January 16, 2004
http://www.aftonbladet.se/vss/.....03,00.html
"I snitt får man en 2,8 centimeter längre penis vid erektion om man använder den tolv timmar om dagen, sju dagar i veckan under fyra månader"
Vem fan vill gå omkring med en sån där 12 timmar om dagen? Inte jag iaf!
October 31, 2003
Suizide wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....03,00.html
"I snitt får man en 2,8 centimeter längre penis vid erektion om man använder den tolv timmar om dagen, sju dagar i veckan under fyra månader"
Nej, klart du inte vill(tittar på avatar och funderar....) 😀
June 30, 2001
Suizide wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....03,00.html
Du sätter på den när du går och lägger dig så klart 🙄
January 16, 2004
MoparPower wrote: [quote=Suizide]http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,618203,00.html
Nej, klart du inte vill(tittar på avatar och funderar....) 😀
Nej de är klart....den blir rätt så lång när man åker bmw 😉
January 12, 2004
Laglorden wrote: Åh, nej, nu har "MAK3 YOUR PEN1S bigger!!!" spammen hittat in på Aftonbladet också, hoppas ingen är så dum och går på det där...
psssst..
Stefan Arver, chef för andrologiskt centrum på Karolinska universitetssjukhuset, testar just nu en penissträckare på en av sina patienter.
– Vi har bara testat den i några månader så det är för tidigt att uttala sig om resultatet. Men de vetenskapliga undersökningar som gjorts på den sträckare vi använder oss av visar att metoden fungerar.
June 3, 2001
Suizide wrote: [quote=MoparPower]Nej, klart du inte vill(tittar på avatar och funderar....) 😀
Klart man har stor balle om man åker Bimmer.
Men det förstår inte småpojkarna här på NH.
whak wrote:
BMW är inte det analtumgänge? Bajs Mellan Wäxlarna
Tidernas dummaste inlägg? [-(
February 16, 2004
Gueno wrote: [quote=Suizide][quote=MoparPower]Nej, klart du inte vill(tittar på avatar och funderar....) 😀
Har man stor balle får man brudar.--->Du får inga brudar.---->liten balle på dig.---->Rätta mig om jag har fel.
March 14, 2001
Pojo wrote: [quote=Gueno][quote=Suizide][quote=MoparPower]Nej, klart du inte vill(tittar på avatar och funderar....) 😀
Har man stor balle får man brudar.--->Du får inga brudar.---->liten balle på dig.---->Rätta mig om jag har fel.
:)R
June 3, 2001
Pojo wrote: Har man stor balle får man brudar.--->Du får inga brudar.---->liten balle på dig.---->Rätta mig om jag har fel.
Jaha ja..
Går omkring naken även fast du har lite balle? 😮
Fet bil.--->Brudar kollar.--->.Man bjuder bruden på ett åk.--->Man får k n u l l a.--->Rätta mig om jag har fel.
Fet balle.--->Kläder över.--->Ingen brud ser.--->Du får inget knull.--->Rätta mig om jag har fel.
February 16, 2004
Gueno wrote: [quote=Pojo]Har man stor balle får man brudar.--->Du får inga brudar.---->liten balle på dig.---->Rätta mig om jag har fel.
Jaha ja..
Fet bil.--->Brudar kollar.--->.Man bjuder bruden på ett åk.--->Man får k n u l l a.--->Rätta mig om jag har fel.
Fet balle.--->Kläder över.--->Ingen brud ser.--->Du får inget knull.--->Rätta mig om jag har fel.
fet bil är som tjej med silikon ---> hundra procent falsk ---> liten balle
fet balle --->kläder över ---> brudarna undrar vad du döljer med så mycket kläder ---> Plockar poäng(k nu ll)
November 27, 2003
Gueno wrote: [quote=Pojo]Har man stor balle får man brudar.--->Du får inga brudar.---->liten balle på dig.---->Rätta mig om jag har fel.
Jaha ja..
Ja hur många damer har du lagt om kull på senaste tiden med den metoden? 😉
Ett gott självförtoende knäcker det mesta, penisförlängare i form av bilar, telefoner, etc ses ofta som just vad det är, ett substitut för något annat 😉
//Andreas
June 3, 2001
Pojo wrote: fet bil är som tjej med silikon ---> hundra procent falsk ---> liten balle
fet balle --->kläder över ---> brudarna undrar vad du döljer med så mycket kläder ---> Plockar poäng(k nu ll)
HAHAHAHAHA!!! [Image Can Not Be Found]
Vilket jävla skitsnack!
Nästan som ett Henrik Potén citat. "-Jag har aldrig kopierat någonting."
Delph1 wrote:
Ja hur många damer har du lagt om kull på senaste tiden med den metoden? 😉
Ett gott självförtoende knäcker det mesta, penisförlängare i form av bilar, telefoner, etc ses ofta som just vad det är, ett substitut för något annat 😉
//Andreas
Bara för att jag skriver om alla gånger jag misslyckas så betyder inte det att jag aldrig får till det. :blink:
1 Guest(s)