July 4, 2003
Pratar ni om grabben som inte kommit i målbrottet ännu och var gift med Carola!? :bgrin:
Ja han som stod och sköt Hjort från sitt köksfönster 😛 🙄
Säga vad man vill om han, men han verkar ha lätt för att trampa i klaveret.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
February 16, 2004
Försvaret kan inte göra nåt mot terrorister direkt. Sen finns det inte så mycket terrorism som USA och media visar speciellt då USA.
Det var ju lite folk som dog i WTC mot hur många egna soldater de dödar då de ska leka jordens härskare å bomba spränga och kriga för att visa att de är bäst.
Händer nåt i sverige tror jag mera det är en störd person som vil ha uppmärksamhet med sin död.
November 27, 2003
NiCKE^ wrote: Men låt dom bomba, då kanske dom fattar varför finnarna inte tar in invandrare! Fan ska folk som styrt sitt eget land och misslyckats komma hit o försöka på ny kula här? Kommer ju inte bli annat än dåligt.
Jag missa visst denna förut, men det var det mest hysteriskt korkade jag hört på år och dar :)R :)R :)R :)R
//Andreas
January 28, 2004
Sverige är ett litet skitland som inte har gjort en fluga förnär mot någon på 200år, nej det kommer inte komma arabiska terrorister hit.
Händer det något terroristigt så är det för att det är världens undergång eller ett inrikesproblem.
Ex på inrikesproblem skulle kunna vara att man börjar tröttna på den korkade och sexistiska skiten kvällstidningarna skriver och ett par redaktioner ryker.
Skämt åsido, extremister kommer alltid att finnas, terrorism är den maktlöses sista utväg.
September 30, 2004
June 3, 2001
Hehe.. kolla här då.
http://www.islam-minbar.net/mo.....ic_id=2692
Förstår inte mycket av texten...
1 Guest(s)