[AB] Lite kontroversiellt kanske?|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
[AB] Lite kontroversiellt kanske?
fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
sp_UserOfflineSmall Offline
818203
January 9, 2005 - 11:25 am
sp_Permalink sp_Print

Bennos wrote: [quote=fastbullit]jag tycker hon skulle vart glad om hon fick nÄgot mÀnskligt med stake... nuff said'

Tjejer gillar "bad boys" de vill ha en kille som kan vara tuff och sĂ€ga emot samt hĂ„lla henne trygg.. rĂ€tt logiskt faktiskt.. Och det gillar vi... 🙂

Saken Àr att det Àr nÄgra i detta forum som inte gillar det utan tycker att de "snÀlla" pojkarna minsta Àr lika bra.

det Ă€r vĂ€l en smaksak men de flesta tjejer drömmer om en stark kille som inte rĂ€ds nĂ„gon och en muskulös bringa (eller nĂ„got sĂ„nt), sĂ„ om ni vill skaffa tjejer ni "nice boys" gĂ„ ut pĂ„ klubben och om/nĂ€r nĂ„n puttar till dej bara "smack him down" jag garanterar ligg 😉 🙄

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
818214
January 9, 2005 - 11:35 am
sp_Permalink sp_Print

fastbullit wrote: [quote=Bennos][quote=fastbullit]jag tycker hon skulle vart glad om hon fick nÄgot mÀnskligt med stake... nuff said'

Tjejer gillar "bad boys" de vill ha en kille som kan vara tuff och sĂ€ga emot samt hĂ„lla henne trygg.. rĂ€tt logiskt faktiskt.. Och det gillar vi... 🙂

Saken Àr att det Àr nÄgra i detta forum som inte gillar det utan tycker att de "snÀlla" pojkarna minsta Àr lika bra.

det Ă€r vĂ€l en smaksak men de flesta tjejer drömmer om en stark kille som inte rĂ€ds nĂ„gon och en muskulös bringa (eller nĂ„got sĂ„nt), sĂ„ om ni vill skaffa tjejer ni "nice boys" gĂ„ ut pĂ„ klubben och om/nĂ€r nĂ„n puttar till dej bara "smack him down" jag garanterar ligg 😉 🙄

Och det Ă€r vĂ€l just den instĂ€llningen som Ă€r sĂ„ grymt patetisk. Att man kan tycka att det Ă€r OK att dra nĂ„gon pĂ„ kĂ€ften bara för att fĂ„ lite fett pĂ„ sylen Ă€r det mest patetiska jag kan tĂ€nka mig. Och jag undrar hur viktigt det hade kĂ€nts om den du slĂ„r till visar sig ge dig en sĂ„dan runda att du inte reser dig pĂ„ nĂ„gra mĂ„nader. Men visst, det Ă€r sĂ€kert ditt livs framtid som du trĂ€ffar pĂ„ krogen, och lyckas ragga upp genom att ge nĂ„gon pĂ„ truten. Det blir nog ett stabilt och lĂ„ngvarigt förhĂ„llande. 🙄

fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
818218
January 9, 2005 - 11:41 am
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=fastbullit][quote=Bennos][quote=fastbullit]jag tycker hon skulle vart glad om hon fick nÄgot mÀnskligt med stake... nuff said'

Och det Ă€r vĂ€l just den instĂ€llningen som Ă€r sĂ„ grymt patetisk. Att man kan tycka att det Ă€r OK att dra nĂ„gon pĂ„ kĂ€ften bara för att fĂ„ lite fett pĂ„ sylen Ă€r det mest patetiska jag kan tĂ€nka mig. Och jag undrar hur viktigt det hade kĂ€nts om den du slĂ„r till visar sig ge dig en sĂ„dan runda att du inte reser dig pĂ„ nĂ„gra mĂ„nader. Men visst, det Ă€r sĂ€kert ditt livs framtid som du trĂ€ffar pĂ„ krogen, och lyckas ragga upp genom att ge nĂ„gon pĂ„ truten. Det blir nog ett stabilt och lĂ„ngvarigt förhĂ„llande. 🙄

