May 10, 2005
Jaja, ni behöver inte överdriva. Kanske var lite omogen om inte fortfarande är det men fasen, jag skulle hoppat på även om jag får mer skit tillbaka. Det handlar om action och spänning samt självförstörelse. Woohoo!
Nej, jag spelar inte CS (spelar CSS kanske 1 timme per två veckor) och sugrörsarmor kan du ha själv! Jag är lite över 186cm och väger snart 80kg, mina fula magmuskler syns väl så jag är inte fet, tyvärr.
World of warcraft har jag aldrig spelat, ser väldigt tråkigt ut, som alla andra rpgs...
Eller va fan, du kan dra åt helvete. Dra åt helvete! Tönt.
😀 😀
January 12, 2004
pepsiXX wrote: Jaja, ni behöver inte överdriva. Kanske var lite omogen om inte fortfarande är det men fasen, jag skulle hoppat på även om jag får mer skit tillbaka. Det handlar om action och spänning samt självförstörelse. Woohoo!
Nej, jag spelar inte CS (spelar CSS kanske 1 timme per två veckor) och sugrörsarmor kan du ha själv! Jag är lite över 186cm och väger snart 80kg, mina fula magmuskler syns väl så jag är inte fet, tyvärr.
World of warcraft har jag aldrig spelat, ser väldigt tråkigt ut, som alla andra rpgs...
Eller va fan, du kan dra åt h*****e. Dra åt h*****e! Tönt.
😀 😀
Det är lätt att sitta säkert hemma bakom ett T-bord och säga att man skulle göra si eller så, medans man i verkligheten skulle skita ner sig av rädsla innan man handlar som man kommer att göra.
3 Guest(s)