Inte för att jag skulle dit, men tråkigt är det iaf.. En av Sveriges största/bästa festivaler går i graven.
http://www.aftonbladet.se/noje.....7389919.ab
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
alrik;1252110 wrote: Peace&Love har på 6-7år vuxit från en festival som hölls första åren inom en folkpark till Sveriges största. De är fränt!
Är även utan tvekan den sämsta festival jag varit på. Fast jag har iofs bara Wacken att jämföra med, tyskar vet iaf var scenerna är och vet vad man har skyltar till.
February 12, 2003
Fenix;1252131 wrote: nånstans på vägen fick de väl storhetsvansinne..
tyvärr kom jag aldrig iväg dit men det finns ju annat som SwedenRock, Graspop och Metaltown
Sweden Rock är nog värst. Bara en massa burnouts, biljetterna kostar över 2k, sen tar de separat betalt för campingen... Sämsta festivalen någonsin på papper.
Mean Machine;1252132 wrote: Sweden Rock är nog värst. Bara en massa burnouts, biljetterna kostar över 2k, sen tar de separat betalt för campingen... Sämsta festivalen någonsin på papper.
Du framstår mest bara som en bitter fattiglapp som p.g.a din smala musiksmak missunnar alla andra att lyssna på populära band.
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
ilg@dd;1252134 wrote: Du framstår mest bara som en bitter fattiglapp som p.g.a din smala musiksmak missunnar alla andra att lyssna på populära band.
😛
Jag är bitter och till ganska stor del även fattig, men andra får ju lyssna på vad de vill. Jag förstår bara inte hur man kan betala de pengarna, jag åkte till Paris och såg mitt absoluta favoritband två kvällar i rad. Inklusive hotell, flygresa och konsertbiljetter blev det billigare än att åka till Sweden Rock, där just det bandet faktiskt spelade någon vecka innan, dessutom mer av en upplevelse än att se en stor lerpöl i Sölvesborg. Men å andra sidan, jag kanske bara är för komfortabel för att sova i tält, lukta på piss och spyor. 🙂
January 8, 2005
Jag tycker det hänger lite på vad det är för musik.
Själv lyssnar jag på heavy metal främst, och varit på Masters Of Rock, Metaltown, Wacken, Sweden rock och några till.
Men även varit med på hultsfred och till viss del roskilde.
Både hultsfred och roskilde, så var ingen intresserad av musiken, det var i princip bara där för att sitta i ett tält, stilla i 3-4 dagar och supa ner sig, tills de däckade och spydde, sen var det upp igen och repeat, åldern är påtagligt lägre i snitt också iofs.
Jag vet inte men klart man festar, men man är främst där för att se banden och dela sin musiksmak på de metal festivaler jag varit på. Helt klart de bättre av dem i min mening.
November 27, 2003
Polekatt;1252289 wrote: Jag tycker det hänger lite på vad det är för musik.
Själv lyssnar jag på heavy metal främst, och varit på Masters Of Rock, Metaltown, Wacken, Sweden rock och några till.
Men även varit med på hultsfred och till viss del roskilde.
Både hultsfred och roskilde, så var ingen intresserad av musiken, det var i princip bara där för att sitta i ett tält, stilla i 3-4 dagar och supa ner sig, tills de däckade och spydde, sen var det upp igen och repeat, åldern är påtagligt lägre i snitt också iofs.
Jag vet inte men klart man festar, men man är främst där för att se banden och dela sin musiksmak på de metal festivaler jag varit på. Helt klart de bättre av dem i min mening.
+QFT! Eller något sådant.
//Andreas
2 Guest(s)