
För mig är det utan tvekan värre konsekvenser för offret när offret är i en så otroligt känslig ålder. Sedan förringar jag givetvis inte andra våldtäktsoffers lidande.
January 12, 2004
Json_81 wrote: Det är väl klart att det är en jäkla skillnad på att ge sig på tonåriga killar och tjejer.
Jag vet ju inte hur de här killarna och tanten var, men som 15-årig kille är men i regel ganska mycket starkare än någons morsa.
allt är inte fysiskt, man kan behöver inte vara stor och stark för att kontrollera någon.
2 Guest(s)