March 22, 2005
http://www.aftonbladet.se/vss/.....08,00.html
Är det någon som ser något som jag och resten av den vettiga världen missat??
Detta styrker väl ingenting om konspirationsteorin att det inte va ett plan som flög in i pentagon.
Detta måste verkligen va en av de största förnekelser jag sett i media nånsin, verkligen skrämmande.
January 8, 2003
Jag tror att det ett av deras militära obemannade plan som krashar. Om det skulle vara ett stort passagerar plan skulle väl det synas tydligare än det "gråa tunna streck" som beskrivs. Sen har man ju sett i doumentären att planet omöjligt kan komma in så lågt om det är så stort som det skulle vara. Det skulle bli mer skador och synas mer vrakdelar efter ett passagerarplan med ju men allt är så hemligt kring omfattningen och hur vakelarna ser ut så det är svårt å tro på allt dom säger.
August 7, 2001
Dadde wrote: Jag tror att det ett av deras militära obemannade plan som krashar. Om det skulle vara ett stort passagerar plan skulle väl det synas tydligare än det "gråa tunna streck" som beskrivs. Sen har man ju sett i doumentären att planet omöjligt kan komma in så lågt om det är så stort som det skulle vara. Det skulle bli mer skador och synas mer vrakdelar efter ett passagerarplan med ju men allt är så hemligt kring omfattningen och hur vakelarna ser ut så det är svårt å tro på allt dom säger.
Det är ungefär som det där med månen...dom hittar på saker som ser ut som en konspirationsteori men egentligen så stämmer det inte vetenskapligt.
Allt för att tjäna pengar på alla hobbykonspirationsteoretiker runt om i världen.
November 10, 2003
April 14, 2006
Det finns så mycket som är märkligt med 11 september så man behöver inte vara konspirations teroretiker för att ha funderingar.
Det som fortfarande sätter mest frågetecken är ju hur det kommer sig att Bin Ladens släktingar fick lämna USA med ett privatplan dagarna eller veckorna efter, vore det inte lämpligt att de hade pratat med dem först ?
Särskilt som de visste att Bin Laden hade hotat USA, det är ju bevisat med den promemorian som presidenten fick uppläst för sig ett par månader före, det är ju fakta att de visste om att något skulle hända snart, däremot inte exakt vad som skulle hända
Faktum är ju att Bin Laden och USA var såta vänner under Sovjets krig i afghantistan, att han har kontakter och vänner kvar i USA bland politikerna är ju rätt självklart.
Tala om för mig varför de inte har hittat Bin Laden, det är ju rätt märkligt faktiskt, förmodligen för att de inte vill hitta honom.
January 8, 2003
dree wrote: [quote=Dadde]Jag tror att det ett av deras militära obemannade plan som krashar. Om det skulle vara ett stort passagerar plan skulle väl det synas tydligare än det "gråa tunna streck" som beskrivs. Sen har man ju sett i doumentären att planet omöjligt kan komma in så lågt om det är så stort som det skulle vara. Det skulle bli mer skador och synas mer vrakdelar efter ett passagerarplan med ju men allt är så hemligt kring omfattningen och hur vakelarna ser ut så det är svårt å tro på allt dom säger.
Det är ungefär som det där med månen...dom hittar på saker som ser ut som en konspirationsteori men egentligen så stämmer det inte vetenskapligt.
Allt för att tjäna pengar på alla hobbykonspirationsteoretiker runt om i världen.
http://www.abovetopsecret.com/pages/911_pentagon_757_plane_evidence.html
Har du eller någon annan du vet sett en enda flyplansdel? Om dom hade visat upp flygplansdelar och hur omfattande skador byggnaden hade så hade jag trott dem. Nej allt är så hemligt runt allt det och det finns säkert andra filmer som dom har hemliggjort som visar annat. Edit: Såg bilden igen på hålet i byggnaden igen, löjligt. Om nu hålet är sådär mitt i byggnaden var är då vingarna och resten av flygplanskroppen, jo den visas på andra bilder som inte ens är tagna på samma plats eller tid ser det ut som. Ena bilden är ju inte ens på pentagon ju, och den andra med flygplansdelar ser inte heller ut att vara på samma plats. Sen ser det ut som de har lagt dit en flyplansdel och fotat den på lite olika ställen . Nej den sidan bevisade ingenting i mina ögon utan gjorde mig mer misstänksam.
