June 4, 2004
Jaa, måste jag säga så mycket mer än att han är en av dem största?
http://www.aftonbladet.se/vss/.....55,00.html
(Btw, vill bara kontra Dinos tråd om Ljungberg!) 🙂
September 1, 2002
Nog för att han verkade spela bra för att vara i sin första match med MU (och med lite matchträning). Men så extraordinärt bra spelade han väl inte? Jag tycker media överdriver ganska så rejält.
Han missade ju ett friläge 1 mot 1 med målvakten.
Sånt gör man inte i dröm-matcher.
February 17, 2004
Gamblor wrote: Nog för att han verkade spela bra för att vara i sin första match med MU (och med lite matchträning). Men så extraordinärt bra spelade han väl inte? Jag tycker media överdriver ganska så rejält.
Nja håller inte med riktigt.
Om han gör ett mål, snyggt dessutom så är det ju drömdebut. Tänk på att han inte har spelat på toppnivå senaste tiden. Sen har han ju inte spelat tävlingsmatcher kontinuerligt på ett bra tag(except for Royal League).
/Dani
August 7, 2001
Gamblor wrote: Nog för att han verkade spela bra för att vara i sin första match med MU (och med lite matchträning). Men så extraordinärt bra spelade han väl inte? Jag tycker media överdriver ganska så rejält.
Det spelar ingen roll hur man spelar, det gäller att göra mål.
Henrik Larsson gjorde en grym match, han gjorde mål och han är anfallare.
Gör en anfallare mål gör han sitt jobb om hans uppgift är att göra mål.
Eftersom det är debut också gör att det blir en "drömmatch".
Kolla på Fillipo Inzaghi när han var i sina bästa dagar.
80 minuter av matcher gjorde han ingenting spelar skitdåligt. Resten av dom 10 minuterna gör han mål och stänker han in ett match avgörande mål så är det en bra match han gör.
Men en fråga jag har ställt mig.
Man skriver bara om Henke när han spelar bra aldrig när man spelar dåligt och med Zlatan är det tvärtom.
Zlatan har haft stor del i Inters framgångar men folk rycker bara på näsan. Men när han spelar dåligt så hugger alla.
June 6, 2005
Dinos wrote: [quote=Mean Machine][quote=Dinos]jag kommer sitta bänkad vid varje Man UTD-match framöver.
Det kommer nog herr Larsson också göra, ska du se.
Det beror nog på hur länge Louis Saha är skadad. Men troligtvis lär Henke inte få spela så mkt.
Vi får se 🙂 Jag skulle tro att han får chansen att spela rätt mycket. Alex's gullunge?
November 27, 2003
dree wrote: Men en fråga jag har ställt mig.
Man skriver bara om Henke när han spelar bra aldrig när man spelar dåligt och med Zlatan är det tvärtom.
Zlatan har haft stor del i Inters framgångar men folk rycker bara på näsan. Men när han spelar dåligt så hugger alla.
Stämmer inte helt, AB har hyllat Zlatan på senare tid pga. hans uppryckning. Just nu mest tjafs om hans beteende dock, men det anser jag berättigat.
Larrson gör sällan en dålig match, gjorde det sällan i Barcelona eller Celtic för den delen. En otroligt hög lägstanivå, som dock blivit lägre med åren.
//Andreas
August 7, 2001
Delph1 wrote: [quote=dree]Men en fråga jag har ställt mig.
Stämmer inte helt, AB har hyllat Zlatan på senare tid pga. hans uppryckning. Just nu mest tjafs om hans beteende dock, men det anser jag berättigat.
Larrson gör sällan en dålig match, gjorde det sällan i Barcelona eller Celtic för den delen. En otroligt hög lägstanivå, som dock blivit lägre med åren.
//Andreas
Oj får korrigera...
Menade egentligen vad folk säger på kafferasten t.ex. på jobbet.
November 27, 2003
Bara tvungen att slänga in detta här:
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,762-2186146,00.html wrote: “They talk about Ronaldinho but I didn’t see him today,” Henry said. “I saw Henrik Larsson two times. When he came on, that was the key to the game. All the time people talk about Ronaldinho, but talk about the proper people who make the difference. It was Henrik Larsson tonight. I didn’t see Ronaldinho and I didn’t see (Samuel) Eto’o./.../"
😛
//Andreas
June 4, 2004
Delph1 wrote: Bara tvungen att slänga in detta här:
[quote=http://www.timesonline.co.uk/article/0,,762-2186146,00.html]“They talk about Ronaldinho but I didn’t see him today,” Henry said. “I saw Henrik Larsson two times. When he came on, that was the key to the game. All the time people talk about Ronaldinho, but talk about the proper people who make the difference. It was Henrik Larsson tonight. I didn’t see Ronaldinho and I didn’t see (Samuel) Eto’o./.../"
😛
//Andreas
Så bra sagt!! 😀
2 Guest(s)