May 1, 2005
http://www.aftonbladet.se/vss/.....50,00.html
Med det tempot det måste krävas för att få i sig så mycket så känns det nästan som om det skulle gå jämnt upp energimässigt. 😮
Gallstenar som är 4cm i diameter dessutom. Är det världsrekord?
April 14, 2002
BloodMan wrote: MM läste det också,, asså shit jag äter inte ens 15 chips påsar på 1 år och det ska hon alltså ha ätit 15 påsar varje dag i 3 år och först då tagit skada.
Då är man bra funtad i skallen. räcker ju med en månad för att fatta hur mycket onödigt fett man får i sig.
En månad? Snarare en till två dagar. Jag skulle aldrig klara 3 påsar i två dagar i rad.
October 24, 2002
De nämner säkert inte detaljer som att det var 30g påsar eller dylikt, känns väldigt orimligt att hon skulle käka femton standar 200g påsar om dagen, hon måste dessutom ha käkat mer där till, annars skulle hon ha dött, då chips innehåller långt från all näringsämne en människa behöver.
June 4, 2004
Xenomorphed wrote: jag har svårt att ens få i mig en påse på en kväll
EN är inget problem, om vi snackar 200g.
Men om hon nu käkat 15st 30g påsar eller 15st 400g påsar (vilket skulle vara teoretiskt omöjligt...:-))
15*30 = 450g
15*400 = 6000g/6kg
Jaa, där emellan hamnar vi, SISTA dagen.... 😛 Vad hon käkat innan dess förtäljer inte historien. 😎
August 25, 2001
Av namnen att dömma är det england det handlar om, orkar inte forska allt för mycket, The sun? hmm iaf. till punkt efter att ha letet efter chipspåsar större än 30g i Irland i snart 5 månader (fruktlöst) kan jag säga att det nog handlar om småpåsar. jag antar att Irland och England inte är helt olika på vissa punkter. 🙄
December 27, 2003
Popeye wrote: [quote=Xenomorphed]jag har svårt att ens få i mig en påse på en kväll
EN är inget problem, om vi snackar 200g.
Men om hon nu käkat 15st 30g påsar eller 15st 400g påsar (vilket skulle vara teoretiskt omöjligt...:-))
15*30 = 450g
15*400 = 6000g/6kg
Jaa, där emellan hamnar vi, SISTA dagen.... 😛 Vad hon käkat innan dess förtäljer inte historien. 😎
det är inte mättnaden som hindrar mig från att sänka en påse, jag gillar bara inte hur man känner sig efteråt.... En påse ostbågar går ner lätt.
2 Guest(s)