April 14, 2002
Såklart man känner medlidande för de som fått däng. Oavsett om jag gillar var de varit eller vad de gjort så ska de såklart inte få stryk för att göra nått de själva vill och enligt lag får. Jag tycker dessutom att gillar inte "feminsterna" att folk går på porrklubbar är det liksom deras problem. Som någon sa så gillade inte han/hon tatueringar, inte fan kan han stoppa andra från att spöka ut sig med dessa då. Nej han får helt enkelt rätta sig efter att folk tycker om dem.
Vill folk gå på porrklubb ska de fan få göra det utan att få däng. Kolla åt ett annat håll om det stör er!
July 14, 2004
Black_light wrote: Fyfan för dessa idioter som inte låter folk göra som de själva vill! Min lösning på detta (som på allt annat) är att vi skjuter dom.... Låter inte de bra, låter som den perfekta lösningen tycker ja!
:bgrin:
ibland önskar man att man kunde det faktiskt 😎
January 17, 2002
Oväntat att det skulle bli såhär då... Jag har fortfarande inte sett en sansad diskussion här.
Tänkte lägga fram mina egna åsikter innan jag gick och la mig, känns svårt att låt bli.
Jag är varken för eller emot porrklubbar, jag ser själv ingen anledning till att gå till en eftersom jag inte ser något nöje i varken striptease eller att vara omgiven av fulla svettiga gammla direktörer.
Riktig porr (Porr är en kvinna och en man, "Porrklubb" är en kvinna och en stång, namnet "Porrklubb" är felaktigt) på hemmaplan? Jovisst, är jag trött och inte orkar använda fantasin så fungerar det som stand-in kickstarter. Föredrar dock lugna filmer, blir det för mycket blir det inte upphetsande alls.
Tjejer som tar anställning på Stripklubbar är ofta i jakt på lätta snabba pengar, jag tror inte de tycker om att feministerna stör deras jobb, jag tror inte heller att majoriteten av tjejerna går hem och känner sig förnedrade i slutet av dagen. En del gör kanske det, men det är inte anledning nog att utöva kollektiv bestraffning på hela yrket.
Ärligt talat, hade jag varit tjej, arbetslös och i behov av pengar hade jag valt att bli strippa istället för tex städare, strippa har en otroligt mycket högre social status än städare i mina ögon, och det är garanterat fler som är lyckliga som strippor än de som är lyckliga som städare.
En strippa/porrskådis som tycker om sitt jobb är på intet sätt ett offer. Vissa får det att låta som om ingen gillar jobbet, det är fel.
Skulle vara kul att se en undersökning gjord bland skådisar/strippor...
Och prostitution/striptease etc har pågått så länge vi kan minnas, finns ingen anledning att klaga på samhället då det stod någon på torget för 1500 år sedan som sa samma sak. Prostitution och strippor kommer alltid att finnas och det finns ingenting någon kan göra åt det, punkt. Dessutom, i ett land där alla hade en bra och trygg ekonomi hade det fortfarande funnits porrfilmsföretag och strippklubbar.
Nu kan jag övergå till att kritisera andra.
spazz wrote: Tycker det hela är ganska vidrigt och jag känner inget som helst medlidande med de som fick stryk.
Samtidigt så är jag emot alla former av våld så för mig var det självklart fel av dem och de bör väl straffas därefter.
Vad var det där för äcklig dubbelmoral?
För det första så har du just mer eller mindre erkännt att du spottar och önskar dödsmisshandel på folk som går på strippklubbar. För det andra, att du la till den sista raden har att göra med att du inte får uttrycka dig fullt så illa eftersom det står "Moderator" under ditt namn, allt annat pekar på schizofreni då du så öppet talade emot dig själv.
Där får du och Fia stå och skämmas i hörnet ett tag tycker jag, hur mycket som än skrevs i stridens hetta.
Death On Wings wrote: whak: Jag har för mig att hon är runt 16 eller så.
Snacka om skolgårdsmobbarmentaliteten man såg i 3an/4an. Du förstår kanske inte vad jag menar, men det gör förhoppningsvis andra. Du behöver mogna ordentligt, både i sätt att diskutera och rent socialt.
Delph1 wrote: EDIT: Har kommit fram till att så länge klubbarna sköts snyggt får ni stirra bäst ni vill. Mer kvinnor över åt mig och andra som har lite mer respekt för dom.
Dina inlägg var det i särklass mest vidriga jag läst i tråden. Du höjer dig över alla andra medans du ler högfärdigt och ser ner på folk, samtidigt som du framför dig själv som "Den store gentlemannen".
Lägg om raggarstrategin, det där funkar bara på korkade blåögda feminister, och även de vaknar upp ur drömmen nån gång.
Nu tänker jag gå och lägga mig och ömsa skin. Tack för idag.
May 19, 2003
fisken wrote: [quote=copulator]varför får cippendales uppträda i globen men politiker får en utskälnig i media om dom har vart på porrklubb
För att det är män som klär av sig och inte kvinnor?!?! :-k
vad är det för skilnad om det är en tjej eller en kille som klär av sig. tycker det ej borde var någon skilnad men det är det.