January 8, 2003
En trevlig sida jag hittade nu när jag har surfat runt lite om ämnet. Verkar vara mer trolig och bekräfta det man ser på filmen. http://www.serendipity.li/wot/.....ncer05.htm
August 7, 2001
Ok om vi säger att USA skickade in en missil i pentagon. Slaktade dom 140människor någon annanstans?
Skulle det inte vara enklare att kapa planet och styra in det då?
Dom där 140människorna har säkert tagits till hangar 18 för vetenskapliga expriment för att om 15år komma tillbaka som supersoldater....
August 7, 2001
Planet dök... fatta vad fort det måste ha rört sig.
Ett passagerar flygplan har en marchfart på ca 900km/h... ett dykande sådant rör sig nog ännu snabbare. En liten sketen säkerhetskamera har inte så stor chans att kunna fånga det.
Snackat med folk som jag känner på SAAB.
Vingarna ska gå av lätt så planet blir så litet så möjligt så det ska lättare t.ex. glida genom en skogsdunge vid en krachlandning.
Det blir inte flygplansformade hål som i teknade filmer direkt.
Blir inte så mycket kvar av aluminiumchassit efter den hettan som uppstår av det brinnande bränslet därav syns nästan bara motordelar, landningsställ m.m.
April 14, 2006
Ni får titta lite mer på CNN, en fotograf där filmade ju skrovbitar vid pentagon den dagen det hände.
De visade dem igen nu när den här filmen släpptes.
Jag tvivlar inte direkt på att det var ett plan, men det är så många andra saker som är konstiga med 11 september och hela deras efterföljande "krig mot terrorn".
January 8, 2003
Skumt att den flygplansdelen som ser ut att ligga planterad utanför när dom tog bildena inte ens ar något svart på sig om det blev så varmt och hur kan det finnas kontorsmöbler och en uppslagen bok som inte har blivit förstörda så nära branden? Varför finns det inte med några som hest arabiska namn i atopsy rapporten som är publicerad? Enligt den var det ju 58 människor på planet, var e kaparna? Många frågetecken som säkerligen inte kommer att uppdagas den närmsta 100 åren iaf.
August 7, 2001
Dadde wrote: Skumt att den flygplansdelen som ser ut att ligga planterad utanför när dom tog bildena inte ens ar något svart på sig om det blev så varmt och hur kan det finnas kontorsmöbler och en uppslagen bok som inte har blivit förstörda så nära branden? Varför finns det inte med några som hest arabiska namn i atopsy rapporten som är publicerad? Enligt den var det ju 58 människor på planet, var e kaparna? Många frågetecken som säkerligen inte kommer att uppdagas den närmsta 100 åren iaf.
Och kontorsmöblerna skulle vara mindre förstörda ifall det var en missil? 🙂 Tror inte heller att dom skulle bry sig om att gå och lägga en hel kontorsstol eller en uppslagen bok om det var en konspiration. 🙂
Om det inte var ett plan, vart är människorna i planet då?
Varför måste kaparna vara araber?
Finns många olika scenarion hur en flygplansdel kan hamna där utan att vara svart. Kanske slets av innan bränslet antändes? Den kan ju flyga en bit i dom här hastigheterna... Flygplans experterna på SAAB är övertygade om att det var ett plan som kraschade där.
Edit: En motor slets av innan planet krachade in i byggnaden, Troligtvis är väl den där skrovbiten efter det.
June 8, 2001
http://www.flight77.info/
efterfrågan på 84 klipp till är gjorde och borde släppas till slut efter FOI "freedom of information act" används. Bush regimen är den hittils mest hemlighetsfulla regeringen USA haft... men stämmer judicialwatch dem så borde de släppas till slut.
Personligen tror jag att planet träffade Pentagon, men visst 17 var det bra timing med en "new pearl harbor" för PNAC folket och deras agenda.
2 Guest(s)