September 12, 2001
Delph1 wrote: [quote=skiroy][quote=Mean Machine][quote=Delph1]Får man dispens om man är i kontakt med sin kvinnliga sida månntro 😉
//Andreas
Syftar du på att du har genomskinliga vita byxor och tangatrosor? Jag tror inte det räcker hela vägen, nämligen. 😉
Måste fråga...var du på DH för att kolla in hans häck eller hade du helt andra ärenden där ?
Jag har allt min uppfattning klar... 😉
Både han och Antonio fastnade för samma sak 😉
//Andreas
:)R
April 18, 2003
Om det är så att kvinnor oftare råkar illa ut än vad män gör så varför inte. Men jag misstänker att den statistiken ser ut som den gör i övrigt, män blir oftare rånad, nerslagen osv. Är det så att män oftare råkar illa ut i parkeringsgarage så borde Cecilia Wigström lägga fram ett nytt förslag där män få parkera närmare. Men det känns som om ett sånt förslag aldrig kommer....
November 21, 2005
July 4, 2003
Ptja okej, det är ju bra, då kan de repa varandras bilar istället för min.
Men eftersom jag inte heller tycker om att vandra omkring i p-garage. Ska jag få en helt egen plas då också eller ?
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
January 13, 2003
Det är nu boman ska komma med sin "MI Manligt initiativ..."-banner. Snart borde det komma med tanke på allt feministerna tror dom kan ta för givet och ha bättre bara för det är synd om dom utan anledning. Snart ska dom väl ha högutbildade killar till att parkera deras bilar med så dom slipper alla parkeringsskador.
Edit: Det är ju inte så svårt att använda deras pakeringsplatser. Det är bara att ställa sig snett och repa dörren på bilen till vänster. :bok:
1 Guest(s)