January 4, 2001
obelix wrote: [quote=denstore] Vid sexuell upphetsning sväller såväl klitoris som de inre blygdläpparna en hel del. Om ni inte har upplevt det, så säger det nog mer om era bedrifter än om era damers privata delar......;)
oki, jag kommer som sagt inte ihåg, det var nästan 20 år sedan jag fick höra detta
"Såg detta" menar du väl?
:bgrin:
March 11, 2003
Coore wrote: [quote=obelix][quote=denstore] Vid sexuell upphetsning sväller såväl klitoris som de inre blygdläpparna en hel del. Om ni inte har upplevt det, så säger det nog mer om era bedrifter än om era damers privata delar......;)
oki, jag kommer som sagt inte ihåg, det var nästan 20 år sedan jag fick höra detta
Han kanske är blind. Jag har hört att blinda kan utveckla en fantastisk hörsel......:D
January 12, 2004
Coore wrote: [quote=obelix][quote=denstore] Vid sexuell upphetsning sväller såväl klitoris som de inre blygdläpparna en hel del. Om ni inte har upplevt det, så säger det nog mer om era bedrifter än om era damers privata delar......;)
vet inte hur dom kvinnliga lärarna gjorde på din skola, neb i den jag gick så pratade hon bara, hon visade inget... :-s :bgrin:
obelix wrote: [quote=Coore][quote=obelix][quote=denstore] Vid sexuell upphetsning sväller såväl klitoris som de inre blygdläpparna en hel del. Om ni inte har upplevt det, så säger det nog mer om era bedrifter än om era damers privata delar......;)
vet inte hur dom kvinnliga lärarna gjorde på din skola, neb i den jag gick så pratade hon bara, hon visade inget... :-s :bgrin:
Hade en lika tråkig biologilärarinna jag också..
Bara teorier, ingen praktik..
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 22, 2003
ilg@dd wrote: [quote=obelix][quote=Coore][quote=obelix][quote=denstore] Vid sexuell upphetsning sväller såväl klitoris som de inre blygdläpparna en hel del. Om ni inte har upplevt det, så säger det nog mer om era bedrifter än om era damers privata delar......;)
🙁
Precis, varför har inte lärarna annamat teorin kring "Learn by doing"
May 10, 2002
NES_Boy wrote: [quote=ilg@dd][quote=obelix][quote=Coore][quote=obelix][quote=denstore] Vid sexuell upphetsning sväller såväl klitoris som de inre blygdläpparna en hel del. Om ni inte har upplevt det, så säger det nog mer om era bedrifter än om era damers privata delar......;)
🙁
Precis, varför har inte lärarna annamat teorin kring "Learn by doing"
:cy: :cy: usch fyfan nu fick jag en bild i huvudet av min gamla biologilärarinna.......... 👿
1 Guest(s)