May 10, 2005
CoLiC wrote: [quote=asnan][quote=Sortima][quote=asnan]3 män slogs blodiga [OMG]
Dudes, u just got your asses beaten up
BY GIRLZ!!! 😀
"Sexton kvinnor och åtta män" jag tror inte någon överhvudtaget skulle stå pall mot så många
16 fruntimmer med handväska och naglar i högsta hugg?
Vart är problemet, jag tar minst 2 st åt gången i nackskinnet, samtidigt som
kan jag stampa på 2 st åt gången med fötterna (kängor)
Om dom andra lägger sig i ska vi nog ha dom på marken
Eftersom det är feminsiter vill dom säkert inte bli behandlade sämre än
killar, så man hade säkert kunnat skalle nån också 😀
16 militanta radikalfeminister med kedjor och knogjärn är farligare än 16 Navy Seals
Nått i stil med http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=339
Iofs en pungspark så tjuter jag till rätt bra 🙂
Hejja porr..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
skiroy wrote: [quote=ilg@dd]Hejja porr..
Detta uttalande är tydligen synonymt med en gammal "raggarjävel" 😉
Det är händelsevis inte så att du blandar ihop det med "Hejja brännvin"??
😀
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 15, 2003
Det kvittar, raggare,porr och brännvin är synonymt med varandra 😉
Dock så anser jag att folk får göra vad de vill så länge de inte skadar andra, att misshandla porrbesökare skall ge straff. Låt de typerna konsumera sin porr så mycket de vill utan att bli misshandlade av antikonsumenter. Händer det ingenting där så funderar jag halvt som halvt på att samla ihog ett gäng och knacka folk som lämnar det lokala miljöpartiföreningen då jag anser att de har varit där inne och konsumerat miljöpartism vilket skadar Sverige väldigt mycket.
Akatosh wrote: Det kvittar, raggare,porr och brännvin är synonymt med varandra 😉
Dock så anser jag att folk får göra vad de vill så länge de inte skadar andra, att misshandla porrbesökare skall ge straff. Låt de typerna konsumera sin porr så mycket de vill utan att bli misshandlade av antikonsumenter. Händer det ingenting där så funderar jag halvt som halvt på att samla ihog ett gäng och knacka folk som lämnar det lokala miljöpartiföreningen då jag anser att de har varit där inne och konsumerat miljöpartism vilket skadar Sverige väldigt mycket.
Dagens roligaste uttryck. "konsumerat miljöpartism"...Kanon..
😀
December 15, 2003
obelix wrote: Det trista med porr bransschen är just att det är för många om inte är frivilligt inne i den.
Har förrövrigt, av misstag O:) , trot eller eller ej , gått in på en porrklubb i Stockholm.
Det var klubben Tabu, och i mitten av 80-talet, så jag hade inte ens åldern inne (har för mig att jag var runt 16, ev 17).
Men ölen var gratis, så va fan... :hb:
Har även sett stripteas på Bacci wapen i stockholm, och där var den kvinnliga publiken värre än den manliga (gick fel).
Hehe, jag vet att detta inlägg är lite sent ute på det men jag måste bara kommentera lite, jag jobbade själv på en slags tillställning när jag var nitton (det var på den tiden man hade vältränad figur) och hällde upp drinkar i baren iförd tajta läderbyxor och en fluga runt halsen. Det var killar som strippade som nåt slags chippendale och i lokalen var det fullt med kvinnor som var i åldersklassen som min mor och mormor. Dessa damer tjoade och skrek diverse kommentarer som jag inte har glömt. Jag hade lite tur jämfört med killarna ute på golvet då jag hade en bardisk mellan mig och de tafsande damerna som då även kom med sexuella anspelningar. En dam var uppe i hundra dollar tills jag uttryckligen sade ifrån att jag inte säljer min kropp.
Efter den upplevelsen på har jag en väldigt cyniskt synsätt på den så kallade jämställdhets debatten, kvinnor och män är mer lika än vad man tror.
May 10, 2005
Akatosh wrote:
Hehe, jag vet att detta inlägg är lite sent ute på det men jag måste bara kommentera lite, jag jobbade själv på en slags tillställning när jag var nitton (det var på den tiden man hade vältränad figur) och hällde upp drinkar i baren iförd tajta läderbyxor och en fluga runt halsen. Det var killar som strippade som nåt slags chippendale och i lokalen var det fullt med kvinnor som var i åldersklassen som min mor och mormor. Dessa damer tjoade och skrek diverse kommentarer som jag inte har glömt. Jag hade lite tur jämfört med killarna ute på golvet då jag hade en bardisk mellan mig och de tafsande damerna som då även kom med sexuella anspelningar. En dam var uppe i hundra dollar tills jag uttryckligen sade ifrån att jag inte säljer min kropp.
Efter den upplevelsen på har jag en väldigt cyniskt synsätt på den så kallade jämställdhets debatten, kvinnor och män är mer lika än vad man tror.
Milfs! :D:D:D
Och ganska en o annan Gilf
January 17, 2002
Akatosh wrote: [quote=obelix]Det trista med porr bransschen är just att det är för många om inte är frivilligt inne i den.
Har förrövrigt, av misstag O:) , trot eller eller ej , gått in på en porrklubb i Stockholm.
Det var klubben Tabu, och i mitten av 80-talet, så jag hade inte ens åldern inne (har för mig att jag var runt 16, ev 17).
