[AB] Invandrare stoppar galningen|Page 5|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
[AB] Invandrare stoppar galningen
Kame_boy
Member
Medlem
Forum Posts: 2310
sp_UserOfflineSmall Offline
898159
May 26, 2005 - 7:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Hmmm.. är detta resultaten av Swecs forumnedläggning eller har det alltid varit så här i NH???

pepsiXX
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 117
898164
May 26, 2005 - 7:07 pm
sp_Permalink sp_Print

Jaja, ni behöver inte överdriva. Kanske var lite omogen om inte fortfarande är det men fasen, jag skulle hoppat på även om jag får mer skit tillbaka. Det handlar om action och spänning samt självförstörelse. Woohoo!

Nej, jag spelar inte CS (spelar CSS kanske 1 timme per två veckor) och sugrörsarmor kan du ha själv! Jag är lite över 186cm och väger snart 80kg, mina fula magmuskler syns väl så jag är inte fet, tyvärr.

World of warcraft har jag aldrig spelat, ser väldigt tråkigt ut, som alla andra rpgs...

Eller va fan, du kan dra åt helvete. Dra åt helvete! Tönt.

😀 😀

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
898178
May 26, 2005 - 7:24 pm
sp_Permalink sp_Print

pepsiXX wrote: Jaja, ni behöver inte överdriva. Kanske var lite omogen om inte fortfarande är det men fasen, jag skulle hoppat på även om jag får mer skit tillbaka. Det handlar om action och spänning samt självförstörelse. Woohoo!

Nej, jag spelar inte CS (spelar CSS kanske 1 timme per två veckor) och sugrörsarmor kan du ha själv! Jag är lite över 186cm och väger snart 80kg, mina fula magmuskler syns väl så jag är inte fet, tyvärr.

World of warcraft har jag aldrig spelat, ser väldigt tråkigt ut, som alla andra rpgs...

Eller va fan, du kan dra åt h*****e. Dra åt h*****e! Tönt.

😀 😀

Det är lätt att sitta säkert hemma bakom ett T-bord och säga att man skulle göra si eller så, medans man i verkligheten skulle skita ner sig av rädsla innan man handlar som man kommer att göra.

spazz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1101
898199
May 26, 2005 - 7:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Nej nu har den här tråden verkligen urartat, därför känns det inte särskilt vettigt att låta "diskussionen" fortsätta vilket innebär att jag låser den.

Förövrigt så skulle vissa som har skrivit i den här tråden behöva se över sitt språkbruk en aning, skärpning!

*låst*

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 408
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL