"London ligger inte i Storbritannien - och alla i Europa pratar franska.
I alla fall om man ska tro Paris Hilton.
- Jag vet inte ens vad några av mina vänner heter, säger hon."
Jag ska erkänna att jag inte blir förvånad..
http://www.aftonbladet.se/vss/.....54,00.html
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Ser henne nog som en Amerikansk version av Linda Rosing..
Skillnaden är iofs att Linda inte föddes med en silversked i munnen, där lär ha hamnat någe annat ganska tidigt gissar jag..
😎
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 15, 2002
Vad som är ännu värre är att det sitter väldigt mycket folk och hånar en person för att hon är osmart. Hon har tydligen gjort en hel del pengar på egen hand också, så med tanke på att hon som ni skriver är så korkad så har hon uträttat mer än att gapa i något forum om att människor som ni skulle ge vad om helst för att få träffa 10 minuter är osmarta. Tycker man ska ge henne lite cred i stället inte så lätt att vara så i rampljuset och bedömd av hela världen. Många av er har säkert någon lillasyster eller liknande, man borde inte skriva om någon det man inte vill ska skrivas om sina egna nära.
Danne980 wrote: Vad som är ännu värre är att det sitter väldigt mycket folk och hånar en person för att hon är osmart. Hon har tydligen gjort en hel del pengar på egen hand också, så med tanke på att hon som ni skriver är så korkad så har hon uträttat mer än att gapa i något forum om att människor som ni skulle ge vad om helst för att få träffa 10 minuter är osmarta. Tycker man ska ge henne lite cred i stället inte så lätt att vara så i rampljuset och bedömd av hela världen. Många av er har säkert någon lillasyster eller liknande, man borde inte skriva om någon det man inte vill ska skrivas om sina egna nära.
Det är ganska lätt att dra in stålar enbart genom att man är kändis..
Såg nått avsnitt av normallife eller vad det hette, där påvisades knappast heller några tecken på begåvning..(Det sabbades bilar på en bilverkstad vill jag minnas)
Personligen ser jag inte en fet börs eller rika päron som tecken på intelligens.
January 12, 2004
Danne980 wrote: Vad som är ännu värre är att det sitter väldigt mycket folk och hånar en person för att hon är osmart. Hon har tydligen gjort en hel del pengar på egen hand också, så med tanke på att hon som ni skriver är så korkad så har hon uträttat mer än att gapa i något forum om att människor som ni skulle ge vad om helst för att få träffa 10 minuter är osmarta. Tycker man ska ge henne lite cred i stället inte så lätt att vara så i rampljuset och bedömd av hela världen. Många av er har säkert någon lillasyster eller liknande, man borde inte skriva om någon det man inte vill ska skrivas om sina egna nära.
Hur tror du hon har skramlat ihop sina pengar? Talang?
malicious wrote: [quote=Danne980]Vad som är ännu värre är att det sitter väldigt mycket folk och hånar en person för att hon är osmart. Hon har tydligen gjort en hel del pengar på egen hand också, så med tanke på att hon som ni skriver är så korkad så har hon uträttat mer än att gapa i något forum om att människor som ni skulle ge vad om helst för att få träffa 10 minuter är osmarta. Tycker man ska ge henne lite cred i stället inte så lätt att vara så i rampljuset och bedömd av hela världen. Många av er har säkert någon lillasyster eller liknande, man borde inte skriva om någon det man inte vill ska skrivas om sina egna nära.
Hur tror du hon har skramlat ihop sina pengar? Talang?
Snabbkollade på One night in Paris för ett tag sen, våpet verkade inte ens ha talang inom den genren, och då är det illa vill jag mena.
November 27, 2003
Hon är ett spån och har inte tjänat ett öre på att vara smart utan endast på att bli utnyttjad i TV där hon gör bort sig med sina korkade "vänner".
//Andreas
August 7, 2001
Delph1 wrote: [quote=Danne980]Vad som är ännu värre är att det sitter väldigt mycket folk och hånar en person för att hon är osmart. Hon har tydligen gjort en hel del pengar på egen hand också, så med tanke på att hon som ni skriver är så korkad så har hon uträttat mer än att gapa i något forum om att människor som ni skulle ge vad om helst för att få träffa 10 minuter är osmarta. Tycker man ska ge henne lite cred i stället inte så lätt att vara så i rampljuset och bedömd av hela världen. Många av er har säkert någon lillasyster eller liknande, man borde inte skriva om någon det man inte vill ska skrivas om sina egna nära.
Hon är ett spån och har inte tjänat ett öre på att vara smart utan endast på att bli utnyttjad i TV där hon gör bort sig med sina korkade "vänner".
//Andreas
Hon har ett framgångsrikt klädmärke.
Fast det är nog inte hon som styr det. :bgrin:
DiDi wrote: [quote=ilg@dd]Jag ska erkänna att jag inte blir förvånad..
... att aftonbladet skriver om något som totalt saknar nyhetsvärde.
Hehehe, jo, det också förstås..
Dessvärre har jag ingen egen nyhetsbyrå, så jag får hålla tillgodo med det som finns..
*Edit*
Nu är det ju faktiskt inte bara AB som rapporterat om detta faktum att damen ifråga har klent med verksamhet mellan öronen.
I Expressen kan man läsa:
"Är Paris Hilton så dum som hon verkar eller spelar hon bara?
Ett juridiskt protokoll ger oss några ledtrådar.
Och det lutar åt bimbo-teorin.
På frågan om vem hon var med den aktuella kvällen svarar hon:
- Jag träffar så många människor. Jag vet inte ens vad en del av mina vänner heter.
När advokaten ber om efternamnet till en manlig bekant, blir svaret:
- Det är ett konstigt grekiskt namn. Som Douglas."
2 Guest(s)