Men ölen var gratis, så va fan... :hb:
Har även sett stripteas på Bacci wapen i stockholm, och där var den kvinnliga publiken värre än den manliga (gick fel).
100 dollar och du kunde inte ha bjussat lite på dig själv? 😕 😛
July 23, 2002
Akatosh wrote: Det kvittar, raggare,porr och brännvin är synonymt med varandra 😉
Först tycker du att man inte ska misshandla andra, sedan funderar du på att genomföra en gängmisshandel av miljöpartister?
Att ens säga att någon misshandel har ägt rum är förhastat. Personer har skadats i ett bråk, det är klart, men vi kan ju vara lite bättre än tidningarna och vänta tills någon är dömd eller åtminstone åtalad innan vi dömmer. Det är inte som att vi vet vad som har hänt.
CoLiC wrote: [quote=Akatosh]En dam var uppe i hundra dollar tills jag uttryckligen sade ifrån att jag inte säljer min kropp.
Ja, vissa saknar verkligen den rätta entreprenörsandan. 🙄
January 17, 2002
nilsrock wrote: [quote=Akatosh]Det kvittar, raggare,porr och brännvin är synonymt med varandra 😉
Först tycker du att man inte ska misshandla andra, sedan funderar du på att genomföra en gängmisshandel av miljöpartister?
Att ens säga att någon misshandel har ägt rum är förhastat. Personer har skadats i ett bråk, det är klart, men vi kan ju vara lite bättre än tidningarna och vänta tills någon är dömd eller åtminstone åtalad innan vi dömmer. Det är inte som att vi vet vad som har hänt.
CoLiC wrote: [quote=Akatosh]En dam var uppe i hundra dollar tills jag uttryckligen sade ifrån att jag inte säljer min kropp.
En tumregel brukar vara att inte posta debattinlägg förrns man varit vaken i 2 timmar (Alternativt 2-3 koppar kaffe efter uppvakning)
December 15, 2003
Ja, vad skall jag säga, jag personligen är så pass funtad att jag aldrig kan tänka mig att betala/få betalt får en så naturlig grej som sex. Att jag kan jobba svart är en annan sak 😉
Ovanstående påstående av mig angående gängmisshandel av miljöpartister får jag väl dra tillbaka, men det skulle vara skönt att få knacka till en sådan ärkemiljöpartist, en sådan ni vet komplett med fjällräven kånkenväska, tjugo år gammal dieselbil och som tycker bensinen skall kosta hundra spänn litern.
December 5, 2002
Ganska rolig tråd 🙂
Själv tycker jag att det är helt onödigt att käfta mot "porrindustrin" eller vad man ska kalla det.
Det kommer inte försvinna, folk är fortfarande villiga att betala och de flesta ser inget fel med det heller.
Jag tycker det är helt okej, skulle inte ha nåt emot att jobba som strippa själv heller (man får inte ens strippa naken i Sverige).
Finns en strippklubb i stan, har dock inte varit inne för jag tycker inträdet är lite väl dyrt (180 spänn) och de säljer inte sprit och starköl där.
Privat dans kostar 100 spänn i minuten, det är fan inte illa. Jag vet ju inte hur mycket som går direkt till strippan, men 20 spänn i minuten är fan inte illa.
Har en kompis som köpte en privat dans, han sa iofs att det inte var värt 500 spänn för strippan var inte ens naken
Nä fan porr är helt okej!
Avslutar med en AB-länk som bevisar att AB faktiskt inte bara är skit:
http://www.aftonbladet.se/vss/.....40,00.html
May 10, 2005
Akatosh wrote: Ja, vad skall jag säga, jag personligen är så pass funtad att jag aldrig kan tänka mig att betala/få betalt får en så naturlig grej som sex. Att jag kan jobba svart är en annan sak 😉
Ovanstående påstående av mig angående gängmisshandel av miljöpartister får jag väl dra tillbaka, men det skulle vara skönt att få knacka till en sådan ärkemiljöpartist, en sådan ni vet komplett med fjällräven kånkenväska, tjugo år gammal dieselbil och som tycker bensinen skall kosta hundra spänn litern.
ja dom är så fula, rusar runt i näver stövlar och en batik-overall
o luktar kåda!
July 23, 2002
CoLiC wrote: [quote=nilsrock][quote=Akatosh]Det kvittar, raggare,porr och brännvin är synonymt med varandra 😉
En tumregel brukar vara att inte posta debattinlägg förrns man varit vaken i 2 timmar (Alternativt 2-3 koppar kaffe efter uppvakning)
Vadårå?
Jag har nu utvärderat mitt inlägg och finner att mitt enda misstag är att jag valde fel smile på slutet. Borde tagit exempelvis en 🙂 eftersom det jag kommenterade var ett skämt från början.
Annars är det väl ganska vettigt att man inte kallar någon för misshandlare när de i själva verket endast är misstänkta.
Akatosh wrote: Ovanstående påstående av mig angående gängmisshandel av miljöpartister får jag väl dra tillbaka, men det skulle vara skönt att få knacka till en sådan ärkemiljöpartist, en sådan ni vet komplett med fjällräven kånkenväska, tjugo år gammal dieselbil och som tycker bensinen skall kosta hundra spänn litern.
Jo, visst skulle det vara skönt att slå en sådan blodig. 🙄
5 Guest(s)