November 30, 2006
Det spelar för h*****e ingen roll vad denne/dessa har gjort.
SÅ IN I HELVETE HELLER DITT DALTANDE FIKUSTRÄD.
enda sättet att skipa rättvisa när folk ger sig på barn/annat som inte kan försvara sig, är fucking lynchning, hade register för sånt vart öppet hade jag vart skyldig för ett antal "mord", snarare avliva asen, som med hundar, avliva dom djävlarna.
så jävla trött på dina daltande posts om att man inte ska va för hård o alla ska dömas till psykvård gå i terapi i tre månader sen släppas för o va frisk o kry o "rebahiliterad(my ass)" på gatorna igen för å sen några månader senare göra en ny volta för ett av alla brotten hann begått när han va fri,
edit : håller såna som dig personligen ansvariga för att massa psykfall går fria på gatorna slår ner oskyldiga,våldtar o kör bil in i folkmassor.
lynch.
F U C K D E T, Civilgarde - enda rätta! Skipa rättvisa!
han skall hyllas!
November 27, 2003
L0rden wrote: Delph1: Klart att mord alltid är mord, men målen helgar medlen Alla behöver ett mål med livet, mitt är att bekämpa sexualbrottslingarna. Förhoppningsvis kommer detta att synas mer framöver....
Bekämpa sexualbrottslingarna? Så du ska springa runt och leka polis menar du? Vad tror du vi har rättssystemet till och tror du verkligen att du bekämpar något över huvud taget med dessa trådar?
//Andreas
L0rden wrote: Delph1: Klart att mord alltid är mord, men målen helgar medlen Alla behöver ett mål med livet, mitt är att bekämpa sexualbrottslingarna. Förhoppningsvis kommer detta att synas mer framöver....
Dagens nyhet på AB: 50 svenskar i barnporrhärva
Kanon, nu behöver du bara samla ihop 25 bilar och elda på..
:cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 15, 2005
ilg@dd wrote: [quote=L0rden]Delph1: Klart att mord alltid är mord, men målen helgar medlen Alla behöver ett mål med livet, mitt är att bekämpa sexualbrottslingarna. Förhoppningsvis kommer detta att synas mer framöver....
Hahah hihihi hohoh, vad kul du är 🙂
Nästa gång kanske det är din son som får stå där med spräckt anus, låt oss se om du skämtar då...
December 17, 2005
L0rden wrote: [quote=ilg@dd][quote=L0rden]Delph1: Klart att mord alltid är mord, men målen helgar medlen Alla behöver ett mål med livet, mitt är att bekämpa sexualbrottslingarna. Förhoppningsvis kommer detta att synas mer framöver....
Nästa gång kanske det är din son som får stå där med spräckt anus, låt oss se om du skämtar då...
Ja du är en väldigt speciell grabb, får man fråga hur gammal du är l0rden?
January 4, 2001
L0rden wrote: [quote=ilg@dd][quote=L0rden]Delph1: Klart att mord alltid är mord, men målen helgar medlen Alla behöver ett mål med livet, mitt är att bekämpa sexualbrottslingarna. Förhoppningsvis kommer detta att synas mer framöver....
Se för fasen till att komma med lite snyggare inlägg om du vill vara kvar i forumet. Du må tycka som du gör, men se då till att framföra det snyggare.
January 12, 2004
Du är visst en större idiot än vad jag trodde, du och en del andra här i denna tråden...
Kommer aldrig att hända.
Skulle det mot förmodan hända, så är jag fortfarande inte så naiv att jag tror på punktvis anarki.
Skärp dej nu.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 10, 2003
obelix wrote: Det spelar för h*****e ingen roll vad denne/dessa har gjort.
Har man begått ett brott så är det lagen som ska hand om det, inte en massa idioter som leker domare och bödel...
Kan bara hoppas att dom får fast dessa idioter som gjorde detta.
Bara för att jag är född i svergie betyder det inte att jag per automatik anser att dess lagar är korrekta eller rättsmäktiga.
Och samtidigt så har jag snarare sympati för dådet (om det nu skulle visa sig vara relaterat till hans egna dåd) än fördömande för det.
Visst synd på den andre i fordonet om han/hon inte var involverad på nått sett med det hela, dock om denne var det så ser jag inte direkt någon förlust med det hela mer än den natur som blivit skadad runt om händelsen.
Dock så skulle jag aldrig påstå att jag skulle göra samma sak (förutsatt att jag inte skulle 100% säkerhet komma undan med det) då mitt liv är vart för tok för mycket för att slösa bort på nått som detta.
January 12, 2004
Tyrfing wrote:
Bara för att jag är född i svergie betyder det inte att jag per automatik anser att dess lagar är korrekta eller rättsmäktiga.
Och samtidigt så har jag snarare sympati för dådet (om det nu skulle visa sig vara relaterat till hans egna dåd) än fördömande för det.
Visst synd på den andre i fordonet om han/hon inte var involverad på nått sett med det hela, dock om denne var det så ser jag inte direkt någon förlust med det hela mer än den natur som blivit skadad runt om händelsen.
Dock så skulle jag aldrig påstå att jag skulle göra samma sak (förutsatt att jag inte skulle 100% säkerhet komma undan med det) då mitt liv är vart för tok för mycket för att slösa bort på nått som detta.
Och vad ska deras anhöriga göra för att få "rättvisa"?
