March 15, 2002
Peter@20ghz wrote: Är det ingen mer än jag som undrar över huruvida föräldrar är inkopplade?
kurator, psykolog och hela den Apparaten?
För detta är väl inget som ni ungar försöker smussla med?
Hon kanske inte funderar så mycket på det nu, men detta lär bli bra tufft för tjejen, mentalt och socialt.
Dessutom så måste ju föräldrarna få reda på det eftersom hon bara är 14.
January 12, 2004
Gueno wrote: [quote=x-per]HMm har aldrig förstått varför alla ska envisas med
att komma innuti honorna!
Mycket softare att lägga det på andra ställen!
Lite säkrare också 😉
Japp japp japp..
Men å andra sidan är det jävligt najs att lägga dom små liven i honorna också. 😀
Du har inte fått sexualundervisning va?
Det är inte säkert att dra sig ur innan, det kommer små rackare innan det stora lasset kommer...
Dom små jäklarna skickar ut scouter som kollar läget innan hela gänget kommer...
[Gamepredator wrote: Sulan]Föräldrarna vet inget, men det kommer....
Kallar du mig unge? Kom hit och kör hö me mig så åker du hem med en "snorvalps-stämpel" i pannan...
Baggis...
Kör du balar, löshö, eller vad?
March 11, 2003
Peter@20ghz wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Kallar du mig unge? Kom hit och kör hö me mig så åker du hem med en "snorvalps-stämpel" i pannan...
Been there, done that. 🙂
Du må vara tuffast på NH, men jag är segast. O:)
Jaja, ni kan få köra hur mycket hö ni vill. Under tiden sitter jag på punchverandan och studerar hur hur flitigt drängarna arbetar på mina ägor....:D
March 11, 2003
[Gamepredator wrote: Sulan]Föräldrarna vet inget, men det kommer....
Kallar du mig unge? Kom hit och kör hö me mig så åker du hem med en "snorvalps-stämpel" i pannan...
Du är 17. Du har en gravid flickvän. Era föräldrar vet inget, och du undrar hur lång tid man kan dra ut på graviditeten innan det blir för sent för abort. Du tror du är vuxen. Du kvalar in som snorvalp på alla sätt och vis, vännen....
August 24, 2002
x-per wrote: Eller förresten.....det är ju Sulan vi snackar om!
Vi vet inte någonting om får eller kossor, fråga veterinären, dom borde veta 😉
hahaha, fyfan!
Men seriöst, i mitt högstadie var det en tjej som blev gravid och födde en unge. (ok, var inte lustiga där)...
Ta detta med barnmorskor o gyn o hela den balunsen, detta är knappast något ett gäng killar på ett dataforum ska disskutera =).
Hoppas du tänker följa med henne till dessa saker nu. 🙂
June 3, 2001
obelix wrote: Du har inte fått sexualundervisning va?
Det är inte säkert att dra sig ur innan, det kommer små rackare innan det stora lasset kommer...
Dom små jäklarna skickar ut scouter som kollar läget innan hela gänget kommer...
Menar du mig?
Jag menade det att det är najs att lägga det på andra ställen än i pastejköket.
March 10, 2003
Problemet med att få barn såpass tidigt (för tidigt) ställer till det i kroppen då den växer som mest under tonåren.
Dessutom kan man oftast inte klara skolgång/utbildning pga andra åtaganden.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 11, 2003
Gueno wrote: [quote=obelix]Du har inte fått sexualundervisning va?
Menar du mig?
Jag menade det att det är najs att lägga det på andra ställen än i pastejköket.
Jo, men bara att du stoppar in den på mitten utan regnkappa är klart riskabelt. Även om du inte postar breven....
January 12, 2004
[Gamepredator wrote: Sulan]denstore: Jag undrade hur långt det kunde gå innan, jag har fan precis fått reda på de...
Hårdpressade balar...
Om det är det jag tror, så stog jag på balvagnen och slet under tre veckor själv en sommar under höbärgningen hos mina släktingar i Norrland (vi jobbade från 10:00 - 21:00)...
Det är det mest jävliga jag har gjort i arbetsväg...
Det klår tom med när jag fick flytta 50 ton Citronsyra från ett rum till ett annat för att jag skulle ha något att göra under min praktik en gång...
Jag ber här med att få tacka mina släktingar om lös med sin frånvaro den sommaren... 👿
1 Guest(s)