January 13, 2003
Json_81 wrote: Hm, det borde finnas ett speciellt körkort man måste ta för att få köra bilen när det är kallt/snö ute.
Varför tror du halkkörningen är en så pass stor del till körkortet?
Fast halkkörningen borde utan tveckan genomgås flera gånger med ett par års mellanrum.
August 7, 2001
Delph1 wrote: [quote=Boomhauer]Folk kör som idioter.. självklart var de alla stockholmare. Det vet ju alla.. 🙄 Låter som det råder ett visst hat mot stockhomare? Vad är det för undertryckta känslor som ligger och lurar i er egentligen.. Avundsjuka för att ni inte klarar er utan bidrag från Sveriges ekonomiska motor? 😉
Nah, vi skrattar bara åt alla idioter som varje år blir förvånade över att det blir kallt och halt under vintern :)R
//Andreas
Inte lika roligt som det var för min flickväns syster.
Hon frontalkrockade häromveckan. Överlevde turligt nog med några skråmor. Är det automatiskt så att hon är en idiot då?
När det är halt kan den mest erfarana föraren orsaka en krock.
Det är ju betydligt mer bilar i stockholm så att argumentet "Bara norrlänningar som kan köra bil" håller inte heller, tycker inte jag iallafall.
Kan inte se något komiskt i att folk blir skadade.
November 27, 2003
dree wrote: [quote=Delph1][quote=Boomhauer]Folk kör som idioter.. självklart var de alla stockholmare. Det vet ju alla.. 🙄 Låter som det råder ett visst hat mot stockhomare? Vad är det för undertryckta känslor som ligger och lurar i er egentligen.. Avundsjuka för att ni inte klarar er utan bidrag från Sveriges ekonomiska motor? 😉
Nah, vi skrattar bara åt alla idioter som varje år blir förvånade över att det blir kallt och halt under vintern :)R
//Andreas
Hon frontalkrockade häromveckan. Överlevde turligt nog med några skråmor. Är det automatiskt så att hon är en idiot då?
Det är ju betydligt mer bilar i stockholm så att argumentet "Bara norrlänningar som kan köra bil" håller inte heller, tycker inte jag iallafall.
Provokation kallas det, en respons på Boomhauers lite sårade kommentar 😉
//Andreas
August 7, 2001
Delph1 wrote: [quote=dree][quote=Delph1][quote=Boomhauer]Folk kör som idioter.. självklart var de alla stockholmare. Det vet ju alla.. 🙄 Låter som det råder ett visst hat mot stockhomare? Vad är det för undertryckta känslor som ligger och lurar i er egentligen.. Avundsjuka för att ni inte klarar er utan bidrag från Sveriges ekonomiska motor? 😉
//Andreas
Provokation kallas det, en respons på Boomhauers lite sårade kommentar 😉
//Andreas
Det jag skrev var inte enbart menat till dig.
February 12, 2003
Dehman wrote: [quote=Mean Machine]Bara inse, ingen svensk kan köra bil. Eller jo, Mattias Ekström, men han kör ju på torra, släta och fina vägar. Och varför blev det här en Stockholm vs. resten av Sverige? 😛
Han kör ju faktiskt rally också. Vi får ju inte glömma bort Daniel Carlsson, han kan också köra bil. 😉
Sure, han kör rally. Men hur bra går det för honom egentligen? 😛
Och Daniel Carlsson är ju ett skämt. 😉
skiroy: 42.
September 12, 2001
Mean Machine wrote: [quote=Dehman][quote=Mean Machine]Bara inse, ingen svensk kan köra bil. Eller jo, Mattias Ekström, men han kör ju på torra, släta och fina vägar. Och varför blev det här en Stockholm vs. resten av Sverige? 😛
Han kör ju faktiskt rally också. Vi får ju inte glömma bort Daniel Carlsson, han kan också köra bil. 😉
Sure, han kör rally. Men hur bra går det för honom egentligen? 😛
Och Daniel Carlsson är ju ett skämt. 😉
skiroy: 42.
Sluta slira nu killen. 😀
Hur var det nu med hockeyn ? 😀
Jag är alltid 42 men du är alltid en lägre "stående". 😉
November 22, 2001
beta wrote: [quote=Json_81]Hm, det borde finnas ett speciellt körkort man måste ta för att få köra bilen när det är kallt/snö ute.
Varför tror du halkkörningen är en så pass stor del till körkortet?
Fast halkkörningen borde utan tveckan genomgås flera gånger med ett par års mellanrum.
Stor del? Jag vet inte riktigt var du tog körkort, men här var det en ren formalitet, man skulle köra bil o få sladd, sen var det klart.
obelix wrote: [quote=NES_Boy][quote=azN-]Whatever, vi i Stockholm har i alla fall Stockholms bästa bilförare...
Det måste vara det intelligentaste som sagts hittills i den här tråden :)R
du stavade fel, det ska vara ett O i början. :bgrin:
O det måste vara det intelligentaste som sagts hittills i den här tråden??
😀
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)