April 10, 2003
obelix wrote: [quote=Tyrfing]
Och vad ska deras anhöriga göra för att få "rättvisa"?
Visst rent praktiskt sett är hela iden med personlig hämd/rättvisa ganska värdelös då den slutar i absurdum (hämnd för att hämnas en tidigare hämnd etc etc.) eller när nån har makten att stoppa hämndaktionen.
Men samtidigt hadde straffet staten gav gjort dom första offren nöjda skulle behovet att personlig hämnd inte finnas.
January 12, 2004
Tyrfing wrote: Visst rent praktiskt sett är hela iden med personlig hämd/rättvisa ganska värdelös då den slutar i absurdum (hämnd för att hämnas en tidigare hämnd etc etc.) eller när nån har makten att stoppa hämndaktionen.
Men samtidigt hadde straffet staten gav gjort dom första offren nöjda skulle behovet att personlig hämnd inte finnas.
och om straffen ska vara i relation till brottet så kommer aldrig folk att bli nöjda.
October 18, 2006
obelix wrote: [quote=Tyrfing] Visst rent praktiskt sett är hela iden med personlig hämd/rättvisa ganska värdelös då den slutar i absurdum (hämnd för att hämnas en tidigare hämnd etc etc.) eller när nån har makten att stoppa hämndaktionen.
och om straffen ska vara i relation till brottet så kommer aldrig folk att bli nöjda.
Där ligger väl lite av problemet, om folk tappar tron på rättssamhället så kommer sådant här bara att öka och det är ingen betjänt av.
Bättre då att se straffen ur ett bredare perspektiv där brottslingen skall dömas för sitt brott men att hänsyn även skall tas till brottsoffer och allmänhet när stafflängden bestäms.
Utan allmänhetens förtroende för en sådan central del av den parlamentariska demokratin som rättsväsende och polismakt så är vi riktigt illa ute snart.
Jag själv skulle gärna se livstidsstraff vid gäller sex- eller våldsbrott mot barn t.ex., åtminstone vid andra resan.
August 2, 2001
Jag undrar om en del här i tråden verkligen är så korade att de tycker att lynchning är ett bra sätt att skippa rättvisa. Är lagarna för tama, visst, men det betyder inte att man ska gå ut och ta rättvisan i egna händer.
Och man är ingen hjälte om man avrättar någon på det här sättet!
November 30, 2006
obelix wrote: [quote=DMX] En jefla massa skitsnack från en T-bordstuffing...
:)R
T-bordstuffing kan du va själv gubbjävel, tar argumenten slut så får du väl sänka dig till sånt skitsnack antar jag, att du är en daltande socialsittare med socialt handikapp är rätt uppenbart. faktum kvarstår, du vill att de ska va synd om brottslingen o inte tvärtom, såna som du leder Sverige i fördärvet.
sådär, har jag förtjänat min titel också
nXsty wrote: Jag undrar om en del här i tråden verkligen är så korade att de tycker att lynchning är ett bra sätt att skippa rättvisa. Är lagarna för tama, visst, men det betyder inte att man ska gå ut och ta rättvisan i egna händer.
Och man är ingen hjälte om man avrättar någon på det här sättet!
du har uppenbarligen aldrig blivit utsatt för ett grovt brott, själv har jag blivit rånad, nerslagen,
en gång har det blivit fällande dom, en gång
resten av gångerna tog jag itu med saken själv, kan säga som så att jävlarimej känns bättre med "an eye for an eye" ideologin än detta socialdaltande skitsnacket som Sverige för.
January 12, 2004
DMX wrote: [quote=obelix][quote=DMX] En jefla massa skitsnack från en T-bordstuffing...
T-bordstuffing kan du va själv gubbjävel, tar argumenten slut så får du väl sänka dig till sånt skitsnack antar jag, att du är en daltande socialsittare med socialt handikapp är rätt uppenbart. faktum kvarstår, du vill att de ska va synd om brottslingen o inte tvärtom, såna som du leder Sverige i fördärvet.
du får gärna peka ut var jag har tyckt att man ska dalta med brottslingar...
Det är snarare stackare som du som ger Sverige ett dåligt rykte.
Btw, vilken titel?
T-bordstuffing?
November 30, 2006
obelix wrote: [quote=DMX][quote=obelix][quote=DMX] En jefla massa skitsnack från en T-bordstuffing...
du får gärna peka ut var jag har tyckt att man ska dalta med brottslingar...
Det är snarare stackare som du som ger Sverige ett dåligt rykte.
Btw, vilken titel?
T-bordstuffing?
stackare? hörrugubbe akta så du inte pajar rullatorn när du postar så snabbt, behöver inte ens peka ut, det har varit i varenda tråd om folk som begått brott o varenda gång kommer du fram till samma slutsats
"HAN E JU SHJUKKK HAN SKA HA VÅRD !1111112 INTE FÄNGELSseee!!1" du e som en groda utan ben, hopplös
January 12, 2004
DMX wrote:
stackare? hörrugubbe akta så du inte pajar rullatorn när du postar så snabbt, behöver inte ens peka ut, det har varit i varenda tråd om folk som begått brott o varenda gång kommer du fram till samma slutsats"HAN E JU SHJUKKK HAN SKA HA VÅRD !1111112 INTE FÄNGELSseee!!1" du e som en groda utan ben, hopplös
Du borde få komiker som titel
Det är ingen hemlighet att jag anser att vissa ska ha vård, men det gäller de med en allvarlig störning
1 Guest(s)