fastbullit wrote: det Ă€r vĂ€l en smaksak men de flesta tjejer drömmer om en stark kille som inte rĂ€ds nĂ„gon och en muskulös bringa (eller nĂ„got sĂ„nt), sĂ„ om ni vill skaffa tjejer ni "nice boys" gĂ„ ut pĂ„ klubben och om/nĂ€r nĂ„n puttar till dej bara "smack him down" jag garanterar ligg 😉 ----> 🙄 <---

sorry om jag inte var tydlig nog 😉

Bennos
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 256
818265
January 9, 2005 - 12:33 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=fastbullit][quote=Bennos][quote=fastbullit]jag tycker hon skulle vart glad om hon fick nÄgot mÀnskligt med stake... nuff said'

Det Àr trÄkigt att du tycker att man Àr patetisk bara för att man vÀljer att ta en annan vÀg Àn du har tagit för att ta sig genom livet...

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
818267
January 9, 2005 - 12:35 pm
sp_Permalink sp_Print

Bennos wrote: [quote=denstore][quote=fastbullit][quote=Bennos][quote=fastbullit]jag tycker hon skulle vart glad om hon fick nÄgot mÀnskligt med stake... nuff said'

Det Àr trÄkigt att du tycker att man Àr patetisk bara för att man vÀljer att ta en annan vÀg Àn du har tagit för att ta sig genom livet...

Det handlar inte om det, denstore har sÀkert varit ung han ocksÄ. :blink:

denstore
Member
Medlem
818268
January 9, 2005 - 12:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Bennos wrote:

Det Àr inte ett dugg trÄkigt att jag tycker sÄ. Det Àr bortom allt tvivel patetiskt att tro att man raggar bÀttre genom att slÄ folk pÄ kÀften.

denstore
Member
Medlem
818270
January 9, 2005 - 12:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote:
Det handlar inte om det, denstore har sÀkert varit ung han ocksÄ. :blink:

Jo, men inte fasen var jag sÄ jÀkla blÄst, att jag gav folk pÄ kÀften för att kunna bli lagd en kvÀll. Det visar bara pÄ brist pÄ intelligens.

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
818275
January 9, 2005 - 12:40 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Callister] Det handlar inte om det, denstore har sÀkert varit ung han ocksÄ. :blink:

Jo, men inte fasen var jag sÄ jÀkla blÄst, att jag gav folk pÄ kÀften för att kunna bli lagd en kvÀll. Det visar bara pÄ brist pÄ intelligens.

Nej tÀnkte inte endast pÄ det. Jag trodde inte heller att du gjorde det nÀr du var ungkarl. wink

denstore
Member
Medlem
818278
January 9, 2005 - 12:44 pm
sp_Permalink sp_Print

fastbullit wrote: [quote=fastbullit]det Ă€r vĂ€l en smaksak men de flesta tjejer drömmer om en stark kille som inte rĂ€ds nĂ„gon och en muskulös bringa (eller nĂ„got sĂ„nt), sĂ„ om ni vill skaffa tjejer ni "nice boys" gĂ„ ut pĂ„ klubben och om/nĂ€r nĂ„n puttar till dej bara "smack him down" jag garanterar ligg 😉 ----> 🙄 <---

sorry om jag inte var tydlig nog 😉

Ditt val av smileys var inte direkt enkelt att tolka. Jag vet fortfarande inte riktigt vad du menar. En "ironic" och en "roll-eyes"? Vad fÄr du det till egentligen? Dubbel ironi med hÀpnad? Eller vad skall man se det som?

chalaha
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 481
818279
January 9, 2005 - 12:48 pm
sp_Permalink sp_Print

bra sjÀlvförtroende bruden har
hade dissat henne direkt om hon vart sÄdÀr

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
818310
January 9, 2005 - 1:17 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Deuterium]Hon Àr 30Är, inte speciellt attraktiv och verkar inte vara speciellt varm person. Vad förvÀntar hon sig?

FörvÀntar sig ?

Det Àr mÄnga kvinnor som förvÀntar sig den "perfekte mannen" idag, kraven Àr oftas skyhöga.

Det Àr dÀr jag kommer in i bilden. :D/

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 78
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL