September 12, 2001
beta wrote: Helt klart. PC-folk får ju sitta uppe hela nätterna och dricka cola för att få rätt på sina datorer. Det sänker deras imunförsvar vilket sedan leder till att de blir förkylda. Sen var det ju förkylningarna som leder till fetma.
Så, datorvirus gör dig tjock/sjuk. :bok:
Kom igen ditt "fetto"!
Jag dricker cola kanske 1-2 gånger på ett år fast jag kör med PC och lustigt nog. Jag har aldrig några problem med mina burkar.
Det är lustigt...du passar alltid på att slänga in flames vad gäller mac.
Men så är du långt i från alltid frisk heller...tvärtom skulle jag säga. 😉
Så har vi ju också det där med ditt bruk av substanser också...
June 11, 2001
ilg@dd wrote: Lustigt, jag dricker nästan aldrig Cola och har haft min Windowsinstallation i över 1 år nu utan problem.
Jag har inga speciella problem med min maskin och dricker inte cola heller, hmmm :-k
skiroy wrote: Kom igen ditt "fetto"!
Jag dricker cola kanske 1-2 gånger på ett år fast jag kör med PC och lustigt nog. Jag har aldrig några problem med mina burkar.
Låter inte så svårt att panta 2 burkar 😛
Polekatt wrote: efter lumpen så har det stadigt gått utför, nu 3 år senare så börjar man skymta en viss kula, och orden som "jag är fet" börjar komma upp i skallen :D.
men sen är jag alldeles för dålig på att motionera och har ett kontors jobb, så jag skyller på det 😀
Allvar? Du jobbar som ett helt kontor och går upp i vikt???? Hur fan... :bgrin: Inte undra på att byråkrater är sega i skallen alltså!
1 Guest(s)