November 4, 2001
vad jag vet är det bevisat i studie att kvinnor kör sämre!
Sen att det är flera män som är inblandade i olyckor kan ju ha att göra med att det är flera män som kör bil än kvinnor!
Säger det än en gång:
Om mannen bara är en idiot vad lämnar det kvinnan?
Vad är värst? att vara idioten eller den som är beroende av idioten?
June 27, 2002
Vara att se på det Colin bruakr skriva varje vinter.
Kolla på de bilar som inte har skapade rutor och immiga rutor, oftast är det en stressad kvinna bakom ratten.
De flesta kvinnor stresar me rän män alltså också farligare på vägen än män. Lyckligtvis är jag sambo med en tjej som kan köra bil.
August 23, 2001
Akatosh wrote: I stort sett så stämmer det, visst det finns kvinnor som kör bil packade, för fort och utan bälte men det är långt fler män som gör detsamma.
Det räcker med att köra på valfri motorväg i 110 och så tittar man på bilarna som kör om en, generellt bara män och de flesta av dem håller ingen tresekundersavstånd heller (knappt en sekund heller).
börjar man kolla efter när man möter och ser andra trafikanter så är det mestadels män som kör, så det kan väl vara en anledning till att män orsakar mera då? eller?
July 4, 2003
"Det kan vara unga tjejer som åker med killar som har druckit för mycket"
Varför i helvete satte de sig i bilen då?!
"Män vill ha jeepar med stora fronter"
Vad jag har hört av undersökningar så är det Kvinnorna som gillar den höga positionen och säkerheten.
Ne nu ska jag ut och köra lite bil och ser jag en kärring så ska hon mejjas ner. Så är det bara. Hejs
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
January 11, 2002
" - Bilen är männens mest dödliga vapen. Den kvinnliga trafikdöden är en hittills osynlig del av mäns strukturella våld mot kvinnor."
hehehehe 😀 roligaste 2 meningarna jag läst på jävligt länge!!
Nu är det ju så här då, män kör mer bil, män orsakar fler olyckor, FLER MÄN dör i trafiken. Hur är detta våld mot kvinnor?
Hur kan man om man har mer än 2 IQ få detta att vara våld mot kvinnor? Hur tänker man?! 🙂 Ett mysterium.
November 27, 2003
nXsty wrote: [quote=[PITA]Neo]" - Bilen är männens mest dödliga vapen. Den kvinnliga trafikdöden är en hittills osynlig del av mäns strukturella våld mot kvinnor."
Fan grabbar! Dom har kommit på vår hemlighet! :cy:
Lungt, dom vet inte om hur vi förtrycker telefonister eller utnyttjar matkassorna för att se ner på dom ännu 😉
//Andreas
September 12, 2001
Delph1 wrote: [quote=nXsty][quote=[PITA]Neo]" - Bilen är männens mest dödliga vapen. Den kvinnliga trafikdöden är en hittills osynlig del av mäns strukturella våld mot kvinnor."
Lungt, dom vet inte om hur vi förtrycker telefonister eller utnyttjar matkassorna för att se ner på dom ännu 😉
//Andreas
Du skulle ju hålla tyst om det där var det sagt ! 😉
November 27, 2003
skiroy wrote: [quote=Delph1][quote=nXsty][quote=[PITA]Neo]" - Bilen är männens mest dödliga vapen. Den kvinnliga trafikdöden är en hittills osynlig del av mäns strukturella våld mot kvinnor."
//Andreas
*oops* :bgrin: */me rapporterar till det statligt subventionerade hemliga sällskapet för arbetandet mot de dolda förtryck av kvinnor som män byggt in i det svenska samhället av män under 12000 år*
//Andreas
October 31, 2003
skiroy wrote: [quote=Delph1][quote=nXsty][quote=[PITA]Neo]" - Bilen är männens mest dödliga vapen. Den kvinnliga trafikdöden är en hittills osynlig del av mäns strukturella våld mot kvinnor."
//Andreas
Det är just pga av sådana som Delph1 som sånt här kommer ut. Vi kan ses i gamla Tandläkarlokalerna i Jönne i kväll och snacka ihop oss igen.
May 17, 2004
:)R
ska man skratta eller gråta? idioti har ännu en gång bytt ansickte. det är helt omöjligt att få bort den. som att hitta en nål i en höstack. du kan leta med dina händer i oändlighet men du hittar inte var den är. roten till all frusturation. men det snabbaste sättet att hitta nålen är att bränna ned stacken.
nä nu ska ja ut med bilen.
2 Guest(s)