January 16, 2004
http://www.aftonbladet.se/vss/.....62,00.html
intressant läsning?
January 6, 2004
Hmm om vi gör en statistik på hela Aftonbladets Databas av artiklar så kommer mer än 50% vara helt ointresserade artiklar för oss läsare.
Någon borde sätta stopp för det här.
Chefen: Nu får ni skärpa er och skriva intressanta saker
Skribenter: Vi gör så gott vi kan , det är inte vårt fel att vi har en så låg lön =).
March 11, 2003
Lakszen wrote: Hmm om vi gör en statistik på hela Aftonbladets Databas av artiklar så kommer mer än 50% vara helt ointresserade artiklar för oss läsare.
Någon borde sätta stopp för det här.
Chefen: Nu får ni skärpa er och skriva intressanta saker
Skribenter: Vi gör så gott vi kan , det är inte vårt fel att vi har en så låg lön =).
Med tanke på allt skit de skriver, så borde de nästan få betala för att då sitt skräp publicerat. Det finns ju fjortisar som skriver bättre och mer intressant.
January 6, 2004
Glömde bort en grej kom på att tänka det nu, tror kanske jag vet varför det är just så inte bara AB utan andra tidningar.
Jag tror att det är meningen att det ska vara så liksom att läsa på Internet är ju gratis medans att köpa exemplaret i tidningsformat är mycket bättre då dem tjännar på det och då dem har säkert som strategi att skriva det mest intressanta på tidningen och dem mindre intressanta på Internet.
Är det någon som kanske har märkt av att det är mycket intressantare (helt enkelt bättre alternativ) att läsa tidningsformat jämnfört med på Internet?
March 14, 2004
Lakszen wrote: Glömde bort en grej kom på att tänka det nu, tror kanske jag vet varför det är just så inte bara AB utan andra tidningar.
Jag tror att det är meningen att det ska vara så liksom att läsa på Internet är ju gratis medans att köpa exemplaret i tidningsformat är mycket bättre då dem tjännar på det och då dem har säkert som strategi att skriva det mest intressanta på tidningen och dem mindre intressanta på Internet.
Är det någon som kanske har märkt av att det är mycket intressantare (helt enkelt bättre alternativ) att läsa tidningsformat jämnfört med på Internet?
Jo jag håller med. Även om tidingen inte är bättre en VK så brukar den vara läsvärd. Bättre än på nätet i alla fall!
March 14, 2004
Suizide wrote: Ungefär som lokala tidningen här hemma, förstasidan på den kan se ut ungefär så här: Gittans katt har sprungit bort!
Vilken tidning har du då? I VK (Västerbottens Kuriren) så har dom varken skvaller eller trista nyheter. Detta då den inte går att köpa styckevis utan man får den i brevlådan varje morgon.
November 22, 2001
Bara jag som tyckte det var intressant att de skrev om ett ganska vanligt fenomen?
Dock var ju vinklingen helt tokig.
Men att folk bor hemma hos föräldrarna allt längre och inte lär sig sköta sin ekonomi för att de blir "bortskämda" är sant. Gör så att folk lätt hamnar i skuldfällor o liknande senare i livet.
January 16, 2004
skinner wrote: [quote=Suizide]Ungefär som lokala tidningen här hemma, förstasidan på den kan se ut ungefär så här: Gittans katt har sprungit bort!
Vilken tidning har du då? I VK (Västerbottens Kuriren) så har dom varken skvaller eller trista nyheter. Detta då den inte går att köpa styckevis utan man får den i brevlådan varje morgon.
Avesta Tidning har jag. Det är inge skvaller i den men jag sa bara nåt för att beskriva hur intressant de kan vara ibland. Men en sak som verkligen har tagit upp en hel sida i AT är: Grötfest hos PRO!
2 Guest(s)