November 27, 2003
whak wrote: Skärp dig Delph1, det finns "massvis" med kvinnor som gör det "frivlligt"
Endel behöver extra cash och ser det som lätta pengar.
Endel gör det för "nöje", vakna upp för sjutton.
"alla" blir inte väl behandlade och gör inte det 100% frivilligt, det kan jag inte sticka under stolen.
Att det finns kvinnor som strippar för de vill har jag aldrig nekat. Det jag försöker få er att förstå att många gånger, men inte alltid, så är det kvinnor som absolut inte valt sin situation.
Det är ingen konst att hitta kvinnor för en "dokumentär" som TV3, [IRONI]den mest objektiva kanalen i Sverige[/IRONI], gjorde. Inte förrän någon kan garantera mig att detta sköts allt igenom snyggt och rätt tänker jag ge någon form av godkännande till denna form av underhållning. Eller nej inte ens då. Det är inte underhållning. Det är enbart löjligt.
För övrigt: Jag försvarar inte det som de s.k. feministerna gjorde. Dom är större nöter än ni är som försöker försvara .
EDIT: Har kommit fram till att så länge klubbarna sköts snyggt får ni stirra bäst ni vill. Mer kvinnor över åt mig och andra som har lite mer respekt för dom.
//Andreas
September 12, 2001
Åhå...så ni hetsar upp er över vad några förvirrade kvinnor gör mot några förvirrade torskar.
Att ni sedan hetsar upp er över det Fia.B säger får en att undra både en och två gånger.
Detta är en ytterst lustig tråd i mitt tycke då vi ändå är inne på nyheter från AB.
Vad sägs om detta killar ?
http://www.aftonbladet.se/vss/.....94,00.html
Ytterst bestaliskt gjort...vilka fega jäklar.
Det här då ?
http://www.aftonbladet.se/vss/.....60,00.html
Det är fan ännu värre !
Det här känns mer som att ni försvarar porrindustrin med näbbar och klor .
December 31, 2001
Vi hetsar upp oss för att några inte tycker synd om stackarna som blev misshandlade.
Hur vore det om du skidan gick in i en butik och hyrde en p-rulle. Utanför väntar 8 personer som sedan klubbar ner dig ordentligt så du blir medvetslös, vad har du gjort dem ? Inget inte ett jävla skit.
November 27, 2003
Death On Wings wrote: Vi hetsar upp oss för att några inte tycker synd om stackarna som blev misshandlade.
Hur vore det om du skidan gick in i en butik och hyrde en p-rulle. Utanför väntar 8 personer som sedan klubbar ner dig ordentligt så du blir medvetslös, vad har du gjort dem ? Inget inte ett j**la skit.
Ingen som försvarat vad feministerna gjorde. De är uppenbarligen förvirrade eller rent av bara korkade.
Men det är fasen inte stor skillnad mellan att utöva fysiskt våld mot någon direkt och att delta i ett förtryck.
//Andreas
September 12, 2001
Death On Wings wrote: Vi hetsar upp oss för att några inte tycker synd om stackarna som blev misshandlade.
Hur vore det om du skidan gick in i en butik och hyrde en p-rulle. Utanför väntar 8 personer som sedan klubbar ner dig ordentligt så du blir medvetslös, vad har du gjort dem ? Inget inte ett j**la skit.
Det är enkelt...jag går inte och hyr några P-rullar.
November 18, 2003
Delph1 wrote: (riktig porr)
EDIT: På egen risk.
//Andreas
ähh, med risk för en varning så....
[Image Can Not Be Found]
September 12, 2001
whak wrote: [quote=skiroy]
Det är enkelt...jag går inte och hyr några P-rullar.
Nej, men om man nu gör det så är det "fritt fram" och baka ner den personen?
Nej det är inte fritt fram.
Jag har svårt att förstå er upprördhet över det här.
I normala fall så skulle dessa nyheter jag har länkat till orsakat känslostormar DeLuxe men så inte denna gång.
Nej här har ett gäng förvirrade kvinnor tjafsat med några förvirrade torskar och då hamnar ett överfall DeLuxe helt plötsligt i skymundan.
Eller när två hjärndöda killar tänder eld på en sovande man.
Hela förfarandet är ju inte klokt och dessa nyheter hade ni tjoat vilt om i normala fall måste jag än en gång poängtera.
Och du Whak ställde en lustigt fråga till Fia.B tidigare om hur gammal hon är. Vad har det med tråden att göra när hon kommer med inlägg som är långt vettigare än flertalet av er presterar.
