July 27, 2002
Det finns två saker som äcklar mig i denna värld, det är medias snuskerier, hetsjakter, lögner, provocerande och rent allmänt äcklighet, det andra som äcklar mig är artister som har äckliga medier att tacka för sitt levebröd.
Denna här tråden var riktigt äcklig alltså. (innehållet i tråden vill säga)
April 30, 2004
Ptja, Låten var bättre än videon iaf...
Då tycker jag "Olinda - playboy bunny" är bättre i så fall.. & den ä ju inte mycket att pynta granen med.
-Kontrast
Edit:
Darakir wrote: Vad ni säger låter ju vettigt, då måste alltså alla ni vara oskyldiga till den jättekö som stod och väntade på en stund med Natacha på DH?
Självklart vill alla ha en del av kakan, sen att man låtsas att inte tycka om sötsaker är ju en sak..
-Kontrast
January 2, 2002
Må fan ta Natascha och Brinken.. Huga, var bland det sämsta jag hört utav AC/DC covers..
Som AB brukar skriva: Mattias rasar mot brinkenstjärna och Natascha.
Jag gillar AC/DC riktigt mycket så detta gör riktigt ont i hjärtat.
Edit: Någon som vet vem som är manager för dessa två?
April 30, 2004
June 3, 2001
Svaret på frågan och det är inte 42. :bgrin:
April 30, 2004
Gueno wrote: Svaret på frågan och det är inte 42. :bgrin:
Hahaha Näääe seriöst, sikken liten bock han är. mja inget överraskande.. (& han kallar sig kräsen :)R :)R :)R )
Jaja jag hade rätt iaf, Djävulen i (renaste form) i egen hög person!
-Kontrast
June 17, 2002
hahaha.. o så står de att det e hennes början till sångkarriär..
hon sjöng ju inte ett skit i låten.. hon bara horar sig i trosor o BH ju...
Ja det e tur att jag lyssna på kvalitee som Dire Straits o sånt..
Dagens musik handlar bara om störst tuttar o låta nån annan sjunga..
May 17, 2004
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :)R :)R :)R
Det måste vara ett skämt? Producenten måste skutas, han som filmade allt måste ta livet av sig och den som klippte och redigerade filmen måste lämna landet.
Manusförfattaren har säkert redan blivit lynchad...
det där var så kasst gjort, så mesigt mimat och så extremt dåligt filmat.
jag vet folk som nyligen börjat gå filmutbildningar som kommer på bättre idéer och många som kan filma bättre och redigera.
jag skulle kunna göra det bättre (jag har gjort bättre)
November 29, 2003
Fyfan vad jag stör mig på alla jävla b-kändisar.
Är det inte Darin så är det Agnes, Olinda, Natascha eller Robinsson Linda Rosing eller vad hon nu heter.
Oj glömmde nästan Robban också. Bryr mig sååååååå mycket om alla dessa b-kändisar. Sedan förstör Dom en så förbannat bra låt också, kill them.
1 Guest(s)