November 27, 2003
CoLiC wrote: [quote=Delph1]EDIT: Har kommit fram till att så länge klubbarna sköts snyggt får ni stirra bäst ni vill. Mer kvinnor över åt mig och andra som har lite mer respekt för dom.
Dina inlägg var det i särklass mest vidriga jag läst i tråden. Du höjer dig över alla andra medans du ler högfärdigt och ser ner på folk, samtidigt som du framför dig själv som "Den store gentlemannen".
Lägg om raggarstrategin, det där funkar bara på korkade blåögda feminister, och även de vaknar upp ur drömmen nån gång.
"Den store gentlemannen" får stå för dig. Att jag ser ner på andra som försvarar "porren" mm är inget jag hymlar med, vilket du uppenbarligen märkt, grattis! Jag anser inte att den är någon högre form av underhållning mao försumbart.
Man skulle kunna tro det är det är tryckfriheten eller något liknande som en del försvarar med sina hårda ord men icke.
//Andreas
November 29, 2003
Delph1 wrote:
"Den store gentlemannen" får stå för dig. Att jag ser ner på andra som försvarar "porren" mm är inget jag hymlar med, vilket du uppenbarligen märkt, grattis! Jag anser inte att den är någon högre form av underhållning mao försumbart.
Man skulle kunna tro det är det är tryckfriheten eller något liknande som en del försvarar med sina hårda ord men icke.//Andreas
Så du menar att "alla" som ser på pr0n är "loosers"?
Man sitter ju inte hemma och kikar pr0n och drar en tralla.
Eller går på porrklubb för att bli kåt,har själv aldrig varit på en porrklubb så jag är i princip lika clean som dig. Men jag tycker att folk ska får göra det dom själv vill utan att bli nerspöade.
January 21, 2004
CoLiC wrote:
Tjejer som tar anställning på Stripklubbar är ofta i jakt på lätta snabba pengar, jag tror inte de tycker om att feministerna stör deras jobb, jag tror inte heller att majoriteten av tjejerna går hem och känner sig förnedrade i slutet av dagen. En del gör kanske det, men det är inte anledning nog att utöva kollektiv bestraffning på hela yrket.
håller med fullständigt i den sista meningen.
Ärligt talat, hade jag varit tjej, arbetslös och i behov av pengar hade jag valt att bli strippa istället för tex städare, strippa har en otroligt mycket högre social status än städare i mina ögon, och det är garanterat fler som är lyckliga som strippor än de som är lyckliga som städare.
En strippa/porrskådis som tycker om sitt jobb är på intet sätt ett offer. Vissa får det att låta som om ingen gillar jobbet, det är fel.
Skulle vara kul att se en undersökning gjord bland skådisar/strippor...Well, du är inte tjej, du kommer aldrig att vara - du kan omöjligen säga vad du skulle gjort eller tyckt.
Sen en sak jag finner högst fascinerande är att du liksom uttalar dig som om du vore Allvetaren själv. du har inte provat på jobbet som vare sig strippa eller städare.. Men du kanske känner många kvinnliga strippor som har berättat för dig exakt hur dom känner?Jag känner inte någon som är strippa, men däremot är jag tjej. man ska alltid vara stolt över sina val i livet, men man kan känna sig oerhört utsatt bland många alkoholiserade män/killar, i vilket situation som helst.
Dessutom får man tänka på att de tjejer/killar som blir utnyttjade och ofrivilligt indragna i det här kanske inte vill synas offentligt. Ibland väljer man bara att se den goda sidan. undrar vem det är som är blåögd egentligen..
Och prostitution/striptease etc har pågått så länge vi kan minnas, finns ingen anledning att klaga på samhället då det stod någon på torget för 1500 år sedan som sa samma sak. Prostitution och strippor kommer alltid att finnas och det finns ingenting någon kan göra åt det, punkt. Dessutom, i ett land där alla hade en bra och trygg ekonomi hade det fortfarande funnits porrfilmsföretag och strippklubbar.
Självklart. och det kommer alltid finnas folk som spöar upp andra. det är därför man kan kritisera på samhället, förstår du?
March 10, 2002
Fia.B wrote:
Jag känner inte någon som är strippa, men däremot är jag tjej. man ska alltid vara stolt över sina val i livet, men man kan känna sig oerhört utsatt bland många alkoholiserade män/killar, i vilket situation som helst.
Så nu ska man bli nerslagen när man går hem från puben för att en kvinnlig bartender kan ha kännt sig utsatt?
January 21, 2004
Dehman wrote: [quote=Fia.B]
Jag känner inte någon som är strippa, men däremot är jag tjej. man ska alltid vara stolt över sina val i livet, men man kan känna sig oerhört utsatt bland många alkoholiserade män/killar, i vilket situation som helst.
Så nu ska man bli nerslagen när man går hem från puben för att en kvinnlig bartender kan ha kännt sig utsatt?
Va? :cy: absolut inte.
April 14, 2002
Tyrfing wrote: Jag kan håla med om att porrindustrin är en sjuk värld men det tycker jag också om model yrket. (Ser faktist ingen skilnad mellan dom två.)
Dock så är jag för att man ska få göra vad man vill innom rimliga mått så länge man kan stå för det.
Exakt! Inte fan ska ett gäng tanter tala om för dig vad du ska göra.
1 Guest(s)