October 23, 2004
Hmmm njaaaaaa. Tror originalet är bättre.... 😎
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
October 22, 2002
Jag har sätt den ett par gånger, den är helt okej. Jag kan säga så här att de som sätt orginalet, inte blir lika imponerade som de som aldrig sätt programet förr. Den är gjord på ett helt okej sätt, och den är ganska rolig. Det som saknas dock är Homers "dohh!!!".
Gällande det där myten om att Moe's bar tas bort är jag lite spektiskt mot. Det är väldigt vanligt att sprits finns på arabiska filmer, varför skulle den förbjudas från en tecknad serie (man kanske har barnen i åtanke här). Men jag får nog kolla vidare och rapportera om detta stämmer.
May 10, 2002
CasO wrote: Jag har sätt den ett par gånger, den är helt okej. Jag kan säga så här att de som sätt orginalet, inte blir lika imponerade som de som aldrig sätt programet förr. Den är gjord på ett helt okej sätt, och den är ganska rolig. Det som saknas dock är Homers "dohh!!!".
Istället för d'oh blir det väl "يا للعنة"? :bok:
January 13, 2003
nXsty wrote:
Och det blir vissa förändringar. Enligt brittiska The Independent dricker Omar (Homer) inte längre öl utan läsk, han byter varmkorv mot egyptisk biffsmörgås - och äter arabiska kahk-kakor i stället för munkar.
Moe's bar då? 😕
Den är borta. Såg det på nyheterna på 4:an för ett tag sedan.
May 10, 2002
FluXz wrote: jaa? vi tar bort sprit, moe's, dounuts och alla andra saker som gör homer roligt och byttar namn på alla?
Jag tycker det verkar tramsigt... som börja visa knightrider fast bilden ska vaa en röd volvo istället..
Ja och så ska bilen prata med en småländsk dialekt, typ Bosse Bildoktorn.
April 10, 2001
Min 10åriga son berättade detta för mig redan för ett par veckor sedan och jag trodde han bara skämtade. Men nu påvisar AB att allt är sant.
Han var dock klart deprimerad då han trodde att detta skulle bli en total omvändning i den internationella storyn, att Homer defakto skulle konvertera helt.
-Hur kul e Homer om han aldrig mer e full? sa grabben.
2 Guest(s)