[AB] Surprise, Paris Hiltons IQ.|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
[AB] Surprise, Paris Hiltons IQ.
ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
sp_UserOfflineSmall Offline
1
January 29, 2006 - 4:20 pm
sp_Permalink sp_Print
[Image Can Not Be Found]

"London ligger inte i Storbritannien - och alla i Europa pratar franska.
I alla fall om man ska tro Paris Hilton.
- Jag vet inte ens vad några av mina vänner heter, säger hon."

Jag ska erkänna att jag inte blir förvånad..
http://www.aftonbladet.se/vss/.....54,00.html

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Mouse
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 420
1009232
January 29, 2006 - 4:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja, inte någon direkt nyhet, men det behövs väl inte någon kärnfysiker för att räkna ut det.

N1ko
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 910
1009243
January 29, 2006 - 4:48 pm
sp_Permalink sp_Print

hon är inte heller en särskillt duktig skådis, ändå fick hon rollen i house of wax - hmmm - allt tack vare hennes pappa

Cirap
Member
Medlem
Forum Posts: 4230
1009253
January 29, 2006 - 5:06 pm
sp_Permalink sp_Print

N1ko wrote: hon är inte heller en särskillt duktig skådis, ändå fick hon rollen i house of wax - hmmm - allt tack vare hennes hemmavideo

rättad wink

jensa_morini
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 367
1009266
January 29, 2006 - 5:25 pm
sp_Permalink sp_Print

N1ko wrote: hon är inte heller en särskillt duktig skådis, ändå fick hon rollen i house of wax - hmmm - allt tack vare hennes pappa

hahaa aa eller så köpte hon rollen... 😛

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1851
1009269
January 29, 2006 - 5:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Hon är ju så korkad att det saknas motstycke, herregud 😮

oxiswoofer
Member
Medlem
Forum Posts: 2101
1009275
January 29, 2006 - 5:43 pm
sp_Permalink sp_Print

ähh lägg ner!

hon gör allt för att få vara i strålkastar ljuset... att ens folk orkar bry sig om henne..

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
1009281
January 29, 2006 - 5:52 pm
sp_Permalink sp_Print

Det där är ju inte direkt ett Hilton-fenomen, amerikanare över lag vet väldigt lite om allting utanför gränserna.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1009294
January 29, 2006 - 6:21 pm
sp_Permalink sp_Print

Ser henne nog som en Amerikansk version av Linda Rosing..
Skillnaden är iofs att Linda inte föddes med en silversked i munnen, där lär ha hamnat någe annat ganska tidigt gissar jag..
😎

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
1009324
January 29, 2006 - 7:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Stackars päron..

Vad låg hennes IQ på? 60?

Danne980
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 509
1009334
January 29, 2006 - 8:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Vad som är ännu värre är att det sitter väldigt mycket folk och hånar en person för att hon är osmart. Hon har tydligen gjort en hel del pengar på egen hand också, så med tanke på att hon som ni skriver är så korkad så har hon uträttat mer än att gapa i något forum om att människor som ni skulle ge vad om helst för att få träffa 10 minuter är osmarta. Tycker man ska ge henne lite cred i stället inte så lätt att vara så i rampljuset och bedömd av hela världen. Många av er har säkert någon lillasyster eller liknande, man borde inte skriva om någon det man inte vill ska skrivas om sina egna nära.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1009335
January 29, 2006 - 8:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Danne980 wrote: Vad som är ännu värre är att det sitter väldigt mycket folk och hånar en person för att hon är osmart. Hon har tydligen gjort en hel del pengar på egen hand också, så med tanke på att hon som ni skriver är så korkad så har hon uträttat mer än att gapa i något forum om att människor som ni skulle ge vad om helst för att få träffa 10 minuter är osmarta. Tycker man ska ge henne lite cred i stället inte så lätt att vara så i rampljuset och bedömd av hela världen. Många av er har säkert någon lillasyster eller liknande, man borde inte skriva om någon det man inte vill ska skrivas om sina egna nära.

