January 17, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....24,00.html
Jag citerar:
"Bland de anhållna fanns bland annat sex 17-åriga flickor"
Omogenhet på allra högsta grad... Fan va arg man blir på "kontroversiella ungdommar"
January 12, 2004
Delph1 wrote: (riktig porr)
//Andreas
:cy: Inlägg rapporterat. :bgrin:
November 27, 2003
obelix wrote: [quote=Delph1](riktig porr)
//Andreas
:cy: Inlägg rapporterat. :bgrin:
Jag ändrade lite och skrev till en varning 😉
//Andreas
January 17, 2002
Delph1 wrote: (riktig porr)
Jag tänker inte betala ~100.000:- för min porr 😛
February 16, 2004
KorSpo wrote: Finns ju puckon överallt men jag frågar mig ändå...
Varför händer aldrig sånt där mig? Skulle gärna betalat en slant för att få fightas med feministsvinen.
Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med. Jag är med.
May 19, 2003
Vilka idioter.
Ska vi skapa en sk organisation som går emot dom som hatar porr? Så kan vi storma dom med diverse föremål som kan skada dom rejält.
Lite kul att dessa demostranter säger till polisen att det inte alls gick så våldsamt till i början, utan att vakterna förvärrade saken. Yeah right my ass, demonstranterne gick ju till anfall med basebollträn, glasfalskor och stålkulor... "inte alls våldsamt".
Nä, sånahär människor borde skjutas.
February 16, 2004
Vamp wrote: Vilka idioter.
Ska vi skapa en sk organisation som går emot dom som hatar porr? Så kan vi storma dom med diverse föremål som kan skada dom rejält.Lite kul att dessa demostranter säger till polisen att det inte alls gick så våldsamt till i början, utan att vakterna förvärrade saken. Yeah right my ass, demonstranterne gick ju till anfall med basebollträn, glasfalskor och stålkulor... "inte alls våldsamt".
Nä, sånahär människor borde skjutas.
Man skulle bara nästan kunna förstå dem om det skulle vara pedofiler som angriper småbarn.
Men inte när det är frågan om fullvuxna människor.
Lite High Chaparal
Undrar vad de tycker om äldre kvinnliga europeiska kvinnor som åker till gambia för att vara med manliga prostituerade.
February 16, 2004
Fia.B wrote: Jag kan inte säga att jag tycker synd om de där männen, "offren". Men som sagt, det finns väl andra medel än våld.
Det är väl exakt de typer som klagar på att män slår kvinnor också.
Vänta jag tycker själv det är fel att slå kvinnor, slår de män som jag ser gör det. om man nu kan kalla dem män.
Men är det rätt att kvinnor slår män då? Nej det visar ju bara att de gillar våld.
January 21, 2004
Pojo wrote: [quote=Fia.B]Jag kan inte säga att jag tycker synd om de där männen, "offren". Men som sagt, det finns väl andra medel än våld.
Det är väl exakt de typer som klagar på att män slår kvinnor också.
Vänta jag tycker själv det är fel att slå kvinnor, slår de män som jag ser gör det. om man nu kan kalla dem män.
Men är det rätt att kvinnor slår män då? Nej det visar ju bara att de gillar våld.
Var det någon som sa att våld var rätt i något sammanhang överhuvudtaget?
1 Guest(s)