December 28, 2004
azN- wrote: [quote=NES_Boy][quote=obelix][quote=NES_Boy][quote=azN-][quote=Delph1][quote=Hauk]Annie försökte ju stjäla Olivias barn i Sunset Beach. Det är säkert därifrån.
Jag känner mig jävligt sorglig då jag vet precis vad du pratar om :cy:
//Andreas
jo samma här, men det var trots allt ett sommarlov med dåligt väder 🙄
Mycket dåligt väder! :bgrin:
Undra vad hon skulle få för straff i sverige, dömd till psykvård på öppen anstalt? 😕
det är två skilda saker min vän...
Oops
Vad heter dom där psyken som mest kan liknas vid hotell med vissa begränsningar då?
låter precis som ett svenskt fängelse.
Haha, jag vet också vad ni snackar om... det är synd om oss som inte hade bättre för oss på eftermiddagen för ett himla bra tag sedan ;D
October 31, 2003
Black_light wrote: [quote=MoparPower][quote=Ctrl]Har för mig jag hört om något liknande för ett tag sedan.
Ja, Sydamerika och det lyckades.
Finns det någon artikel om det eller, med länk alltså?
Nej, men det hände och då kanske det finns på google. Om du inte vill ta mitt ord alltså. Mamman överlevde har jag för mig.
May 1, 2005
MoparPower wrote: [quote=Black_light][quote=MoparPower][quote=Ctrl]Har för mig jag hört om något liknande för ett tag sedan.
Ja, Sydamerika och det lyckades.
Finns det någon artikel om det eller, med länk alltså?
Nej, men det hände och då kanske det finns på google. Om du inte vill ta mitt ord alltså. Mamman överlevde har jag för mig.
Nejnej, alltså jag tror på dig. Skulle bara vilja se det i en artikel, typ bilden eller så. Kan ju inte vara en vidare fin bild av det där.
August 4, 2005
1 Guest(s)