September 30, 2004
Skulle det ha någon större betydelse?? Annat än för de religiösa då förstås.
Mej kvittar det, men religionshistoria är intressant.
För inte alltför många år sedan så trodde folk att det fanns en popgrupp vid namn Milli Vanilli som kunde sjunga..Ta t.ex Gueno, han tror att BMW är en bra bil som han kan få ragg med...
Finns mycket lättlurat folk..Fast tro kan ju förflytta berg påstås det..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Json_81 wrote: [quote=ilg@dd]Ta t.ex Gueno, han tror att BMW är en bra bil som han kan få ragg med...
Fast i Guenos fall flyttas ingenting 😉
Vafalls, har BMW'n lagt av??
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 22, 2001
ilg@dd wrote: [quote=Json_81][quote=ilg@dd]Ta t.ex Gueno, han tror att BMW är en bra bil som han kan få ragg med...
🙄
Njae, bilen rör väl på sig 😉
Tänkte mer på det där med att han skulle få ragg. Det e ju inte hans grej 😉
June 3, 2001
Json_81 wrote: [quote=ilg@dd][quote=Json_81][quote=ilg@dd]Ta t.ex Gueno, han tror att BMW är en bra bil som han kan få ragg med...
🙄
Avställd...
Å jag tror inte att man får chix på kroken med den heller. 😛
Visst visst.. har en tjejkompis som avgudar den fast det lär inte bli något mellan oss nu när jag ska gifta mig. 🙂
Gueno wrote: [quote=Json_81][quote=ilg@dd][quote=Json_81][quote=ilg@dd]Ta t.ex Gueno, han tror att BMW är en bra bil som han kan få ragg med...
🙄
Avställd...
Å jag tror inte att man får chix på kroken med den heller. 😛
Visst visst.. har en tjejkompis som avgudar den fast det lär inte bli något mellan oss nu när jag ska gifta mig. 🙂
Lägg ner nu, man får inte gifta sej med släktingar eller förståndshandikappade hur som helst..
Gueno wrote: [quote=ilg@dd]Lägg ner nu, man får inte gifta sej med släktingar eller förståndshandikappade hur som helst..
Alla är inte som dig. 😛
Jag har aldrig vart gift..
😎
May 17, 2004
Aftonbladet har ännu en gång visat för oss att de anställer kassa skribenter.
- Tjenare kompis.
- Hej Roger!
- Du jag skulle behöva lite hjälp serru...
- Jasså? Hur då?
- Jo jag skulle vilja få lite reklam för min bok.
- jaha, jasså.... Vadå för bok?
- Jo jag tänkte kalla den "Den Jesus som aldrig finnts".
- [Girigt leende] Jamen självklart så kan du ju få ha med den här. Absolut absolut. [varje kugghjul i hjärnar arbetar för fullt] Folk vill gärna veta sånt. Alla kommer att läsa det. Låt oss vinkla det som om det var någon seriös jornalist som skrivit det? Och så kan vi ju längst ner skriva att det handlar om din bok? Då kommer folk att först tro att det är något ricktigt speciellt. Något smart och kraftigt, rentav en attack, Ja ja en Attack(!) mot Jesus. Då kommer folk också ta dig seriös. Håhå det här kommer att bli bra. Men du måste skriva om dig själv i tredje person, förstår du det Roger? Annars kommer folk att tro att du bara gör reklam för din egen bok. Vad sägs som, Umeå Aktuell? Vist låter det stort? då ror folk att det är myckjet som händer? Ja ja, vad säger du?
- J-ja, ja.... [funderar] [rycker med axlarna].
1 Guest(s)