May 1, 2005
http://www.aftonbladet.se/vss/.....89,00.html 😮
Är rätt liberal av mig och tycker det gnälls för mycket bland moralkärringar vad gäller sex på TV hit och dit, men det där känns klart över gränsen. 😕
Redfaction wrote: Ähh kön är väl fan inte osmakligt, det är ju bara naturligt. Nakenhet döljs för mycket i dagens samhälla det är skadligt inte att visa nakenhet.
Skadligt och skadligt, du kan i alla fall åka in ifall du är "nekkid" på fel plats vid fel tillfälle.
Förargelseväckande utseende tror jag det hette..
😎
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 1, 2003
De får la ha sådana utställingar om de vill, men man ska inte bli påtvingad dem. Som det står i artikeln är det svårt att missa när de sitter i entrén på ett bibliotek.
Annars är konst och kulltur inget för mig, tycker bara det läggs massa onödiga pengar på det.
Edit: Stavfel
March 11, 2003
Problemet är att merparten av modern konst går ut på att uppröra, chocka eller förbrylla. Många av dagens "konstnärer" har ingen insikt i konst överhuvudtaget, oavsett om de har gått på konstfack eller inte.
Detta stöds av kultureliten, då de vill behålla sin status av exklusivitet, och därför fnyser åt konst som uppskattas av normalt folk.
January 12, 2004
Delph1 wrote: Konst är inte för personer med normalt psyke.
//Andreas
Dagens visdomsord.
En känd konstnär hade säkert kunnat få 200.000:- för en "installation" bestående av 5
sopsäckar fyllda med tomburkar.
"Det visar på den ökade alkoholkonsumtionen i vårt samhälle, och den i hög takt ökande
privatimporten av öl och andra rusdrycker.
Själv dricker jag hellre en flaska renat, innan jag börjar med mina konstverk"
😛
March 11, 2003
Krqagyzzz wrote: För att synas måste man höras... Det enklaste sättet att visa att man har något att komma med är att göra något extremt, något som uppmärksammans
Jo, idag är det så. Förr handlade det om att man faktiskt skulle kunna något. Idag handlar det om att man skall kunna påstå att man kan något.....
December 24, 2002
laudanum wrote: "Varför ska man vara upprörd över det här" säger mamman. På bilden skriker hennes son rakt ut o dottern vill gömma sig hos mamman, hmm undrar varför. =)
Eller så kanj det va så att det ser ut som det på bilden?
Flickan kanske är generad över att bli fotograferad o va med i tidningen, o pojken kanske är tagen precis i en mening o därför ser det ut som han skriker?
May 17, 2002
denstore wrote: [quote=Krqagyzzz]För att synas måste man höras... Det enklaste sättet att visa att man har något att komma med är att göra något extremt, något som uppmärksammans
Jo, idag är det så. Förr handlade det om att man faktiskt skulle kunna något. Idag handlar det om att man skall kunna påstå att man kan något.....
Det viktiga idag är inte vad du kan, det viktiga är vad andra tror dig kunna.
November 27, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=denstore][quote=Krqagyzzz]För att synas måste man höras... Det enklaste sättet att visa att man har något att komma med är att göra något extremt, något som uppmärksammans
Vilket är ett jävla hårt slag mot oss som faktiskt vet 😉
//Andreas
September 3, 2001
Delph1 wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=denstore][quote=Krqagyzzz]För att synas måste man höras... Det enklaste sättet att visa att man har något att komma med är att göra något extremt, något som uppmärksammans
Vilket är ett j**la hårt slag mot oss som faktiskt vet 😉
//Andreas
snyggt skruvat igen 😀
November 29, 2003
Redfaction wrote: Ähh kön är väl fan inte osmakligt, det är ju bara naturligt. Nakenhet döljs för mycket i dagens samhälla det är skadligt inte att visa nakenhet.
Testa posta lite goatse bilder här så ska du få se på andra bullar. 😉
On topic: tycker det är rejält opassande på ett bibliotek.
Det vistas allt för mycket barn där.
1 Guest(s)