May 19, 2003
englands värsta trafiksyndare
http://www.aftonbladet.se/vss/.....44,00.html
June 3, 2001
csm101 wrote: Vad detta handlar om är helt enkelt en polisman med en alltför liten snopp...
Japp.
Sånna har vi vart med om förr. 👿
Glömmer aldrig fanskapet som stanna farsan och tyckte att han inte stanna vid stopplikt vilket han naturligtvis gjorde.
En fåne som nyss gått ut skolan.
August 11, 2005
Jag blev av med kortet för några år edan, är ganska lugn av mig vanligtvis så jag var inte nervös eller nåt när snuten stoppade mig. Först kör han upp radarn i ansiktet på mig o skriker om jag visste hur fort jag körde o jag svarade att jag skulle tippa att han tog mig när jag låg runt 145-150. Han blev lite paff o bad om körkortet och frågade om det var min bil (farsans t6:a som jag samma dag hade polerat upp till högglans) och jag sa att det var farsans. Han går ett varv runt bilen o kommer tillbaka o skriker att skattemärket är fel. jag påpekar att han har fel och att skattemärket är rätt, eftersom bilen är skattefri de fem första månaderna så betyder det att man inte betalar skatt (D´uh) Han fortsätter gorma om att jag har fel och att det måste finnas en skattemärke och jag svarar att det finns en samt att han får ta det med min farsa med tanke på att det är han som äger bilen. Sen ber jag honmom kolla på en av polisbilarna som stod parkerad där (en v70n) och frågar honom om varför polisen också har fel skattemärke i så fall. Gubben ackar ur o jag får för första gången under den korta tidsperioden ett leende på läpparna. Han tog mitt körkort och skrev ut 2 lakan i böter men att påpeka hans dumhet två ggr tog nog hårdare 😀 hehe
2 Guest(s)