September 7, 2003
Jobbigt efter fyra år 😉
June 23, 2002
Delph1 wrote: Trodde faktiskt han hade gjort det. Spoling åker till Grekland för att supa, hamnar i slagsmål, någon sticker ner någon...
Skönt för han att det är över hur som helst.
//Andreas
Mjo, trodde nästan också det. Verkade som det också.
Sen snackade jag med en som hade en polare som träffat honom där nere och då flashade han med sin kniv som han precis hade köpt. 🙄
February 1, 2002
Adam wrote: [quote=Delph1]Trodde faktiskt han hade gjort det. Spoling åker till Grekland för att supa, hamnar i slagsmål, någon sticker ner någon...
//Andreas
Jag tror fortfarande att han är inblandad...
Samma här, jag är ganska övertygad om det.
Grabben hade tur.
November 27, 2003
Starscream wrote: [quote=Adam][quote=Delph1]Trodde faktiskt han hade gjort det. Spoling åker till Grekland för att supa, hamnar i slagsmål, någon sticker ner någon...
//Andreas
Grabben hade tur.
Jag med, men som sagt nu är det över ...
//Andreas
April 14, 2002
macrus wrote: [quote=Delph1]Trodde faktiskt han hade gjort det. Spoling åker till Grekland för att supa, hamnar i slagsmål, någon sticker ner någon...
//Andreas
Mjo, trodde nästan också det. Verkade som det också.
Sen snackade jag med en som hade en polare som träffat honom där nere och då flashade han med sin kniv som han precis hade köpt. 🙄
Man fick lite av den känslan av honom som person, tycker jag.
December 28, 2004
Starscream wrote: [quote=Adam][quote=Delph1]Trodde faktiskt han hade gjort det. Spoling åker till Grekland för att supa, hamnar i slagsmål, någon sticker ner någon...
//Andreas
Grabben hade tur.
Tror också han har något med det att göra, dock får ingen veta, det blir en mörk hemlighet han kommer bära med sig resten av hans liv.
1 Guest(s)