October 21, 2005
"Panik i skoltrappa - åtta klämdes ihjäl
Någon ropade: Spöken kommer
Minst åtta skolelever dog och ytterligare 37 skadades när panik bröt ut i trängseln i ett trapphus i en skolbyggnad i Sichuanprovinsen i Kina, rapporterade statliga medier på onsdagen.
Olyckan inträffade på tisdagskvällen när grundskolebarnen hade avslutat sina lektioner. Kalabaliken bröt ut när någon ropade ”spöken kommer”. Enligt en lokaltidning fanns det ingen belysning i trapphuset. Tillståndet för fem av de skadade uppgavs vara kritiskt."
http://www.aftonbladet.se/vss/.....37,00.html
låter osannolikt 😕 8 stycken dog av att några skolelever sprang i en trappa? låter som ett benchmark program då gubbar ramlar ner för trappor :bgrin:
January 20, 2002
Moscow wrote: "Panik i skoltrappa - åtta klämdes ihjäl
Någon ropade: Spöken kommer
Minst åtta skolelever dog och ytterligare 37 skadades när panik bröt ut i trängseln i ett trapphus i en skolbyggnad i Sichuanprovinsen i Kina, rapporterade statliga medier på onsdagen.
Olyckan inträffade på tisdagskvällen när grundskolebarnen hade avslutat sina lektioner. Kalabaliken bröt ut när någon ropade ”spöken kommer”. Enligt en lokaltidning fanns det ingen belysning i trapphuset. Tillståndet för fem av de skadade uppgavs vara kritiskt."http://www.aftonbladet.se/vss/.....37,00.html
låter osannolikt 😕 8 stycken dog av att några skolelever sprang i en trappa? låter som ett benchmark program då gubbar ramlar ner för trappor :bgrin:
F#n vad läskigt.
Vad skum och kort nyhet :cy: :arg:.
Alla incidenter i Kina känns så överdramatiserade...
October 21, 2005
Freddah wrote: Tycker inte det låter allt för osannolikt. Kan säkert ha hänt. Skönt att ramla i den röran när en jäkla massa ungar flyr i panik - i en trappa på köpet. Kan nog få en hel del sparkar och tunga fötter lite varstans.
men hur fan dog dom liksom? blev dom söndertrampade så inälvorna flög åt alla håll eller gick huvet sönder så det var blod överallt? jävla massaker
January 17, 2002
Asiater är inte som alla andra, därför kan jag lätt acceptera att detta hänt.
Jag skulle även kunna acceptera att senaste trenden bland kinesiska ungdommar var att gå omkring med buttplugs med hästsvansar på stickandes ut genom byxorna/under kjolarna.
Inget förvånar mig med asiater längre 😛
September 20, 2001
CoLiC wrote:
Jag skulle även kunna acceptera att senaste trenden bland kinesiska ungdommar var att gå omkring med buttplugs med hästsvansar på stickandes ut genom byxorna/under kjolarna.Inget förvånar mig med asiater längre 😛
Det skulle bara inträffa om alla tittade på för mycket hentai 😀
October 25, 2003
Edvuld wrote: [quote=CoLiC] Jag skulle även kunna acceptera att senaste trenden bland kinesiska ungdommar var att gå omkring med buttplugs med hästsvansar på stickandes ut genom byxorna/under kjolarna.
Inget förvånar mig med asiater längre 😛
Det skulle bara inträffa om alla tittade på för mycket hentai 😀
Om? 😕
August 7, 2001
CoLiC wrote: Asiater är inte som alla andra, därför kan jag lätt acceptera att detta hänt.
Jag skulle även kunna acceptera att senaste trenden bland kinesiska ungdommar var att gå omkring med buttplugs med hästsvansar på stickandes ut genom byxorna/under kjolarna.Inget förvånar mig med asiater längre 😛
Sen är det ju också så att det bor 1 miljard människor i kina plus en massa mer i resten av asien. Många olika kulturer också, såklart att det finns massor av lustiga saker då. Samma sak i USA, många säger ju "only in the usa" men det bor en jävla massa mer människor där än vad det gör i sverige och då finns det ju såklart mer skit.
Men att det sen uppfinns dom mest sjuka sakerna i asien är ju en annan femma. :bgrin:
1 Guest(s)