Antar att det bara är ett exempel på hur privatiserad sjukvård fungerar..
Har du mycket pengar och kan betala mycket kontant får du naturligtvis förmåner.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 31, 2003
Marre wrote: Eh.. som om Göran var den som fick vänta i månader & år för sin höftoperation?
Det fick han, men han är väl så viktig som statsminister att han borde fått gå före i kön för staten Sveriges skull. Inte för att han har snygg häck(fast det kanske är viktigt med 😀 )
December 5, 2001
Spinnjonte wrote: Hon har säkerligen betalat rätt fett för det där så, nästan allt går ju att köpa för pengar nu så....Inte så mycket att orda om, hade alla ni som klagat här haft samma ekonomiska resurser som hon så hade ni nog gjort samma sak...
Ja det är ju ett privatägt sjukhus så det kan man väl acceptera. Förhoppningsvis skulle inte något statsägt sjukhus agera så.
btw...signaturen går skriva på längden
apmannen wrote: [quote=ilg@dd]Antar att det bara är ett exempel på hur privatiserad sjukvård fungerar..
Har du mycket pengar och kan betala mycket kontant får du naturligtvis förmåner.
Bra att nån i världen förutom jag har genomskådat moderaternas lögner i alla fall!
Lögner och lögner, det är ju en sanning för dem, liksom Gud för de religiösa.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2004
Vill hon betala en fet avgift till ett privatsjukhus så är det ok för mig.
Det har diskuterats lite om vissa är mer värda än andra, och det är väll självklart att det är så. Vissa är mer värda än andra och det måste man axeptera dock så anser jag inte att man är mer värd bara för att man är känd via t.ex. ett band eller så utan man måste vara viktigt för ett sammhälle. Klart att Koffie Annan (stavning) är mer värld i människoliv än en vanlig Svensson och det är förståligt och något jag axepterar fullt ut.
2 Guest(s)