September 25, 2005
March 14, 2004
Delph1 wrote: [quote=skinner]Sorligt, men tyckte han var lite ego som ändå tog självmord och lämnade sina barn efter sig, det älsta var 15 år.
Gullegossen har uppenbarligen aldrig mått så dåligt att han hamnat i dom tankegångarna hör jag.
//Andreas
Nej och tur är väll det? Jag fårsår att han vill ta självmord när han mår så dåligt. Men samtidigt tycker jag mycket synd om barnen som måste växa upp utan sin pappa, och dessutom ha vetskapen att han tog sitt liv.
Men jag är ledsen att han tog sitt liv. Han var en rolig komiker.
November 27, 2003
skinner wrote: [quote=Delph1][quote=skinner]Sorligt, men tyckte han var lite ego som ändå tog självmord och lämnade sina barn efter sig, det älsta var 15 år.
Gullegossen har uppenbarligen aldrig mått så dåligt att han hamnat i dom tankegångarna hör jag.
//Andreas
Nej och tur är väll det? Jag fårsår att han vill ta självmord när han mår så dåligt. Men samtidigt tycker jag mycket synd om barnen som måste växa upp utan sin pappa, och dessutom ha vetskapen att han tog sitt liv.
Det ger perspektiv som du verkar sakna.
//Andreas
March 14, 2004
Delph1 wrote: [quote=skinner][quote=Delph1][quote=skinner]Sorligt, men tyckte han var lite ego som ändå tog självmord och lämnade sina barn efter sig, det älsta var 15 år.
//Andreas
//Andreas
Förstår om man mådde så dåligt att han inte ville leva mer. Man kan kalla det misslyckande av psykvården. Jag förstår att om man är så ledsen så tänker man på ett annat sätt. Men om man tar livet av sig så slipper man sin sorg, men man ger någon annan sorg i stället.
November 27, 2003
skinner wrote: Förstår om man mådde så dåligt att han inte ville leva mer. Man kan kalla det misslyckande av psykvården. Jag förstår att om man är så ledsen så tänker man på ett annat sätt. Men om man tar livet av sig så slipper man sin sorg, men man ger någon annan sorg i stället.
Det funkar inte så. Som Obelix skrev tidigare så ser man sitt eget försvinnande som en lättnad, inte tyngd för andra.
//Andreas
September 12, 2001
skinner wrote: [quote=Delph1][quote=skinner][quote=Delph1][quote=skinner]Sorligt, men tyckte han var lite ego som ändå tog självmord och lämnade sina barn efter sig, det älsta var 15 år.
//Andreas
//Andreas
Förstår om man mådde så dåligt att han inte ville leva mer. Man kan kalla det misslyckande av psykvården. Jag förstår att om man är så ledsen så tänker man på ett annat sätt. Men om man tar livet av sig så slipper man sin sorg, men man ger någon annan sorg i stället.
Stäng igen kakluckan nu...denna tråd handlar inte om psykvården alls!
March 14, 2004
skiroy wrote: Stäng igen kakluckan nu...denna tråd handlar inte om psykvården alls!
Det gör den väll, anledningen till att han tog självmord var att han inte fick vård.
Men anledningen till att jag postade här igen är att jag undrar i vilka tv program som Svullo medverkade i? Minns han från på rymmen samt en massa klipp jag har sett på nätet. Man i vilka fler tv program medverkade han i? Minns att han var programledare på 4:an men vilket program var det?
September 12, 2001
skinner wrote: [quote=skiroy]Stäng igen kakluckan nu...denna tråd handlar inte om psykvården alls!
Det gör den väll, anledningen till att han tog självmord var att han inte fick vård.
Men anledningen till att jag postade här igen är att jag undrar i vilka tv program som Svullo medverkade i? Minns han från på rymmen samt en massa klipp jag har sett på nätet. Man i vilka fler tv program medverkade han i? Minns att han var programledare på 4:an men vilket program var det?
För sista gången...tråden handlar inte om psykvården alls.
Men ta dig en titt på dessa och googla efter resten av det du efterfrågar.
http://media.putfile.com/Svullo---Elake-Polisen-rycker-ut
http://media.putfile.com/svullo-klubba
March 15, 2002
skiroy wrote: [quote=skinner][quote=skiroy]Stäng igen kakluckan nu...denna tråd handlar inte om psykvården alls!
Tråden handlar om svullos död och eftersom den till stor del beror på den dåliga psykvården så förstår jag inte varför de inte skulle få diskutera den här.
September 25, 2005
http://www.svullo.se
hedra våran hjälte där.
May 17, 2004
MoNsTeR wrote: [quote=skiroy][quote=skinner][quote=skiroy]Stäng igen kakluckan nu...denna tråd handlar inte om psykvården alls!
Tråden handlar om svullos död och eftersom den till stor del beror på den dåliga psykvården så förstår jag inte varför de inte skulle få diskutera den här.
tex när en vän dör så börjar du väll inte prata om hur kass upväxt han hade på hans begravning.
det är bäst om vi håller den här tråden fri från allt vad psykvården är. diskutera vidare i en annan tråd, tex denna https://www.nordichardware.se/forum/jag-vill-prata-om-psykvrden-vt129104.html
April 30, 2004
Väldigt ledsamt att höra!
Micke har gjort väldigt mycket roligt & bra.
Jag tror att han blivit underskattad av många, säkert på grund av att man endast sett några av de sjukare sakerna han gjort & sen bestämt sig för att han är inte riktigt normal (plus att tro att han beter sig så privat ).
Men svullo bjöd på många roliga stunder, det kommer jag inte att glömma.
Jag tror även att Micke Dubois var en mycket bra & varm familjefar "off stage" när svullo fick slänga av sig masken
Vilket även han själv vittnade om de många gånger man sett honom gå & shopa med sina barn i diverse köpcentrum här runtkring
För Svullo & Micke var trotts vad många inte förstår 2 olika personer..
Lite synd att många missuppfattade det så grovt.
Jag gillar skarpt några av hans tidigare små "hemma filmningar" när han åkte runt med en kamra & filmade sig själv gå runt & göra narr & gud vet vad av folt runt om i sverige.
Det var humor de!
-Kontrast
September 12, 2001
Kontrast wrote: Väldigt ledsamt att höra!
Micke har gjort väldigt mycket roligt & bra.
Jag tror att han blivit underskattad av många, säkert på grund av att man endast sett några av de sjukare sakerna han gjort & sen bestämt sig för att han är inte riktigt normal (plus att tro att han beter sig så privat ).
Men svullo bjöd på många roliga stunder, det kommer jag inte att glömma.
Jag tror även att Micke Dubois var en mycket bra & varm familjefar "off stage" när svullo fick slänga av sig masken
Vilket även han själv vittnade om de många gånger man sett honom gå & shopa med sina barn i diverse köpcentrum här runtkringFör Svullo & Micke var trotts vad många inte förstår 2 olika personer..
Lite synd att många missuppfattade det så grovt.Jag gillar skarpt några av hans tidigare små "hemma filmningar" när han åkte runt med en kamra & filmade sig själv gå runt & göra narr & gud vet vad av folt runt om i sverige.
Det var humor de!-Kontrast
En sak kan jag säga.
Micke Dubois var knappast den många tror att han var genom hans "rolltolkning" Svullo.
En helt annan person och inte på det negativa sättet om man säger så.
:pray: Micke Dubois :pray:
R.I.P
2 Guest(s)