June 6, 2005
http://aftonbladet.se/vss/klim.....99,00.html
Lycka till säger jag..
March 31, 2005
Jag kommer göra det, kanske inte för att det har någon nytta utan för att jag tycker det är en fråga som borde tass fruktansvärt seriöst världen över ! då det kanske inte blir problem för oss eller våra barn men jag tror att våra barn barn & barn barns barn kommer märka detta !
January 13, 2003
skiroy wrote: [quote=beta]Men min uptime. 🙁
Din uptime är sabbad!
Inse det...damen har bestämt åt dig. 😉
*glädjedansar över det faktum att jag fortfarande är singel* :bgrin:
Inte nog med att hon visste var knappen satt, sitter jag och skyddar min älskling skulle hon dra huvudströmen i hallen
September 12, 2001
beta wrote: [quote=skiroy][quote=beta]Men min uptime. 🙁
Din uptime är sabbad!
Inte nog med att hon visste var knappen satt, sitter jag och skyddar min älskling skulle hon dra huvudströmen i hallen
Lätt fixat det här !
Du har väl kvar dina handbojor ?
Jag förmodar det och är du smart så fixar du detta. 😉 :bgrin:
December 17, 2006
beta wrote: [quote=skiroy][quote=beta]Men min uptime. 🙁
Din uptime är sabbad!
:burn:
January 13, 2003
skiroy wrote: [quote=beta][quote=skiroy][quote=beta]Men min uptime. 🙁
Din uptime är sabbad!
Lätt fixat det här !
Du har väl kvar dina handbojor ?
Jag förmodar det och är du smart så fixar du detta. 😉 :bgrin:
Handbojor har jag aldrig haft men ett par nätverkskablar fixar biffen.
November 27, 2003
x850xt wrote: [quote=Delph1]Nope, har plugg att göra.
//Andreas
Ja shit om du skulle skjuta upp det 5min, världen skulle gå under, må du få smärtsam hemorojder !
Nej därför att mina fem minuter inte spelar någon roll och att jag gör större nytta för världen genom att plugga istället. Jag tycker en sådan här sak är rätt löjlig faktiskt för det ger bara folk en möjlighet att ge sken av att de faktiskt gör något för världen. De gör inte ett skit egentligen, de får bara en egen bekräftelse och tror de har gjort något bra och kan sedan gå ut och fortsätta med sin taskiga livsstil. Jag gör min del under mitt vanliga liv istället. Jag bryr mig om mer än bara 5 minuter.
//Andreas
1 Guest(s)