June 6, 2005
http://www.aftonbladet.se/vss/.....28,00.html
Jag skulle vilja se det 😀 Det är ju det man vill se när man tittar på idol.
Skulle heller inte förvåna mig om de skulle sälja bättre än alla idol/fame factory snubbar.
January 7, 2006
ojdå wrote: Asså kolla den bilden på Bert. och honom lät de leda ett parti! :cy:
Jag har väldigt stor respekt för alla som kan starta med två tomma händer och sedan sluta med minst ett riktigt stort, lönsamt företag.
Hans parti var ju ett riktigt stolpskott, men det är en annan sak. För den som vill ha lite rolig läsning om partiet, rekommenderar jag boken "100 Höjdare".
February 17, 2004
whoracle wrote: men går inte poängen förlorad om de ska sjunga illa? det är ju lite som att spela kort eller nått, det är kul att vinna, men det är ju inte direkt skoj om motståndaren försöker förlora hela tiden...
men är det verkligen så det är tänkt :roll:. Det är nog mer tänkt som en tävling mellan skrapen. Det klart att de vill vinna prispengar i första pris och slå alla de andra blåbären + att de blir kändisar. Så det tror jag skulle funka absolut. Tror de som går till final inte kommer vara så dåliga, om de har en bra dag så kan det mot alla odds låta bra .
/Dani
July 18, 2001
Dani wrote: [quote=whoracle]men går inte poängen förlorad om de ska sjunga illa? det är ju lite som att spela kort eller nått, det är kul att vinna, men det är ju inte direkt skoj om motståndaren försöker förlora hela tiden...
men är det verkligen så det är tänkt :roll:. Det är nog mer tänkt som en tävling mellan skrapen. Det klart att de vill vinna prispengar i första pris och slå alla de andra blåbären + att de blir kändisar. Så det tror jag skulle funka absolut. Tror de som går till final inte kommer vara så dåliga, om de har en bra dag så kan det mot alla odds låta bra .
/Dani
så kanske det är.. jag läste faktiskt inte så mkt mer än rubriken och inläggen här och drog egna slutsatser utifrån det 😉
2 Guest(s)