AVD, innovationsnytt..
Nya djärva grepp, mp3-bröst för den musikälskande damen..
Mp3-bröst – framtida fluga?
"Skivsamling i brösten kan bli verklighet"
"Ian Pearson, analytiker på Brittiska BT, säger till tidningen:
– Jag har svårt att se bröstimplantat som enbart något dekorativt. Ifall en kvinna har något inopererat i kroppen permanent, så kan det väl lika gärna vara något nyttigt"
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 23, 2004
dreamweaver wrote: Ok, då ska jag implantera in en mp3-spelare i dolmen så en fanfar ljuder när den är i full givakt! 😀
Sen använda kulorna som CD-växlare. Vilka möjligheter det finns!
Haha smart 🙂
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
September 3, 2001
i så fall köper jag en sån här till tjejen som hon alltid kan ha på sig:
[Image Can Not Be Found]
sen har man en mp3-spelare som inte är bärbar, utan en som bär sig själv 😀
kvinnor som sexobjekt blir ett minne blott. Nu är det kvinnor som prylar som gäller. Man kan direkt mäta prestanda på ljudkvalite och lagringskapacitet på olika kvinnor. Det gör valet för oss mycket enklare.
May 19, 2003
John_lz wrote: Då slipper man ju i alla fall de där hopplösa BH-storlekarna framöver mao. Det är ju mkt lättare att komma ihåg att tjejen är en 8 gigare än B, C, D plus ngt nummer. :bok:
:)R
"Öj Marcus, jag träffade värsta tjejen igår på puben!"
"Nej vadå =)?"
"20 gigare, med 10GB Punkrock!"
"Hell yeah, way to go bro´"
March 15, 2002
hulken90 wrote: om tjejen är ett prylfreak som alltid ska ha det senaste och det kommer en ny modell?
Ett problem som jag inte ser att någon har tänkt på: hur blir det när batteriet har tagit slut?
Har för mig att det finns bränsleceller som drivs av blod så det går nog att lösa det också. 🙂
November 26, 2002
hulken90 wrote:
Ett problem som jag inte ser att någon har tänkt på: hur blir det när batteriet har tagit slut?
Det finns ju klockor som vrids upp eller laddas av rörelseenergin när man rör på handen. Jag skulle kunna tänka mig att en sådan variant av laddare borde funka... ...och vara populär för oss andra. Det ger en helt ny potetiell raggreplik: "Hur är det med strömmen? Ska vi kanske åka hem till mig och ladda lite...?"
1 Guest(s)