För att citera chefen på bilplåt/lackfirman jag numera huserar på:
"Det blir gynnsamt väder till helgen såg det ut om"
http://www.aftonbladet.se/vss/.....69,00.html
Synd att Stockholm och dess dåliga bilförare ligger så avsides bara..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Bjornsson wrote: ganska rolig bild i den artikeln.. kolla skylten till höger 😀
Hehehe, öka avståndet...
Passande där, när bilarna står kloss..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 13, 2004
Folk kör som idioter.. självklart var de alla stockholmare. Det vet ju alla.. 🙄 Låter som det råder ett visst hat mot stockhomare? Vad är det för undertryckta känslor som ligger och lurar i er egentligen.. Avundsjuka för att ni inte klarar er utan bidrag från Sveriges ekonomiska motor? 😉
November 27, 2003
Boomhauer wrote: Folk kör som idioter.. självklart var de alla stockholmare. Det vet ju alla.. 🙄 Låter som det råder ett visst hat mot stockhomare? Vad är det för undertryckta känslor som ligger och lurar i er egentligen.. Avundsjuka för att ni inte klarar er utan bidrag från Sveriges ekonomiska motor? 😉
Nah, vi skrattar bara åt alla idioter som varje år blir förvånade över att det blir kallt och halt under vintern :)R
//Andreas
Boomhauer wrote: Folk kör som idioter.. självklart var de alla stockholmare. Det vet ju alla.. 🙄 Låter som det råder ett visst hat mot stockhomare? Vad är det för undertryckta känslor som ligger och lurar i er egentligen.. Avundsjuka för att ni inte klarar er utan bidrag från Sveriges ekonomiska motor? 😉
Visstja, ni har ju den huvuddelen av Sveriges största exportvara där nere i fjollträsk..Eller??..
*Edit*
För att undvika missförstånd, jag menar inte gayrörelsen..
Skog med tillhörande träförädling förstås..
Delph1 wrote:
Nah, vi skrattar bara åt alla idioter som varje år blir förvånade över att det blir kallt och halt under vintern :)R
//Andreas
Naturligtvis skrattar vi som idioter åt alla som varje år förvånas över kylan och halkan varje vinter..
🙄
January 12, 2004
men det är ju allmänt känt att fjollträskare är just fjollor utan humor.
January 22, 2003
Delph1 wrote: [quote=Boomhauer]Folk kör som idioter.. självklart var de alla stockholmare. Det vet ju alla.. 🙄 Låter som det råder ett visst hat mot stockhomare? Vad är det för undertryckta känslor som ligger och lurar i er egentligen.. Avundsjuka för att ni inte klarar er utan bidrag från Sveriges ekonomiska motor? 😉
//Andreas
Myyyycket bättre att hoppa på skåningarna då, vi stockholmare har i alla fall trafiken att skylla på 🙄
January 12, 2004
Boomhauer wrote: [quote=obelix]men det är ju allmänt känt att fjollträskare är just fjollor utan humor.
Jo din humor verkar ju väldigt utvecklad :-k
här får du en lliten fingervisning om min humor
https://www.nordichardware.se/forum/lite-humor-vt90456.html?highlight=humor
March 10, 2002
NES_Boy wrote: [quote=Delph1][quote=Boomhauer]Folk kör som idioter.. självklart var de alla stockholmare. Det vet ju alla.. 🙄 Låter som det råder ett visst hat mot stockhomare? Vad är det för undertryckta känslor som ligger och lurar i er egentligen.. Avundsjuka för att ni inte klarar er utan bidrag från Sveriges ekonomiska motor? 😉
//Andreas
Myyyycket bättre att hoppa på skåningarna då, vi stockholmare har i alla fall trafiken att skylla på 🙄
Varför ska vi bli påhoppade? Vi tvingas tvingas leva under styret i Stockholm så vi kan inte få det mycket värre.
March 10, 2002
Mean Machine wrote: Bara inse, ingen svensk kan köra bil. Eller jo, Mattias Ekström, men han kör ju på torra, släta och fina vägar. Och varför blev det här en Stockholm vs. resten av Sverige? 😛
Han kör ju faktiskt rally också. Vi får ju inte glömma bort Daniel Carlsson, han kan också köra bil. 😉
September 12, 2001
Mean Machine wrote: Bara inse, ingen svensk kan köra bil. Eller jo, Mattias Ekström, men han kör ju på torra, släta och fina vägar. Och varför blev det här en Stockholm vs. resten av Sverige? 😛
Här har vi en finne som glider in tråden på ytterst vingliga skridskor.
3-2 ! 😉
Det gäller för en finne att gripa efter varje lilla halmstå numera. 😉
November 27, 2003
NES_Boy wrote: [quote=Delph1][quote=Boomhauer]Folk kör som idioter.. självklart var de alla stockholmare. Det vet ju alla.. 🙄 Låter som det råder ett visst hat mot stockhomare? Vad är det för undertryckta känslor som ligger och lurar i er egentligen.. Avundsjuka för att ni inte klarar er utan bidrag från Sveriges ekonomiska motor? 😉
//Andreas
Småland, som jag tyvärr befinner mig, är dock värre vågar jag säga. Varje dag går jag förbi mängder med bilar som fortfarande rullar på sommardäck. Man kan bli mörkrädd för mindre.
//Andreas
January 12, 2004
skiroy wrote: [quote=Mean Machine]Bara inse, ingen svensk kan köra bil. Eller jo, Mattias Ekström, men han kör ju på torra, släta och fina vägar. Och varför blev det här en Stockholm vs. resten av Sverige? 😛
3-2 ! 😉
och du klagar på mig :)R :D/
September 12, 2001
obelix wrote: [quote=skiroy][quote=Mean Machine]Bara inse, ingen svensk kan köra bil. Eller jo, Mattias Ekström, men han kör ju på torra, släta och fina vägar. Och varför blev det här en Stockholm vs. resten av Sverige? 😛
3-2 ! 😉
och du klagar på mig :)R :D/
O:)
2 Guest(s)