November 29, 2003
a01marev wrote: Riktigt fult av aftonbladet att formulera det så att man tror att Emelia var orsaken till olyckan. Läser man inte sista två raderna så framgår det inte att on var oskyldig.
Precis, för det första körde hennes mor bilen.
Sedan så var det 10 årsedan och dom blev påkörda bakifrån. (tänk er att få köra på Emelia bbakifrån 😉 ) iallafall så slungades dem över på fel sida och träffade den andra bilen.
whak wrote: [quote=a01marev]Riktigt fult av aftonbladet att formulera det så att man tror att Emelia var orsaken till olyckan. Läser man inte sista två raderna så framgår det inte att on var oskyldig.
Precis, för det första körde hennes mor bilen.
Sedan så var det 10 årsedan och dom blev påkörda bakifrån. (tänk er att få köra på Emelia bbakifrån 😉 ) iallafall så slungades dem över på fel sida och träffade den andra bilen.
Med tanke på att hon då borde ha varit 12 år, så torde tanken "(tänk er att få köra på Emelia bbakifrån 😉 )" anses en smula bisarr.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 28, 2002
Json_81 wrote: Typiskt AB.
De lite finstilt står det att det var 10 år sedan och att det var hennes mamma som körde.
Förresten, hur kan hon haft körtkort i 5 år om han är 22?
Ganska klantigt att bli påkörd av en buss bakifrån..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Redfaction wrote: Hon är ju den mest korkade brud som gått i ett par skor.
Och med det menar du att dokusåpakändisarna med Emma Andersson i spetsen ständigt går barfota?`
🙄
November 27, 2003
Om jag brydde mig skulle jag nästan kunna tänka mig skriva till den så kallade reportern, men detta är AB så ... nej.
Carl-Erik Boman wrote: Journalisterna är ju jävligt dåliga. Många har ju gått SO-linjen och kan ju varken läsa eller skriva.
CarlErik Boman wrote: Man får anta att den som skrivit det har menat något, om han inte är en idiot.
Antagligen har man menat något, annars har man inte satt sig att skriva något -- om man inte är journalist.
//Andreas
June 27, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Redfaction]Hon är ju den mest korkade brud som gått i ett par skor.
Och med det menar du att dokusåpakändisarna med Emma Andersson i spetsen ständigt går barfota?`
🙄
Haha okej men hon är med i samma gäng som de. Och jag tycker att korkade brudar är det mest osexigaste som finns. Mi flickvän är fin som fan men smart är hon. Hon arbetar som tandhygenist..:)
July 4, 2003
Det finns verkligen inte mycket sämre journalister än AB, så jävla trist att man ska hålla på o rota i det förflutna och försöka vrida texten till något skittaskigt. Usch! Att det inte tar på deras moral förstår jag bara inte.
Mmm Emelia.. =P~
Men hon skulle Aldrig få sitta någon annanstan än i passagerarsätena i min bil !
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
November 22, 2001
ilg@dd wrote: [quote=Json_81]Typiskt AB.
De lite finstilt står det att det var 10 år sedan och att det var hennes mamma som körde.
Förresten, hur kan hon haft körtkort i 5 år om han är 22?
Ganska klantigt att bli påkörd av en buss bakifrån..
Ursäkta, min korrekturläsare e sjuk 😉
April 30, 2005
1 Guest(s)