November 27, 2003
dree wrote: [quote=Delph1]Det är dock ganska kul att notera hur väsnteranhängare vill ha "en man av folket" på tronen, men höger vill ha en stark individ att se upp till. 😉
//Andreas
Haha ja det är skoj och se.
Det är på både gott och ont det är så. 🙂
Rent hårddraget är det väl åt ena hållet "titta jag går och handlar på ica kvantum med PRO" och åt andra hållet "seså folk stick iväg och jobba och skaffa er en karriär som jag!"
Mina teorier är mer fruedianska, men jag tror vi skippar dom tills vidare 😉
//Andreas
January 13, 2003
Delph1 wrote: Du kan inte jämföra sport/underhållning med industri. Det är helt andra pengar som cirkulerar.
//Andreas
Nej vet att det är stor skillnad, var mest bara att skaffa-en-karriär-som-mig inte var mycket att komma med mot vad där finns för inkomster på andra områden. Fast förviso, 1:an var en VD, det är en karriär om något.
October 18, 2006
Delph1 wrote: Det är dock ganska kul att notera hur väsnteranhängare vill ha "en man av folket" på tronen, men höger vill ha en stark individ att se upp till. 😉
//Andreas
Ändå har vänsteranhängarna nöjt sej med GP i 12 år. Mycket kan man kalla honom för men någon man av folket är han knappast.
Kompetens, visioner och hängivenhet är vad jag vill ha hos en statsminister (därmed inte sagt att jag anser att FR har alla de egenskaperna).
Marcan:
Att skriva vad mn tjänar kan bara sluta i lögner och pajkastning.
Det enda jag har att säja i den frågan är att jag är relativt nöjd.
Josey Wales wrote: [quote=Delph1]Det är dock ganska kul att notera hur väsnteranhängare vill ha "en man av folket" på tronen, men höger vill ha en stark individ att se upp till. 😉
//Andreas
Marcan:
Att skriva vad mn tjänar kan bara sluta i lögner och pajkastning.
Vilket får mej att skratta högt och tänka på den här tråden och en viss Z1010's inlägg där.
😀
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 18, 2006
ilg@dd wrote:
Vilket får mej att skratta högt och tänka på den här tråden och en viss Z1010's inlägg där.
😀
Jo det var en godbit.
August 2, 2001
Josey Wales wrote: [quote=Delph1]Det är dock ganska kul att notera hur väsnteranhängare vill ha "en man av folket" på tronen, men höger vill ha en stark individ att se upp till. 😉
//Andreas
Ändå har vänsteranhängarna nöjt sej med GP i 12 år. Mycket kan man kalla honom för men någon man av folket är han knappast.
Nöjt sig vet jag inte, men han har absolut varit det bästa alternativet. Göran Persson kommer för övrigt från en högst ordinär familj innan han blev politiker, på vilket sätt är han inte en man av folket?
Josey Wales wrote: Kompetens, visioner och hängivenhet är vad jag vill ha hos en statsminister (därmed inte sagt att jag anser att FR har alla de egenskaperna).
Visioner är väll just det Göran Persson saknade i slutändan, vilket ledde till hans misslyckande.
3 Guest(s)