June 28, 2001
Delph1 wrote: Nej, för fan har tillräckligt svårt att hålla ögonen på vägen ändå. Mer kvinnlig fägring behövs knappast kring vägarna. Farligt.
//Andreas
Amen, läs min signatur. kvinnornas skönhet är en livsfara i trafiken =)
-----------------------------
Kan inte någon med paint skills rita en skylt med en riktigt fet kvinna med stora valkar ?
ska det vara rättvist måste ju det finnas avbilder på alla typer av människor.
December 5, 2001
Spannen wrote: [quote=Sardaukar][quote=Spannen]Lika patetiskt som när dom tog bort "Välkommen till Karlskrona"-skylten hemma....
Dom la ut massa med pengar på en ny fin skylt, och sen var det någon som reagerade på att det var en svensk varvsarbetande man, en svensk IT-kille och ett svenskt skolbarn, mao inga invandrare på skylten.
Därför tog dom ner den igen, och såvitt jag vet så blev det ingen ny skylt.Även invandrarna tyckte detta var idiotiskt 😛
Längesen eller?
Tjaa, var väl kanske 2 år sen... du menar inte att du inte uppmärksammat det? Var ju ett herrans rabalder i bland annat BLT 😛
(kanske inte världens mest tillförlitliga källa, men första som kom upp på google: http://www.nd.se/nyheter/dokument.asp?dokID=99 )
Flyttade hit för drygt 2 år sedan 😛
July 4, 2003
Det heter HERR Gårman pga att det liknar HÄR Går man så att småungarna ska hajja!!!!
Fru gårman? Vadå ska ungarna tro att hon är någon jävla gourmand eller ?!
Ja'a, när jag var o praoade i Riksdagen så insåg jag hur sjukt jävla stressigt det är att vara politiker. HUR I HELVETE KAN MAN DÅ BÖRJA BRY SIG OM EN SÅDAN HÄR PETITESS!??!
ursäkta mig men jag tror det är denna satans tyska radioprataren på techno4ever radio som gör mig tokig av att han säger två ord och sedan drar upp volymen till låten för att en halv sekund senare dra ner igen och snacka två ord till och repetera detta i 5 jävla minuter!!
Tack för mig, avreagerad.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
2 Guest(s)