Jag poängterar än en gång att våldet i sig är inte något jag accepterar, det är skitsamma om man går ut från en bensinmack eller suspekt porrklubb.
November 27, 2003
Snowman89 wrote: [quote=Delph1](riktig porr)
//Andreas
[Image Can Not Be Found]
=P~
//Andreas
November 18, 2003
Delph1 wrote: [quote=Snowman89][quote=Delph1](riktig porr)
//Andreas
[Image Can Not Be Found]
=P~
//Andreas
ja fifan ska posta lite bilder senare i en annan tråd från en träning med stuntoholics som ja va o tittade på
November 29, 2003
skiroy wrote:
Nej det är inte fritt fram.Jag har svårt att förstå er upprördhet över det här.
I normala fall så skulle dessa nyheter jag har länkat till orsakat känslostormar DeLuxe men så inte denna gång.
Nej här har ett gäng förvirrade kvinnor tjafsat med några förvirrade torskar och då hamnar ett överfall DeLuxe helt plötsligt i skymundan.Eller när två hjärndöda killar tänder eld på en sovande man.
Hela förfarandet är ju inte klokt och dessa nyheter hade ni tjoat vilt om i normala fall måste jag än en gång poängtera.Och du Whak ställde en lustigt fråga till Fia.B tidigare om hur gammal hon är. Vad har det med tråden att göra när hon kommer med inlägg som är långt vettigare än flertalet av er presterar.
Jag poängterar än en gång att våldet i sig är inte något jag accepterar, det är skitsamma om man går ut från en bensinmack eller suspekt porrklubb.
Visst, men ska man börja snacka om något helt annat än vad tråden är tänkt till? Sedan varför jag undrade om Fia.b's ålder var för att några av hennes första "kommentarer" lät en aning wierd och jag undrade därför hur gammal hon var. Vad är det för fel med det helt plötsligt?
January 12, 2004
Det trista med porr bransschen är just att det är för många om inte är frivilligt inne i den.
Har förrövrigt, av misstag O:) , trot eller eller ej , gått in på en porrklubb i Stockholm.
Det var klubben Tabu, och i mitten av 80-talet, så jag hade inte ens åldern inne (har för mig att jag var runt 16, ev 17).
Men ölen var gratis, så va fan... :hb:
Har även sett stripteas på Bacci wapen i stockholm, och där var den kvinnliga publiken värre än den manliga (gick fel).
May 3, 2004
Jag var på en studentskiva förra veckan på Nasty här i Stockholm. Klassen hade hyrt in en manlig och en kvinnlig strippa. När mannen kom in så jublades det och han var omtyckt av båda könen ( killarna skrattade och tyckte det bara var en kul grej) men 20 minuter senare när damen skulle upp så buade alla tjejer och jag fick höra att tjejerna tydligen snackat skit om de killar som stod längst fram ( bland annat undertecknad 😛 ) ...
Dagens samhälle alltså
January 28, 2003
obelix wrote: Det trista med porr bransschen är just att det är för många om inte är frivilligt inne i den.
Har förrövrigt, av misstag O:) , trot eller eller ej , gått in på en porrklubb i Stockholm.
Det var klubben Tabu, och i mitten av 80-talet, så jag hade inte ens åldern inne (har för mig att jag var runt 16, ev 17).
Har även sett stripteas på Bacci wapen i stockholm, och där var den kvinnliga publiken värre än den manliga (gick fel).
Vädligt många gånger du har gått fel, ungefär som alla snubbar Mind känner 🙄
January 12, 2004
MrWeizel wrote: [quote=obelix]Det trista med porr bransschen är just att det är för många om inte är frivilligt inne i den.
Vädligt många gånger du har gått fel, ungefär som alla snubbar Mind känner 🙄
Bara en gång faktiskt, när jag olagligt hamnade på Tabu.
stripklubbar är inget jag gillar faktiskt om jag ska vara ärlig.
För vad är det för kul att vara på ett ställe där det bara är fullt med fulla och kåta gubbar?
Bacci wapen var eller är en helt vanlig krog, som hade stripkvällar.
January 12, 2004
Skulle någon kunna förklara vitsen med att gå på en stripklubb där alla gästerna är killar och kolla på nakna brudar.
Det skulle vara mer förståerligt om man hade med sig sin tjej och ser tillsammans, men jag tvivlar på att det är så många som har med sig sin dam på sådana ställen.
6 Guest(s)