March 14, 2004
http://www.aftonbladet.se/vss/.....99,00.html
Så sjukt patetiskt! Ska vi lägga pengar på att byta ut vägskyltar bara för att det är en man på dom? Nej där sjönk MP lite lägre ner i mina ögon än vad dom redan är!
Jaja, det är bara min åsikt, vad är din?
November 22, 2001
airman wrote: dumt att byta ut. Men visst! Vid nybyggda övergångsställen kan de väl slänga upp en "fru gårman" istället om de tycker att det är så viktigt. Inte mig emot
Ja, precis.
Nybyggda och skyltar som ska bytas ut för de rita vad de vill på.
Men att slösa tid o pengar på att byta fullt funktionsdugliga är ju idioti.
November 4, 2001
Lika patetiskt som när dom tog bort "Välkommen till Karlskrona"-skylten hemma....
Dom la ut massa med pengar på en ny fin skylt, och sen var det någon som reagerade på att det var en svensk varvsarbetande man, en svensk IT-kille och ett svenskt skolbarn, mao inga invandrare på skylten.
Därför tog dom ner den igen, och såvitt jag vet så blev det ingen ny skylt.
Även invandrarna tyckte detta var idiotiskt 😛
May 10, 2002
Spannen wrote: Lika patetiskt som när dom tog bort "Välkommen till Karlskrona"-skylten hemma....
Dom la ut massa med pengar på en ny fin skylt, och sen var det någon som reagerade på att det var en svensk varvsarbetande man, en svensk IT-kille och ett svenskt skolbarn, mao inga invandrare på skylten.
Därför tog dom ner den igen, och såvitt jag vet så blev det ingen ny skylt.Även invandrarna tyckte detta var idiotiskt 😛
Jävlar, jag undrar vad dom tar bort när dom märker att Karlskrona ligger i Sverige! :cy:
December 5, 2001
Spannen wrote: Lika patetiskt som när dom tog bort "Välkommen till Karlskrona"-skylten hemma....
Därför tog dom ner den igen, och såvitt jag vet så blev det ingen ny skylt.Även invandrarna tyckte detta var idiotiskt 😛
Längesen eller?
November 4, 2001
Sardaukar wrote: [quote=Spannen]Lika patetiskt som när dom tog bort "Välkommen till Karlskrona"-skylten hemma....
Längesen eller?
Tjaa, var väl kanske 2 år sen... du menar inte att du inte uppmärksammat det? Var ju ett herrans rabalder i bland annat BLT 😛
(kanske inte världens mest tillförlitliga källa, men första som kom upp på google: http://www.nd.se/nyheter/dokument.asp?dokID=99 )
March 7, 2004
det vore ju mer konstigt om en invandrare var med O_O det finns ju trots allt fler svenskar än invandrare i Sverige 😛
1 Guest(s)