Det är ganska lätt att dra in stålar enbart genom att man är kändis..
Såg nått avsnitt av normallife eller vad det hette, där påvisades knappast heller några tecken på begåvning..(Det sabbades bilar på en bilverkstad vill jag minnas)
Personligen ser jag inte en fet börs eller rika päron som tecken på intelligens.

malicious
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 153
1009355
January 29, 2006 - 9:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Att folk ens orkar bry sig om Hilton. En av världhistoriens största nollor, som totalt saknar talang i allt hon gör.

malicious
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 153
1009356
January 29, 2006 - 9:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Danne980 wrote: Vad som är ännu värre är att det sitter väldigt mycket folk och hånar en person för att hon är osmart. Hon har tydligen gjort en hel del pengar på egen hand också, så med tanke på att hon som ni skriver är så korkad så har hon uträttat mer än att gapa i något forum om att människor som ni skulle ge vad om helst för att få träffa 10 minuter är osmarta. Tycker man ska ge henne lite cred i stället inte så lätt att vara så i rampljuset och bedömd av hela världen. Många av er har säkert någon lillasyster eller liknande, man borde inte skriva om någon det man inte vill ska skrivas om sina egna nära.

Hur tror du hon har skramlat ihop sina pengar? Talang?

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1009366
January 29, 2006 - 9:27 pm
sp_Permalink sp_Print

malicious wrote: [quote=Danne980]Vad som är ännu värre är att det sitter väldigt mycket folk och hånar en person för att hon är osmart. Hon har tydligen gjort en hel del pengar på egen hand också, så med tanke på att hon som ni skriver är så korkad så har hon uträttat mer än att gapa i något forum om att människor som ni skulle ge vad om helst för att få träffa 10 minuter är osmarta. Tycker man ska ge henne lite cred i stället inte så lätt att vara så i rampljuset och bedömd av hela världen. Många av er har säkert någon lillasyster eller liknande, man borde inte skriva om någon det man inte vill ska skrivas om sina egna nära.

Hur tror du hon har skramlat ihop sina pengar? Talang?

Snabbkollade på One night in Paris för ett tag sen, våpet verkade inte ens ha talang inom den genren, och då är det illa vill jag mena.

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1009379
January 29, 2006 - 9:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Hon är ett spån och har inte tjänat ett öre på att vara smart utan endast på att bli utnyttjad i TV där hon gör bort sig med sina korkade "vänner".

//Andreas

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
1009384
January 29, 2006 - 10:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=Danne980]Vad som är ännu värre är att det sitter väldigt mycket folk och hånar en person för att hon är osmart. Hon har tydligen gjort en hel del pengar på egen hand också, så med tanke på att hon som ni skriver är så korkad så har hon uträttat mer än att gapa i något forum om att människor som ni skulle ge vad om helst för att få träffa 10 minuter är osmarta. Tycker man ska ge henne lite cred i stället inte så lätt att vara så i rampljuset och bedömd av hela världen. Många av er har säkert någon lillasyster eller liknande, man borde inte skriva om någon det man inte vill ska skrivas om sina egna nära.

Hon är ett spån och har inte tjänat ett öre på att vara smart utan endast på att bli utnyttjad i TV där hon gör bort sig med sina korkade "vänner".

//Andreas

Hon har ett framgångsrikt klädmärke.
Fast det är nog inte hon som styr det. :bgrin:

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
1009385
January 29, 2006 - 10:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Orka klanka ner på någon annan som man bara känner igenom pressen.

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
1009394
January 29, 2006 - 10:46 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Jag ska erkänna att jag inte blir förvånad..

... att aftonbladet skriver om något som totalt saknar nyhetsvärde.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1009414
January 29, 2006 - 11:38 pm
sp_Permalink sp_Print

DiDi wrote: [quote=ilg@dd]Jag ska erkänna att jag inte blir förvånad..

... att aftonbladet skriver om något som totalt saknar nyhetsvärde.

Hehehe, jo, det också förstås..
Dessvärre har jag ingen egen nyhetsbyrå, så jag får hålla tillgodo med det som finns..

*Edit*
Nu är det ju faktiskt inte bara AB som rapporterat om detta faktum att damen ifråga har klent med verksamhet mellan öronen.

I Expressen kan man läsa:
"Är Paris Hilton så dum som hon verkar eller spelar hon bara?
Ett juridiskt protokoll ger oss några ledtrådar.
Och det lutar åt bimbo-teorin.

På frågan om vem hon var med den aktuella kvällen svarar hon:
- Jag träffar så många människor. Jag vet inte ens vad en del av mina vänner heter.
När advokaten ber om efternamnet till en manlig bekant, blir svaret:
- Det är ett konstigt grekiskt namn. Som Douglas."

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 333
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL