December 5, 2001
Tindy wrote: [quote=Delph1]Man vill ju se lite bättre bilder på skönheten annars är det ju rätt värdelöst rapporterande :arg:
//Andreas
Tjejen eller bilen? 😕
Tjejen antar jag. Bilen är ju gammal och rostlagad.
Var lite bättre bilder i tidningen annars
Såg rätt OK ut 🙂
November 27, 2003
Sardaukar wrote: [quote=Tindy][quote=Delph1]Man vill ju se lite bättre bilder på skönheten annars är det ju rätt värdelöst rapporterande :arg:
//Andreas
Tjejen eller bilen? 😕
Såg rätt OK ut 🙂
Ålder har inget med skänhet att göra. Visst var hon lappad men samtidigt så den ju fortfarande vara välvårdad. Om jag nu visst vad för Porsche det rörde sig om kanske man kunde röna ut huruvida 30K är bra/dåligt skick. 🙁
Servitrisen är säkert söt hon med, men mer av ett bihang i frågan 😉
//Andreas
January 19, 2003
Delph1 wrote:
Ålder har inget med skänhet att göra. Visst var hon lappad men samtidigt så den ju fortfarande vara välvårdad. Om jag nu visst vad för Porsche det rörde sig om kanske man kunde röna ut huruvida 30K är bra/dåligt skick. 🙁Servitrisen är säkert söt hon med, men mer av ett bihang i frågan 😉
//Andreas
Stod väl i artikeln att det var en 924 -79. Vart har du lagt glasögonen 😉
Ganska varierande pris på den bilmodellen..
Allt mellan 7000:- till 45 000:- på blocket.
Det var väl iofs kul att tjejjen fick sej en kärra, gratis är gott.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 5, 2001
Delph1 wrote: [quote=Sardaukar][quote=Tindy][quote=Delph1]Man vill ju se lite bättre bilder på skönheten annars är det ju rätt värdelöst rapporterande :arg:
//Andreas
Tjejen eller bilen? 😕
Såg rätt OK ut 🙂
Ålder har inget med skänhet att göra. Visst var hon lappad men samtidigt så den ju fortfarande vara välvårdad. Om jag nu visst vad för Porsche det rörde sig om kanske man kunde röna ut huruvida 30K är bra/dåligt skick. 🙁
Servitrisen är säkert söt hon med, men mer av ett bihang i frågan 😉
//Andreas
Men vad är det då för bilder du vill se? Bilder på Porschar finns ju hur många som helst... 😕
November 27, 2003
Imlal wrote: Stod väl i artikeln att det var en 924 -79. Vart har du lagt glasögonen 😉
SKummad elite för snart märker jag, men då är det fasen ingen Porsche heller. 924 är knappt en folka.
Sardaukar wrote: Men vad är det då för bilder du vill se? Bilder på Porschar finns ju hur många som helst...
Varför skulle jag vilja se en annan Porsche? Man är ju intresserad av att veta skick och så. 30K för en 924 låter i överkant med tanke på vad man såg på bilden.
//Andreas
December 5, 2001
Delph1 wrote:
[quote=Sardaukar]Men vad är det då för bilder du vill se? Bilder på Porschar finns ju hur många som helst...
Varför skulle jag vilja se en annan Porsche? Man är ju intresserad av att veta skick och så. 30K för en 924 låter i överkant med tanke på vad man såg på bilden.
//Andreas
Du sa att det var en skönhet...så då antar jag att den är i bra skick 😉
Imo kan vita bilar aldrig bli skönheter 😛
July 14, 2004
Om vi ska snacka Motiv så tror jag han ville ge en ung knegande människa ett "break" om vi säger så, han ville helt enkelt förära hennes liv med hans gamla skönhet(porschen) som han ändå inte kommer ha samma gläde som en 19årig flicka kommer ha...
Ibland kan världen faktiskt förvåna mig på ett positivt sätt fortfarande.
1 Guest(s)