January 11, 2002
Oj oj, aftonbladet producerar någongting som faktiskt är läsvärt!! Vad har hänt med världen!
Iallafall:
http://www.aftonbladet.se/vss/.....92,00.html
Tror det är många killar som känner igen sig... förvånad över att AB gick med på att lägga ut den med tanke på deras "alla män är våldtäktsmän"-kampanj.
January 11, 2002
Spannen wrote: Inget ovanligt med den enligt mig. Låter som nån debattartiken man skrev i gymnasiet. Förutom att man korrekturläste dessa artiklar....
Hm jao 🙂 Tänkte iofs inte så mycket på kvaliten... blev bara så jävla förvånad av att läsa nått på AB som INTE handlade om hur hemska män är...
October 28, 2002
Samma skräp som vanligt fast ur en annan vinkel - killarnas.
Inte särskilt ingående och kom väl inte med några nyheter direkt.
Men det är väl kul att aftonblaskan kan variera sig lite!
En annan "bra" krönika av samme herre; http://www.aftonbladet.se/vss/.....98,00.html.
October 31, 2003
Jaha, ett band till...
Var väl lite vettigt med AIDS-bandet men nu får det väl för fan räcka.
Jag är inte för våldtäkt eller Bröstcancer eller HIV eller fotbollsvåld men jag kan inte ha på mig tusen fåniga rosetter och armband.
Sen är denna grejen en mediahype. 80% av våldtäkter sker i hemmet, alltså kan man säga att först på alla "gå inte ut i kort kjol" listor ska det stå: gift dig inte. 😕
September 13, 2004
MoparPower wrote: Jaha, ett band till...
Var väl lite vettigt med AIDS-bandet men nu får det väl för fan räcka.
Jag är inte för våldtäkt eller Bröstcancer eller HIV eller fotbollsvåld men jag kan inte ha på mig tusen fåniga rosetter och armband.
Sen är denna grejen en mediahype. 80% av våldtäkter sker i hemmet, alltså kan man säga att först på alla "gå inte ut i kort kjol" listor ska det stå: gift dig inte. 😕
Men...
Jag trodde att du gillar rosetter!?
November 22, 2001
Konstigt.
Det enda jag fick av de där snacken var att "drick gärna några öl, men ta inget tyngre för då går det åt helvete"
Jag har inte våldtagit någon o känner mig absolut inte som att jag skulle klara det ens om jag försökte.
Inte blev jag knarkare heller.
Konstigt att det blir så mycket knarkare/våldtäcktsmän av dagens ungdomar.
1 Guest(s)